نشست وزیر ورزش و تاج در خصوص حذف استقلال و پرسپولیس/ مجمع دو باشگاه جدا شد

0

پایگاه خبری ساتین- وزیر ورزش و جوانان دیداری با مهدی تاج به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا داشت تا وضعیت استقلال و پرسپولیس را پیگیری کند.

به گزارش ساتین و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت ورزش قهرمانی از تشکیل جلسه با حضور وزیر ورزش و جوانان و نایب رئیس کنفدراسیون آسیا در محل این وزارتخانه در خصوص اخذ مجوز حرفه‌ای شدن باشگاه‌های ایرانی پرسپولیس، استقلال و گل‌گهر سیرجان خبر داد.علی رغبتی گفت: صبح امروز در جلسه‌ای که با حضور سیدحمید سجادی، مهدی تاج و اینجانب در محل وزارتخانه برگزار شد، موضوع اخذ مجوز حرفه‌ای شدن سه باشگاه ایرانی، پرسپولیس، استقلال و گل‌گهر با هدف جلوگیری از ضررهای احتمالی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی در خصوص جزئیات این نشست گفت: نهاد مسئول در AFC ایراداتی را به پرونده‌های سه باشگاه ایرانی وارد کرده و به باشگاه‌ها مهلت داده است تا پایان روز دوشنبه در این خصوص مدارک و مستندات خود را ارائه دهند که بلافاصله با حضور فدراسیون فوتبال و کمیته‌های مرتبط، مدیران دو باشگاه و همکاری این وزارتخانه فرایند تهیه مستندات آغاز شده است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت ورزش قهرمانی با بیان اینکه مالکیت مشترک یکی از ایرادهای مطرح شده از سوی کنفدراسیون آسیا بود، تصریح کرد: در راستای رفع مشکل عنوان شده، بلافاصله مجامع دو باشگاه توسط دولت محترم تفکیک شد. در خصوص واگذاری باشگاه‌ها از طریق فرابورس نیز که فرایند و تشریفات قانونی خاص داشته، مدت‌هاست این موضوع توسط کارشناسان سازمان خصوصی‌سازی در حال پیگیری و اجرایی شدن است.

رغبتی گفت: نهایتاً مقرر شد تا اواخر بهمن فرایند عرضه سهام دو باشگاه در بورس آغاز شده و مطابق برنامه‌ریزی انجام شده دنبال شود و برای سایر ایرادها، مدیران دو باشگاه در تلاش هستند و وزارت ورزش وجوانان نیز هرگونه همراهی و حمایت را در این خصوص داشته است.

۶۶۴۱

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

نشست وزیر ورزش و تاج در خصوص حذف استقلال و پرسپولیس/ مجمع دو باشگاه جدا شد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ