استقلال به دنبال اولین سه امتیاز در اراک

0

پایگاه خبری ساتین- آیا استقلال مثل فصل گذشته در اراک و مقابل آلومینیوم متوقف خواهد شد؟

به گزارش ساتین، یکی از بازیهای حساس هفته سیزدهم در اراک برگزار خواهد شد و آلومینیوم که هفته گذشته اولین شکست فصلش را تجربه کرد، مقابل استقلال صدرنشین قرار خواهد گرفت.

شرایط آلومینیوم تا قبل از بازی با صنعت نفت، بسیار خوب بود و این تیم در کنار استقلال، تنها تیمهای بدون باخت لیگ بیست و یکم محسوب می‌شدند منتهی شکست شاگردان خطیبی در اراک باعث شد که فاصله این تیم با صدر جدول به ۷ امتیاز برسد و حالا این تیم به دنبال جبران آن شکست، در بازی فردا خواهد بود.

آلومینیوم فصل گذشته توانست استقلال را در اراک متوقف کند و امیدوار است این بار هم چنین اتفاقی رخ دهد.

فصل گذشته، استقلال مجیدی در ۹ هفته پایانی لیگ نتایج بسیار خوبی گرفت و از ۹ مسابقه آخرش در لیگ، فقط در ۲ مسابقه امتیاز از دست داد که یکی از آنها بازی با آلومینیوم در اراک بود که آبی‌ها مقابل شاگردان علیرضا منصوریان به تساوی بدون گل رسیدند.

استقلال بعد از دو شکست متوالی مقابل ذوب آهن و پرسپولیس در تهران، صنعت نفت، پدیده و گل گهر را برد و بعد از تساوی مقابل آلومینیوم در هفته بیست و پنجم، مقابل تراکتور، سایپا، نفت مسجد سلیمان و نساجی به پیروزی رسید و در بازی هفته پایانی در تهران نتیجه را به سپاهان واگذار کرد.

حالا باید دید استقلال بعد از چهار برد لیگ برتری پیاپی برابر پیکان، سپاهان، شهرخودرو و فولاد خوزستان و همچنین پیروزی سخت برابر نود ارومیه در جام حذفی؛ می‌تواند آلومینیوم را هم شکست دهد یا اینکه دوباره از اراک بدون سه امتیاز به تهران برخواهد گشت.

۹۶۹۷

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

استقلال به دنبال اولین سه امتیاز در اراک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ