داوران علیه رئال مادرید؛ گرفته نشدن شش پنالتی واضح و از دست رفتن ۹ امتیاز!

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید در حالی دور رفت لالیگا را به پایان رساند که فقط یک پنالتی به سودش گرفته شد آن هم در مقابل سلتا و در زمانی بود که رئال مادرید بردش را قطعی کرده بود. در حقیقت در این فصل شش بار داوران پنالتی های رئال را خورده اند و به نظر می رسد که کمیته داوران همه تلاش خود را انجام می دهد تا جلوی قهرمانی رئال مادرید در لالیگا را بگیرد.

در کل سال ۲۰۲۱ فقط دو پنالتی به سود رئال گرفته شد. از تابستان ۲۰۲۰ تا کنون فقط چهار پنالتی به سود رئال گرفته شده که رکورد عجیبی به نظر می رسد در حالی که شش پنالتی واضح به سود رئال گرفته نشده است که آخرینش در ورزشگاه ختافه بود که خطای پنالتی دامیان روی مارسلو گرفته نشد. امیلیو بوتراگوئنو مدیر روابط عمومی رئال به شدت به این صحنه اعتراض کرد.

در این فصل پنالتی هایی گرفته نشده که برخی از آنها باعث از دست رفتن امتیازات رئال مادرید شده است. در حقیقت مقابل لوانته، ویارئال، اوساسونا و کادیز (دو بار) پنالتی به سود رئال گرفته نشده است. در بازی رئال و اوساسونا پنالتی روی یوویچ گرفته نشد، صحنه ای که می توانست باعث برد رئال شود و دو امتیاز را از رئال گرفت. در تساوی بدون گل مقابل ویارئال، پنالتی آلبیول روی ناچو گرفته نشد و دو امتیاز رئال از دست رفت.  در بازی رئال و اوساسونا، پنالتی تورو روی وینیسیوس گرفته نشد. در تساوی رئال و کادیز دو پنالتی به سود رئال گرفته نشد. هر دو بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. در بازی رئال و ختافه نیز اگر پنالتی مارسلو گرفته می شد، بازی با تساوی تمام می شد و رئال یک امتیاز بیشتر داشت.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

داوران علیه رئال مادرید؛ گرفته نشدن شش پنالتی واضح و از دست رفتن ۹ امتیاز!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ