درخشش جدیدترین پدیده آکادمی رئال مادرید با حمایت رائول

0

رئال مادرید نیوز : آلوارو رودیگز پدیده ۱۷ ساله آکادمی رئال مادرید در اولین تجربه فیکس خود در کاستیا گلزنی کرد و توانست در بازی مقابل آندورا نشان بدهد که اعتماد رائول به او بی دلیل نبوده است.

الوارو فقط ۱۷ سال سن دارد اما آینده درخشانی دارد. او به دومین گلزن جوان لیگ دسته سه اسپانیا تبدیل شد. آلوارو از آکادمی ژیرونا به رئال مادرید آمد  که مراحل ترقی را پله پله طی کرد. این بازیکن ۱۹۳ سانتی متر قد دارد که در این فصل در پست وینگر و مهاجم نوک بازی کرده و از فیزیک و قدرت بدنی خود به نحو احسن استفاده کرده است.

آلوارو به شدت احساسی است و به همین خاطر بعد از گلزنی اشک ریخت. اسطوره بچگی او رائول بوده است آن هم در حالی که بر اساس سنش می توانست اسطوره های دیگری هم داشته باشد. او شیفته سبک رپ است و مدام به این سبک گوش می دهد.

آلوارو از نظر سبک بازی با جان کارو بازیکن اسبق فوتبال انگلیس مقایسه می شود که خودش خیلی دوست دارد با لوکاکو و هالند مقایسه می شود. مغز بسیار آماده ای دارد و در سن ۱۷ سالگی روی تحصیلاتش تمرکز دارد. مادرش اسپانیایی و پدرش اروگوئه ایست. خودش در خوابگاه آکادمی رئال حضور دارد در حالی که والدینش در ژیرونا زندگی می کنند. آلوارو تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ با رئال مادرید قرارداد دارد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

درخشش جدیدترین پدیده آکادمی رئال مادرید با حمایت رائول

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ