سرنوشت بازیکن متجاوز چه شد؟

0

سرنوشت بازیکن متجاوز چه شد؟

ساتین –

نشریه «سان» انگلیس در خبری اختصاصی اعلام کرد که میسون گرینوود مهاجم ۲۰ ساله تیم فوتبال منچستریونایتد که سه ماه پیش به دلیل متهم شدن به ضرب و شتم و اقدام به تجاوز به یک زن انگلیسی بازداشت شد، تا چند روز دیگر از حکم نهایی پرونده قضایی‌اش مطلع خواهد شد.

ماه ژانویه یک زن انگلیسی که خودش را نامزد گرینوود معرفی کرد، در فضای مجازی تصاویری از صورت مجروح و خون‌آلود خود منتشر کرد و پس از آن هم به اتهام مورد ضرب و شتم و تجاوز واقع شدن از سوی بازیکن منچستریونایتد، از این ملی‌پوش انگلیسی شکایت کرد.

در پی این اتفاق پلیس تحقیقاتی را برای رسیدگی به اتهامات گرینوود صادر و او را بازداشت کرد، البته او سه روز بعد به قید وثیقه آزاد شد. اکنون ظاهراً موعد ارائه گزارش کامل پلیس از حادثه رخ داده به دادستانی شهر منچستر فرا رسیده است و طبق اعلام نشریه سان، حکم نهایی این پرونده هم تا چند روز دیگر مشخص خواهد شد.

گرینوود که هفته‌ای ۷۵ هزار پوند از منچستریونایتد حقوق می‌گیرد و یک بازی ملی هم انجام داده است، پس از بازداشت شدنش از حضور در تمرینات شیاطین سرخ نیز محروم شد. علاوه بر این باشگاه منچستریونایتد فروش تمامی محصولات مرتبط با گرینوود از جمله پیراهن‌های او را متوقف کرد. شرکت نایکی نیز قرارداد اسپانسرینگ خود با گرینوود را قطع و شرکت تولید بازی‌های رایانه‌ای فیفا نیز شخصیت این بازیکن را از این بازی حذف کرد.

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ