سریال اغواگر بزرگ چند قسمت است +بازیگران

0

تعداد قسمتهای سریال اغواگر بزرگ چند قسمت است

نام سریال : The Great Seducer

نام فارسی سریال : اغواگر بزرگ

ژانر (موضوع) : درام، راز آلود، رمانتیک

امتیاز : ۷.۲ از ۷۱۹ رای در سایت IMDb

زبان : کره ای

سال شروع پخش : ۲۰۱۸ پایان یافته

محصول کشور : South Korea

معرفی سریال اغواگر بزرگ

داستان سریال همانگونه که بیان شد درباره ی افراد ثروتمندی است که در دهه ی دوم زندگی خودشان هستند و هنوز در حال تجربه و یادگیری هستند و می خواهند با آنچه که از زندگی می دانند رنگی تازه ببخشند و تجرب جدیدی را برای خودشان به دست بیاورند. آنها در حال یادگیری این هستد که چگونه می توان احساسات را کنترل کرد و به چه طریقی می شود در زندگی هیجانی عمل نکرد.

سریال کره ای The Great Seducer داستان این سریال به زندگی افراد ثروتمندی می پردازد که در دهه بیست سالگی خودشان قرار دارند و داستان سریال به همراه آنها پیش می رود و اتفاقات و ماجراهایی که برایشان در زمینه های مختلف پیش می آید را روایت می کند. در ادامه خواهیم دید که آنها با این که در دهه ی ۲۰ سالگی و دوم زندگی خود هستند اما هنوز به اندازه ی کافی تجربه زیادی ندارند هنوز هم در حال یاادگیری این هستند که زندگی چگونه است و می تواند به چه طریق برای آنها پیش برود. آنچه در این بین مشخص است این مورد است که هیچکدام از این افراد ، افراد بالغ یا پخته ای نیستند و ممکن است هر لحظه دست به کار اشتباهی بزنند.

معرفی فیلم و سریال سریال کره ای جدید سریال اغواگر بزرگ بازیگران سریال اغواگر بزرگ

در ادامه  سریال کره ای The Great Seducer خواهیم دید که در همین حین آنها در حال انجام بازی خطرناکی هستند که ممکن باعث بوجود آمدن دردسرهای زیادی برایشان بشود و آنها را به دردسر بیاندازد اما توجهی به این موضوعات ندارند و کار خود را ادامه می دهند تا در نهایت احساسات واقعی خود را کشف کنند.

در یک اقدام خطرناک و انتقام گونه شخصی به نام وون شی هیون با دوستانش شرط بندی می کند تا بتواند شخصی به نام یون تائه هی را گمراه کند و کاری کند تا او دست به کارهای احمقانه ای بزند و اگر بتواند این کار را انجام دهد این شرط را برنده می شود اما اگر هر اتفاق دیگری رخ بدهد او باحته است و برای باخت باید بهای سنگینی را پرداخت کند.  تائه هی شخصی است که نسبت به احساسات و علاقه ی دیگران مواضع تندی دارد و هرگز این مورد را قبول نمی کند که کسی می تواند واقعا نسبت به کسی دیگر احساسی واقعی داشته باشد و معتقد است تمام این حرف ها یک نوع نمایش هستند.

پس از این که تائه هی شی هیون را ملاقات می کند نظرش درباره ی اعتقادات و باورهایش تغییر می کند و آنها رفته رفته پس از این که با هم آشنا می شوند تغییراتی درونشان اغاز می شود که با چیزهایی که تا به حال به آن باور داشتند تفاوت بسیار زیادی دارد و …

 

سریال گمراه کننده بزرگ در سال ۲۰۱۸ در کشور کره جنوبی ساخته شده و در حال پخش می باشد این سریال که ژانر درام ، عاشقانه و هیجان انگیز را پوشش می دهد از مخاطبان زیادی برخوردار است و جز سریال های پر بیننده محسوب می شود چرا که این سریال هم از کارگردان قوی همچون Kang In, Lee Dong Hyun و هم از بازیگران معروفی همچون ( Woo Do hwan – Joy – Moon Ga young – Kim Min jae ) نیز بهره می برد که خود امتیاز مثبتی محسوب می شود

معرفی فیلم و سریال سریال کره ای جدید سریال اغواگر بزرگ بازیگران سریال اغواگر بزرگ

اطلاعاتی در مورد سریال دانلود سریال اغواگر بزرگ

  • سریال گمراه کننده بزرگ در ۳۲ قسمت پخش شده است.
  • مدت زمان پخش هر قسمت در سریال کره ای The Great Seducer برابر با ۳۵ دقیقه می باشد.
  • امتیاز این سریال در mydramalist تا اکنون ۷.۶ می باشد.

معرفی فیلم و سریال سریال کره ای جدید سریال اغواگر بزرگ بازیگران سریال اغواگر بزرگ

بازیگران سریال اغواگر بزرگ و نقش هایشان

بازیگران اصلی :

Woo Do hwan ایفای نقش Kwon Shi hyun

Kim Min Jae ایفای نقش Lee Se joo

Park Soo young(Joy) ایفای نقش Eun Tae-hee

سایر بازیگران :

Moon Ga young ایفای نقش Choi Soo-ji

Shin Sung-woo ایفای نقش Kwon Seok-woo

Jeon Mi-seon ایفای نقش Seol Young-won

Kim Seo-hyung ایفای نقش Myung Mi-ri

Moon Hee-kyung ایفای نقش Oh Se-ri

Lee Young-jin ایفای نقش Jung Na-yoon

Tae Hang-ho ایفای نقش Priest Matteo

Kim A-ra ایفای نقش Bing Bing

Lee Jae-kyun ایفای نقش Lee Ki-young

Jeong Ha-dam ایفای نقش Go Gyeong-ju

Oh Ha-nui ایفای نقش Park Hye-jung

Shin Chang-joo ایفای نقش Park Gyu-jeong

بازیگر مهمان:

Han Sun hwa ایفای نقش یک وکیل

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ