عبدالله عبدی فولاد البرز ایرانیان کیست

0

عبدالله عبدی فولاد البرز ایرانیان کیست

مجتمع فولاد البرز ایرانیان در سال ۱۳۹۳ شمسی در استان مازندران فعالیت های خود را آغاز کرد. این مجتمع با نام فایکو نیز معروف و در جاده ساری-مشهد تاسیس شده است. مجتمع فایکو با مدیریت آقای مهندس عقیل شریفی (نائب رئیس) و مهندس قاسم خلیل خلیلی رئیس هیئت مدیره، تولید کننده بخش عظیمی از مقاطع صنعتی و ساختمی با استانداردهای رایج است. فایکو با هدف دستیابی به برترین کیفیت و استاندارد، از بروزترین و پیشرفته ترین تجهیرات مدرن کمک گرفته و موفق به تولید ۱.۵ میلیون تن مقاطع فولادی به صورت سالیانه شده است. بخشی از محصولات شرکت فولاد البرز ایرانیان به منظور مصارف و نیاز داخلی روانه بازار می شود و مازاد محصولات به بازار جهانی صادر می گردد.

رجانیوز نوشت: پس از انتشار اسامی ابر بدهکاران بانک توسعه صادرات توسط رسانه‌ها مشخص شد سر لیست بدهکاران این بانک که تسهیلات کلان ارزی دریافت ‌ کرده شرکت فولاد البرز ایرانیان است.

مالک پروژه میانکاله کیست

سرمایه گذار پروژه پتروشیمی میانکاله کارخانه شرکت البرز ایرانیان است که سهامدار اصلی آن عبدالله عبدی است.

به گزارش رجانیوز، ۳ شرکت سهامداران اصلی پتروشیمی میانکاله هستند. شرکت سیمان نایین که با بررسی نام عبدالله عبدی به عنوان رئیس هیئت مدیره آن با دو کد ملی متفاوت قابل مشاهده است. یکی دیگر از سهامداران پتروشیمی شرکت تولیدی سری شمال است که سهامدار اصلی آن عبدی است. سومین شرکت مرغ امین مازندران که به گزارش رجانیوز نیز وابسته به عبدی است و همسرش گیتا شوکتی چندین سال به عنوان عضوی از هیئت مدیره در این شرکت حضور فعال داشته است.

شرکت‌های عبدالله عبدی

نام سمت وضعیت طول دوره
سیمان نایین رئیس هیئت مدیره خارج شده ۱۳۹۲/۰۸/۱۹ تا ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
فولاد البرز ایرانیان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره خارج شده ۱۳۹۲/۰۷/۱۳ تا ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
فیلتر پاک خاورمیانه رئیس هیئت مدیره فعال ۱۳۹۲/۰۶/۱۲ تا کنون
پارس سرمایه هم افزا دانا رئیس هیئت مدیره و عضو هیئت مدیره خارج شده ۱۳۹۱/۱۱/۰۵ تا ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
تولیدی مرغ مادر امین رئیس هیئت مدیره فعال ۱۳۹۱/۰۷/۰۴ تا کنون
تولیدی ساریه شمال رئیس هیئت مدیره خارج شده ۱۳۹۱/۰۶/۱۱ تا ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
صنایع فلزی سازه های سنگین مازندران رئیس هیئت مدیره خارج شده ۱۳۹۱/۰۲/۱۶ تا ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
تاوریژ آلتون نایب رئیس هیئت مدیره خارج شده ۱۳۸۹/۰۹/۰۱ تا ۱۳۹۸/۰۷/۲۳

 

بازنشر مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه ها در ساتین به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بوده و مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر می باشد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ