تاریخ اولین بازی جام جهانی قطر ۲۰۲۲

0

تاریخ اولین بازی جام جهانی قطر ۲۰۲۲ ، تاریخ شروع جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ، تاریخ شروع جام جهانی ۲۰۲۲ به شمسی ، زمان دقیق شروع جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعلام شد ، شروع جام جهانی قطر به تاریخ ایران

تاریخ شروع جام جهانی ۲۰۲۲ به شمسی

بازی افتتاحیه، با حضور تیم ملی فوتبال قطر، در ۲۰ نوامبر ۲۰۲۲، ساعت ۱۳:۰۰ به وقت محلی (UTC+3)، در ورزشگاه البیت برگزار خواهد شد. در مرحلهٔ گروهی، هر روز چهار مسابقه برگزار می‌شود که زمان شروع بازی‌ها در دو دور اول ساعت‌های ۱۳:۰۰، ۱۶:۰۰، ۱۹:۰۰ و ۲۲:۰۰ و برای دور آخر و مسابقات مرحلهٔ حذفی ساعت‌های ۱۸:۰۰ و ۲۲:۰۰ خواهد بود. بازی رده‌بندی در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۲ در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه و فینال در ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ در ورزشگاه ملی لوسیل هر دو ساعت ۱۸:۰۰ برگزار می‌شود.

برخلاف تورنمنت‌های قبلی که محل برگزاری مسابقات و زمان شروع بازی برای هر بازی قبل از قرعه‌کشی تعیین می‌شد، در این دوره، تعیین محل و زمان بازی‌های گروهی تنها پس از قرعه‌کشی مرحلهٔ گروهی انجام می‌شود. این احتمالاً به دلیل نزدیکی مکان‌های برگزاری است که به برگزارکنندگان این امکان را می‌دهد تا تخصیص استادیوم را برای تماشاگران و زمان شروع بازی برای تماشاگران تلویزیونی را بهینه کنند. مسابقات مرحلهٔ گروهی برای هر گروه به ورزشگاه‌های زیر اختصاص داده شده‌است:

  • گروه‌های A, B، E, F: ورزشگاه البیت، ورزشگاه بین‌المللی خلیفه، ورزشگاه الثمامه، ورزشگاه احمد بن علی
  • گروه‌های C, D، G, H: ورزشگاه ملی لوسیل، ورزشگاه راس ابوعبود، ورزشگاه شهر آموزش، ورزشگاه الجنوب

جام جهانی 2022 قطر اخبار جام جهانی 2022

شروع جام جهانی قطر به تاریخ ایران

سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به‌صورت رسمی اعلام کرد که دیدار افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، یک روز زودتر و با دیدار تیم ملی این کشور مقابل اکوادور آغاز می‌شود.

به این ترتیب، بیست‌ودومین دوره جام جهانی فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ روز ۲۹ آبان ۱۴۰۱ و در ورزشگاه البیت شروع خواهد شد و مراسم افتتاحیه جام نیز پیش از این مسابقه برگزار می‌شود.

دیدار تیم‌های ملی ایران و انگلیس، اولین بازی روز ۳۰ آبان است که از ساعت ۱۶:۳۰ برگزار خواهد شد. سپس سنگال و هلند که قرار بود در دیدار افتتاحیه به مصاف هم بروند، از ساعت ۱۹:۳۰ مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند و تقابل آمریکا و ولز از ساعت ۲۲:۳۰ خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ