آیا دوشنبه ۲۴ بهمن تعطیل است؟ (مدارس و ادارات)

10

دوشنبه بهمن تعطیل است یا نه ، دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ تعطیل است ، فردا دوشنبه بهمن مدارس تهران تعطیل است ، آیا فردا ۲۴ بهمن مدارس تعطیل است ، دوشنبه بهمن مدارس کرج تعطیل است ، آیا دوشنبه بهمن تعطیل است ادارات و کارمندان

دوشنبه بهمن تعطیل است یا نه

در این بخش درباره آیا مدارس در فردا دوشنبه بهمن ۱۴۰۱ تعطیل است؟ + تعطیلی احتمالی آلودگی هوا به خاطر برف و باران و سرما و ایا دوشنبه بهمن مدارس تعطیل است همچنین آیا فردا دوشنبه بهمن ۱۴۰۱ تعطیل است مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

فردا تعطیل است یا نه آیا فردا مدارس تعطیل است

جزئیات تعطیلی فردا دوشنبه بهمن ۱۴۰۱

پیش خود سوال می کنید مدارس کدام استان ها فردا دوشنبه بهمن ۱۴۰۱ تعطیل می باشد؟ آیا فردا دوشنبه مدارس تبریز تعطیل است ؟ آیا تعطیلی مدارس استان تهران به خاطر آلودگی احتمالا دوشنبه بهمن ۱۴۰۱ تعطیل می باشند؟

تعطیلی مدرسه های استان البرز برای فردا دوشنبه سردی و یخبندان و برودت هوا قطعی شده است؟ آیا دوشنبه تعطیل است ؟ دوشنبه مدارس تعطیل است؟ کدام دوشنبه مدارس تعطیل است ؟ آیا دوشنبه مدارس اصفهان تعطیل است؟

و سوال بعد این که آیا هفته آینده مدارس تعطیل است؟ آیا دانشگاه های تهران دوشنبه تعطیل است؟ ایا دوشنبه بهمن مدارس تعطیل است؟ چقدر احتمال دارد دوشنبه بهمن تعطیل بشود؟

ایا دوشنبه بهمن ۱۴۰۱ تعطیل است؟ ایا دوشنبه مدارس تهران تعطیل است؟ آیا دوشنبه بهمن تعطیل است؟ ایا دوشنبه مدارس تعطیل است؟

تعطیلی احتمالی دوشنبه بهمن به خاطر برف و کولاک و آلودگی هوا

خانواده ها پس از شنیدن تعطیلی یک هفته ای به خاطر آلودگی هوا حالا منتظر هستند تا ببینید آیا احتمال دارد که فردا دوشنبه بهمن به خاطر آلودگی هوا مدارس و دانشگاه ها تعطیل بشوند یا خیر؟

هر لحظه که مدارس در فردا دوشنبه بهمن به طور رسمی تعطیل شد ما هم همین جا اطلاعیه ها رو به فردارسانی خواهیم کرد

کدام مدارس فردا دوشنبه بهمن تعطیل هستند

هر لحظه که اطلاعیه ای درباره تعطیلی مدارس فردا دوشنبه به دست ما برسد حتما در این قسمت گذاشته خواهد شد.

آیا دوشنبه بهمن مدارس تعطیل است

آخرین وضعیت فعالیت مدارس، دانشگاه‌ها و اداره‌های سراسر کشور در روز دوشنبه

ادارات و مراکز آموزشی همدان فردا دوشنبه تعطیل است

مدیریت بحران استانداری #همدان اعلام کرد: با توجه به بارش برف، برودت هوا و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان، ادارات و مراکز آموزشی این استان فردا (دوشنبه) ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ تعطیل و فعالیت کارمندان به صورت دورکاری و غیرحضوری است.

شهرستان البرز قزوین

با توجه به پرسش‌های همشهریان عزیز درباره وضعیت فعالیت مدارس به استحضار میرساند،بنا بر تصمیم ستاد بحران شهرستان البرز، با توجه به کاهش دما و برودت هوا ،یخبندان بودن معابر و خیابانها و به دلیل کاهش مصرف گاز و جلوگیری از افت فشار گاز
فردا دوشنبه بیست و چهارم بهمن ماه ، کلیه مدارس مقطع ابتدایی و کودکستانها (مراکز پیش دبستانی) ، مراکز سنجش بدو ورود به دبستان و مقطع متوسطه اول ، متوسطه دوم و هنرستانها در نوبت صبح غیر حضوری و در شبکه شاد آموزشها پیگیری و انجام خواهد شد.

ضمنا؛ مراکز و آموزشگاه های علمی آزاد و زبان هم غیر حضوری می باشد.

 مقاطع تحصیلی مدارس #دماوند و #رودهن در نوبت صبح فردا غیرحضوری است

به دلیل تداوم بارش شدید برف، کلیه مقاطع تحصیلی مدارس مناطق دماوند و رودهن در نوبت صبح فردا دوشنبه، ۲۴ بهمن ماه سال ۱۴۰۱ غیرحضوری است و در بستر مجازی شاد برگزار می‌شود.

مدارس استان #قزوین

با عنایت به بارش برف، برودت هوا و یخبندان تمامی مدارس استان در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح روز دوشنبه بیست و چهارم بهمن ماه به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

حضور عوامل اجرایی در مدارس الزامی نیست.

مدارس شهریار

با توجه به تداوم بارش برف و برودت هوا، مدارس همه مقاطع تحصیلی در شهرستان #شهریار، فردا دوشنبه ۲۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در نوبت صبح غیرحضوری و آموزش در شبکه شاد دنبال خواهد شد

مدارس ابتدایی #البرز غیرحضوری شد

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری البرز گفت:

فردا دوشنبه، ۲۴ بهمن ۱۴۰۱، نوبت صبح مقطع ابتدایی در سراسر استان البرز به دلیل یخبندان و برودت هوا به صورت غیرحضوری خواهد بود.

کلیه مدارس شهرستان #کنگاور در شیفت صبح ( فردا دوشنبه ۲۴ بهمن ) تعطیل شد

مدارس ۴ شهرستان #کرمانشاه

روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس نوبت صبح کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های صحنه، سنقروکلیایی، هرسین و کنگاور و بخش‌های دینور و بیستون، فردا (دوشنبه) غیرحضوری است. /ایسنا

وضعیت فردای مدارس #زنجان اعلام شد

مراکز کودکستان، مدارس ابتدایی متوسط اول و دوم تمامی شهرستانها بجز طارم ، در شیفت صبح روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه بصورت غیر حضوری برگزار می گردد.
فعالیت آموزشی در سطح مدارس شهری دوره متوسطه دوم در شهرستان ماهنشان و شهرهای زنجان ، ابهر و خرمدره بصورت حضوری برگزار خواهد شد.

مدارس استان مرکزی در روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی، پیرو هماهنگی با ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران، باتوجه به بارش برف و لغزندگی معابر، کلیه مدارس و آموزشگاه ها شامل، مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی و مدارس همه دوره های آموزشی در کل استان مرکزی، روز دوشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۲۴، در نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری فعالیت خوهند کرد

نحوه فعالیت #دانشگاه های استان #مرکزی در روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه

بر اساس تصمیم ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران، با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر، تمامی دانشگاه های سراسر استان مرکزی فعالیت آموزشی خود را در روز دوشنبه ۲۴ بهمن، به صورت غیرحضوری برگزار خواهند کرد.

ادارات استان #مرکزی هم تعطیل شد.

بر اساس تصمیم ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران، با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر، تمامی ادارات استان مرکزی بجز دستگاههای خدمات‌رسان، درمانی و نوبت کار فردا دوشنبه ۲۴ بهمن ماه تعطیل است.

وضعیت مدارس استان #تهران

آموزش در همه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های استان تهران در نوبت صبح روز ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ بصورت حضوری و از ساعت ۹.۳۰ آغاز خواهد شد.

همچنین به علت تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان؛ آموزش در فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس در نوبت صبح فردا دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ غیر حضوری و از طریق فضای مجازی و در بستر شبکه شاد دنبال خواهد شد.

بی‌برنامگی در اطلاع‌رسانی تعطیلی‌ها همچنان ادامه دارد / تعطیلی مدارس رباط کریم و پرند لغو شد !

آموزش و پرورش رباط کریم که پیش تر در اطلاعیه خود مدارس نوبت صبح رباط کریم، پرند و نصیرشهر را تعطیل اعلام کرده بود، در تازه‌ترین اطلاعیه خود این تعطیلی را منتفی اعلام کرد.

بر اساس تازه‌ترین اطلاعیه آموزش و پرورش مدارس نوبت صبح پرند، رباط کریم و نصیرشهر همانند سایر شهرستان‌های استان #تهران از ساعت ۹.۳۰ دقیقه به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

مدارس نوبت صبح استان #قم فردا غیرحضوری شد

بر اساس مصوبات مدیریت پیشگیری از بحران استان قم فردا دوشنبه ۲۴بهمن ماه به دلیل بارش برف، سردی و برودت هوا فعالیت کلیه دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح غیرحضوری خواهد بود.

مدارس مقاطع متوسطه اول و دوم شهرستان #ساوجبلاغ (بجز شهرستان چهارباغ) هم در نوبت صبح غیرحضوری شدند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 10 )
  1. ایرانی می گوید

    چرا شب به شب اعلام میکنید ؟ با یکی دو روز آموزش غیر حضوری که گاز تامین نمیشه کلا مدارس اصفهان و کل مدارس ایران را ده روز مجازی و غیر حضوری کنید و ادارات دور کارشوند تا کمی در مصرف گاز صرفه جویی بشه و با بحران جدی قطعی گاز مواجه نشویم.

    1. بی اعصاب می گوید

      دقیقا

  2. دلسوز می گوید

    نمی دونم استاندار اصفهان چرا تا شب نمی تونه تصمیم بگیره.؟همیشه تا آخر شب باید هی سایت ها را چک کنیم تا ببینیم اصفهان تعطیل شد یا نه؟ولی بقیه استان ها برای مردمشان ارزش قائلند،زود خبر می دهند.اخه شب به شب اعلام می کنید انوقت گاز یهو صرفه جویی میشه.خوب یک هفته مثل قبلن ها تعطیلات زمستانی اعلام کنید تا لاقل ، مقدار قابل توجهی صرفه جویی بشه.

    1. ناشناس می گوید

      حقققق!

    2. SLaYeR می گوید

      درسته

    3. ممد می گوید

      حقققق

  3. ایرانی می گوید

    فردا امتحانات داخلی اصفهان کنسل شده یا نده ۲۶ دی ماده

  4. تو رو سننه:/ می گوید

    استاندار ارومیه رو باید …

  5. احمد می گوید

    تمام مدارس اصفهان تا یک هفته مجازی و غیر حضوری کنید ، آلودگی اصفهان خیلی بدتر و خطرناکتر از تهرانه ، چرا فقط تهران تعطیل کردن ، اصفهان تعطیل کنید، مدارس غیر حضوری و ادارات دورکاری کنید…..

  6. Elnaz می گوید

    گفتن همه مدارس کشور فردا دایر می باشد!!

    ❗️ پس چطوری مدارس کاشان و اصفهان برای فردا غیر حضوری شد!!!

    باید لغو شود…