مسعود ابراهیمی کشته شد (قاتل مسعود ابراهیمی کیست)

0

علت مرگ مسعود ابراهیمی چیست و قاتل مسعود ابراهیمی کیست

علت فوت و مرگ مسعود ابراهیمی کرج | مسعود ابراهیمی گوهردشت درگذشت و مسعود ابراهیمی اوقافی چرا مرد و بیوگرافی مسعود ابراهیمی دلیل مرگ علت کشته شدن گنده لات کرج

متاسفانه همین لحظات پیش ، با خبر شدیم مسعود ابراهیمی ، از خوبای گوهردشت کرج و اوقافی درگذشت و فوت کرد.

مسعود ابراهیمی شرارت حوادث کرج

مرگ مسعود ابراهیمی دوستداران وی را در شوک عجیبی فروبرد. وی طرفداران زیادی در کرج داشت که روی اسم مسعود ابراهیمی قسم میخوردند.

سردار عباسعلی محمدیان چهارشنبه شب اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری مسلحانه در یک واحد صنفی تعویض روغنی در منطقه اوقافی های کرج که منجر به فوت یک نفر شد، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل و برابر اعلام حاضران مشخص شد یکی از شهروندان هدف گلوله چند نفر فرد ناشناس قرار گرفته و ضاربان بلافاصله از محل متواری شدند اما با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی استان البرز متهمان به سرعت دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: اختلافات قبلی منجر به بروز این حادثه شده و بررسی های پلیس برای زوایای بیشتر پرونده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: برابر بررسی های به عمل آمده، اختلافات قبلی منجر به بروز این حادثه شده است  و تلاش برای دستگیری عوامل این حادثه از نخستین لحظات وقوع آن در دستور کار پلیس قرار دارد.

سردار محمدیان با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس محسوب می شود و ما به هیچ وجه این حرکات را تاب نمی آوریم گفت: پلیس برابر قانون با افرادی که دست به این چنین اقدامات مجرمانه و هنجارشکنانه ای می زنند به شدت برخورد خواهد کرد.

فیلم تیراندازی و قتل مسعود ابراهیمی در اوقافی های رجایی شهر کرج

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ