زمان پخش مختارنامه در سال ۱۴۰۲

1

زمان پخش سریال مختارنامه
پخش مختارنامه از شبکه ای فیلم ۱۴۰۲
زمان پخش سریال مختارنامه از شبکه تماشا
زمان پخش مختارنامه در شبکه سهند
ایا مختارنامه پخش می شود

زمان پخش مختارنامه در سال ۱۴۰۲

شبکه‌های تلویزیونی برنامه‌هایی را با قالب‌های مختلف و همچنین سریال‌هایی را ویژه ایام عزاداری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) درنظر گرفته است.

روز گذشته تکلیف سریال‌های محرمی تلویزیون روشن شد. قرار است از «علقمه سرخ» در آی‌فیلم که امسال مجموعه نمایشی ویژه‌ای را تدارک دیده تا «عشق کوفی» در شبکه سه، «ناگهان حسین» در شبکه دو و «همه‌گیری» در شبکه سه و چند سریال جدید دیگر روی آنتن برود.

با نگاهی به کنداکتور آی‌فیلم که معمولاً سریال‌های نوستالژیک را پخش می‌کند جای خالی «مختارنامه» احساس می‌شود. سریالی که در چند سال اخیر روی آنتن می‌رفت و حتی در آمارهای مرکز تحقیقات صداوسیما هم بعضاً از برخی سریال‌های جدید تلویزیون هم طرفداران بیشتری داشت.

سریال مختارنامه زمان پخش مختارنامه

زمان پخش سریال مختارنامه محرم ۱۴۰۲

به نظر می‌رسد تلویزیون با ساخت چند اثر جدید و ویژه برای ایام محرم سعی کرده با در نظر گرفتن اصول استفاده از آرشیو به سراغ گنجینه‌های خود برود. البته از طرفی هم پیگیری‌ها نشان می‌دهد احتمالاً نسخه سینمایی از سریال «مختارنامه» در ایام محرم پخش شود که این نکته هم هنوز قطعی نشده است.

امسال و پس از گذشت ۱۳ سال از پخش مختارنامه به نظر می‌رسد مسئولان صداوسیما تصمیمی درخصوص بازپخش این سریال نداشته و حالا یک اثر جدید به نام عشق کوفی آماده پخش شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. علی می گوید

    در ماه محرم و صفر جای سریال مختارنامه خالیست ، چون ما مردم به حضرت اباعبدالله الحسین ارادت داریم سریال مختارنامه دوست داریم