شبکه المیادین متعلق به کجاست

0

صاحب شبکه المیادین کیست شبکه العالم مال کجاست

شبکه المیادین متعلق به کجاست

شبکه المیادین یک شبکه ماهواره ای عربی وابسته به موسسه اطلاع رسانی المیادین با مدیریت «غسان بن جدو» است که به طور رسمی از یازدهم ژوئن سال ۲۰۱۲ آغاز به کار کرده است و مقر اصلی آن در بیروت می باشد.

المیادین در تبیین ارزش های خود می گوید که “به تبادل فرهنگی و گفت و گو بر اساس احترام و برابری باور دارد و همت خود را معطوف به وحدت جهان عرب، همدلی با جهان اسلام، گفت و گو، برابری، همزیستی، عدالت اجتماعی و رد تروریزم و افراطی گری می کند”.

غسان بن جدو شبکه المیادین

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی تیم خبری شبکه «المیادین» را در جنوب لبنان هدف قرار دادند. المیادین از شهادت «فرح عمر»، خبرنگار و «ربیع المعماری»، تصویربردار این شبکه خبر داد.

«غسان بن جدو»، مدیر شبکه المیادین شهادت این ۲ نفر را تایید کرد.

بن جدو گفت که اشغالگران تیم شبکه المیادین را مستقیما و قطعا به‌صورت عمد هدف قرار دادند.

وی خطاب به اشغالگران ادامه داد: من به شما می‌گویم که نمی‌توانید صدای ما را خاموش کنید و بدانید که هر چقدر هم که ما را بکشید یا در این زمینه تلاش کنید، به راه خود ادامه خواهیم داد.

وی اضافه کرد: ما همچنان به پوشش و کار افتخارآمیز روزنامه‌نگاری خود، که اولویت آن پوشش جنایات اشغالگران غزه، کرانه باختری، فلسطین و لبنان است، ادامه می‌دهیم.

غسان بن جدو، روزنامه‌نگار و مجری مشهور تونسی و مدیر دفتر شبکه تلویزیونی الجزیره قطر بوده است.

غسان بن جدو اهل تونس واز یک پدر مسلمان سنی تونسی و یک مادر مسیحی لبنانی زاده شد. وی که تحصیلات خود را در تونس به پایان رسانده به لبنان مهاجرت کرد و تابعیت این کشور را گرفت، او دارای همسری شیعه است .

او از سال ۱۹۹۰ همکاری خود را با روزنامه الحیات به عنوان خبرنگار در الجزایر آغاز کرد که در پوشش حوادث این کشور نقش فعالی داشت.

بن جدو از سال ۱۹۹۵ به عنوان مدیر دفتر شبکه بی بی سی انگلیس فعالیت خود را در تهران آغاز کرد و در سال ۱۹۹۹ به شبکه الجزیره قطر پیوست و به مدت دو سال خبرنگار این شبکه در بیروت بود .

او سپس در سال ۲۰۰۱ مدیریت دفتر الجزیره در تهران را به عهده گرفت و پس از چهار سال به بیروت بازگشت و همکاری خود را به عنوان مدیر دفتر الجزیره در لبنان ادامه داد.

شبکه المیادین با هزینه اولیه ۴۰ میلیون دلار رسما فعالیت خود را از بیروت آغاز کرده و می تواند رقیب سرسختی برای شبکه های العربیه عربستان و الجزیره قطر تلقی شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ