۱۵ پیرمرد ۱۰ میلیارد تومانی ایران را بشناسید

1

اگر بخواهیم معیاری برای محاسبه و شمارش مسن ترین مردان لیگ‌برتر انتخاب کنیم، متولدان دهه ۵۰ یا بازماندگان این دهه که امسال، جوان ترین آنها ۳۵ ساله می‌ شود، گزینه های معقولی را در جدول مشخص می‌ سازد.

به گزارش ورزش سه این افراد سرجمع ۸٫۸۵۰ میلیارد برای تیم هایشان آب خورده اند، به این ارقام اتومبیل هایی که سایپا، افزون بر مبلغ قرارداد به ابراهیم صادقی، جواد نکونام و مجید ایوبی داده بیفزایید و با مبلغ ۴۵ میلیون تومان برای هر بازی محرم نویدکیا جم کنید تا معلوم شود این رقم نزدیک ۱۰ میلیارد است چون قیمت دقیق اتومبیل های سایپایی ها و تعداد بازی های محرم نویدکیا کاملا مشخص نیست این مبلغ را تقریبی در نظر می‌ گیریم.

۱٫ رضا عنایتی: متولد اول اردیبهشت ۱۳۵۵ است، ۳۹ سال و ۴ماه سن دارد. او قرارداد ۳۰۰ میلیونی با سیاه جامگان دارد.

۲٫ مجتبی ترشیز حاجی کلایی: متولد ۶ فروردین ۱۳۵۷ است، ۳۷ سال و ۵ ماه سن دارد و قراردادش با گسترش فولاد ۱۲۰ میلیون است. او در جدول ارزان ترین پیرمردان لیگ‌برتر در رده دوم است.

۳٫ مهدی رجب‌زاده: متولد اول تیر ۱۳۵۷ است. ۳۷ سال و ۲ ماه دارد و با ذوب‌آهن قرارداد ۹۰۰ میلیونی دارد.

۴٫ ابراهیم صادقی سنجابی: متولد ۱۵ بهمن ۵۷ است، ۳۶ سال و ۷ ماه دارد. ۴۰۰ میلیون به اضافه یک یا ۲ اتومبیل سراتو از سایپا گرفته است.

۵٫ محسن بنگر: متولد ۱۵ تیر ۱۳۵۸ است. ۳۶ سال و ۲ ماه دارد. ۹۵۰ میلیون از پرسپولیس در لیگ امسال دریافت داشته است.

۶٫ مرتضی اسدی: متولد ۵ اسفند ۱۳۵۸ ا ست و ۳۵ سال و ۶ ماه سن دارد. او از تیم فوتبال گسترش فولاد قرارداد ۶۵۰ میلیونی دارد.

۷٫ غلامعباس آشوبی(فرزاد): متولد ۲۷ فروردین ۱۳۵۹ است. ۳۵ سال و ۵ ماه سن دارد و با استقلال اهواز قراردادی به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان دارد.

۸٫ سیدمهدی رحمتی اسکویی: متولد ۷ تیر ۱۳۵۹ است. ۳۵ سال و ۲ ماه دارد. شناسنامه سابقش در سازمان لیگ، او را متولد سال ۶۱ نشان می‌ داد. قرارداد رحمتی با استقلال یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون است تا او، در کنار عقیلی گرانترین مردان لیگ باشند.

۹٫ پژمان نوری: متولد ۲۳ تیر ۵۹ است. ۳۵ سال و ۲ ماه دارد. قرارداد او با ملونا ۲۰۰ میلیونی است.

۱۰٫ رحمان احمدی: متولد ۸ مرداد ۵۹ است، ۳۵ سال و ۴۰ روز سن دارد و قراردادش با سپاهان ۸۰۰ میلیونی است.

۱۱٫ جواد نکونام: متولد ۱۵ شهریور ۵۹ است و ۳۵ سال دارد. ۶۰۰ میلیون به همراه ۳ اتومبیل کیا سراتو از سایپا گرفته است.

۱۲٫ مجید ایوبی: متولد ۳۰ شهریور ۵۹ است، ۲ هفته دیگر ۳۵ ساله می‌ شود. ۴۰۰ میلیون و یک اتومبیل سراتو از سایپا گرفته است.

۱۳٫ محرم نویدکیا: متولد ۱۰ آبان ۵۹ است. او هم مثل مهدی رحمتی سابقه داشتن شناسنامه با تاریخ تولد ۶۱ را دارد. قرارداد نویدکیا جالب است. ۴۵ میلیون برای هر بازی او ۳۴ سال و ۱۰ ماه دارد.

۱۴٫ کاظم برجلو: متولد اول آذر ۵۹ است، ۳۴ سال و ۱۰ ماه دارد و با دریافت ۱۰۰ میلیون از راه‌آهن از همه ارزان تر است.

۱۵٫ سیدهادی عقیلی انور: متولد ۲۵ دی ۵۹ است، ۳۴ سال و ۸ ماه دارد و با گرفتن ۱٫۲۰۰ میلیارد از سپاهان همراه رحمتی گرانترین پیرمردهای لیگ‌برتر است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. ب ه می گوید

    حالا اوایل شصتی ها خیلی جوون تشریف دارند مگه؟!! هر کس رو با سالی که بدنیا اومده بسنجید نه با دهه ای که بدنیا اومده! بین یک متولد سال ۵۰ و ۵۸ همونقدر فرق و فاصله وجود داره که بین یک متولد سال ۶۰ و ۶۸ .