قتل دختر جوان با شلیک گلوله در نازی آباد تهران

0

همزمان با انتقال جسد گلوله خورده دختر جوان به بیمارستانی در نازی آباد تحقیقات جنایی برای رمزگشایی از قتل دختر ناشناس با شلیک گلوله از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی آغاز شد.

ساعت ۴ صبح امروز مسئولان بیمارستانی در محله نازی آباد تهران در تماس با پلیس از کشف جسد دختر جوان در اورژانس بیمارستان خبر دادند.

با حضور مأموران کلانتری ۱۳۱ نازی آباد در اورژانس بیمارستان آنها با جسد دختر جوانی روبه رو شدند. با اعلام موضوع با بازپرس ویژه قتل بلافاصله تیم جنایی در محل حاضر شد. پزشک جنایی با معاینه جسد اعلام کرد جسد متعلق به دختری ۲۲ ساله است که پس از اصابت یک گلوله از ناحیه کمر و خروج آن از شکمش جانش را از دست داده  و بیش از سه ساعت از زمان قتل می گذرد.

در ادامه یکی از مسئولان بیمارستان در بازجویی ها گفت: ساعتی قبل پسر جوانی در حالی که مقتول را روی دوشش داشت وارد بیمارستان شد و پس از قراردادن دختر ناشناس روی تخت از بیمارستان فرار کرد. ابتدا فکر کردیم او دچار مسمومیت شده اما وقتی دختر جوان توسط پزشک معاینه شد متوجه شدیم او با شلیک گلوله به قتل رسیده است.

با انجام تحقیقات تخصصی جسد با دستور قاضی ایلخانی بازپرس ویژه قتل تهران به پزشکی قانونی منتقل شد و تیمی از کارآگاهان اداره قتل پلیس آگاهی تحقیقاتشان را برای شناسایی هویت او و دستگیری پسر ناشناس آغاز کردند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ