بیوگرافی ایوان کرستانوویچ جانشین مهدی طارمی

0

بیوگرافی و سوابق ایوان کرستانوویچ Ivan Krstanovic بازیکن جدید پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس صحبت های مقدماتی برای جذب مهاجم کروات تیم دیناموزاگرب را انجام داد.

برانکو ایوانکوویچ که چند ماه پیش همراه با ماریچ یک مهاجم کروات را هم به تهران آورد حال به دنبال جذب این بازیکن برای فصل بعد است.

بر اساس این گزارش، ایوان کریستانوویچ که در فصل گذشته بازیکن تیم دیناموزاگرب کرواسی بوده، صحبت های مقدماتی با ایوانکوویچ را انجام داده و قرار است تا در فصل آینده تیم پرسپولیس را در رقابتهای لیگ برتر همراهی کند.

بر این اساس و با جدایی طارمی و بن سون از این تیم گفته می شود درصورت موافقت مدیران باشگاه پرسپولیس این بازیکن باردیگر به تهران می آید تا این بار قراردادش را با پرسپولیس امضا کند.

سوابق ایوان کرستانوویچ بیوگرافی ایوان کرستانوویچ بازیکن جدید پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس Ivan Krstanovic

ایوان کرسانویچ، مهاجم کرواتی بود که برانکو ایوانکوویچ روی او برای حضور در پرسپولیس تاکید داشت و در بدو حضورش در ایران از او و لوکا ماریچ برای مذاکره با مسووولان پرسپولیس دعوت به عمل آورد.

این دو بازیکن کروات با حضور در دفتر باشگاه پرسپولیس البته با رقمی جالب توجه روبرو شدند؛ ۱۰۰ هزار دلار برای یک فصل. این برخلافی قراری بود که این دو بازیکن پیش از حضور در ایران با برانکو ایوانکوویچ مشورت کرده بودند. در این صحبت دوستانه قرار شده بود این دو بازیکن قراردادی ۴۰۰ هزار دلاری با پرسپولیس منعقد کنند. در نهایت تفاوت مبلغ پیشنهادی سبب شد تا آنها از مذاکره با پرسپولیس سر باز بزنند.

سوابق ایوان کرستانوویچ بیوگرافی ایوان کرستانوویچ بازیکن جدید پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس Ivan Krstanovic
نکته جالب در مورد ایوان کرسانویچ این است که او پیش از حضور در پرسپولیس با قراردادی ۶۰ هزار دلاری در ترکیب تیم زادار به میدان رفته بود و در ۱۶ بازی برای این تیم موفق به زدن ۹ گل شده بود. به هرحال اختلاف نزدیک به یک میلیارد تومانی سبب شد تا او نتواند علیرغم میل برانکو ایوانکوویچ برای این تیم به میدان برود.

ایوان کریستانوویچ متولد ۵ ژانویه ۱۳۸۳ متولد یوگسلاوی سابق (کرواسی فعلی) است

ایوان کریستانوویچ بازیکن ۳۳ ساله فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۵ در تیم دیناموزاگرب کرواسی فوتبال بازی میکرده است او در فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۰ با ۱۹ آقای گل لیگ کرواسی شده است او بازی در تیم ملی بوسنی رو در سال ۲۰۱۱ رد کرده است

سوابق ایوان کرستانوویچ بیوگرافی ایوان کرستانوویچ بازیکن جدید پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس Ivan Krstanovic

ایوان کرستانوویچ در پست مهاجم بازی میکند – قد او ۱٫۹۶ سانتی متر است

با جدایی قطعی مهدی طارمی از تیم پرسپولیس و پیوستن به یک تیم خارجی او به همراه برانکو ایوانکوییچ برای عقد قرارداد با پرسپولیس راهی تهران میشود او سال پیش نیز به ایرن آمد اما نتوانست با پرسپولیس قرار داد ببند

سوابق بازی های ایوان کریستانوویچ

سال تیم ها
تعداد بازی گل زده
۲۰۰۰–۲۰۰۴ Tomislav
۲۰۰۴–۲۰۰۶ Drinovci
۲۰۰۶–۲۰۰۸ Posušje ۴۱ (۱۹)
۲۰۰۸–۲۰۱۱ Zagreb ۸۲ (۳۱)
۲۰۱۱–۲۰۱۳ Dinamo Zagreb ۴۴ (۱۷)
۲۰۱۳–۲۰۱۵ Rijeka ۳۵ (۱۶)
۲۰۱۵ Zadar ۱۲ (۶)
۲۰۱۶ -۲۰۱۵ Široki Brijeg ۲۴ (۱۲)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ