آیا کنسرت‌‌ برای مردم ‌نان و آب و شغل و زندگی می‌شود؟

0

نماینده ولی فقیه در استان فارس با تاکید بر اینکه آیا این کنسرت‌ها برای مردم کشور ما نان، آب، شغل، زندگی و معنویت می‌شود که به گفتمان جامعه تبدیل شده است‌، گفت: امروز از جمعیت ۸۰ میلیون نفری شهرها و روستاهای کشور چند درصد جامعه ما طرفدار کنسرت هستند. 

به گزارش فارس، اسدالله ایمانی در خطبه‌های امروز نمازجمعه شیراز اظهار داشت: بهترین راه رشد و بالندگی جامعه و توسعه و پیشرفت کشور تبعیت بی‌چون و چرا از رهبری‌های خردمندانه رهبر معظم انقلاب و عموم مردم مومن و انقلابی است. 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: این دو بزرگوار نمونه‌های اخلاص، کار و تلاش بی‌مزد و منت بودند و در دوران کوتاه مسئولیتشان آنچنان خوبی از خود بر جای گذاشتند که تاریخ یاد آنها را فراموش نمی‌کند. 

نماینده ولی فقیه در استان فارس با تاکید بر اینکه این دو شهید بزرگوار نمونه‌های والای تعبد در مقابل ولایت فقیه و ولایت امر مسلمین و ذوب در امر ولایت بودند خاطرنشان کرد: این عزیزان آنچنان مخلصانه کار کردند که ایام شهادت آنها به عنوان هفته دولت و معرفی خدمات دولت‌ها و تلاش‌های خادمان ملت و مملکت تعیین شد. 

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه هشتم شهریور ماه روز شهادت شهیدان باهنر و رجایی همچنین روز مبارزه با تروریسم است تصریح کرد: کشور ما قربانی تروریسم بوده و هست و از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز بیش از ۱۷ هزار نفر از چهره‌های ممتاز کشورمان از طریق ترور به شهادت رسیدند. 

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه شهدای ترور کشورمان انسان‌های بی‌گناهی بودند که پاک زیستند و پاک و مظلوم به شهادت رسیدند بیان کرد: این شهدای عزیز در تمام عرصه‌های جهاد سازندگی، نماز جمعه، احزاب، مراکز علمی و نقاط مختلف فعالیت داشتند. 

ایمانی با بیان اینکه وقاحت و بی‌شرمی دنیای استکبار در این است که کشوری که بیش از ۱۷ هزار شهید ترور دارد را طرفدار تروریسم می‌داند عنوان کرد: در منطق آمریکا تروریسم یعنی مخالفت با منافع آمریکا و با توجه به اینکه ایران اسلامی در مسیر منافع آمریکار قرار نمی‌گیرد مدافع تروریسم است اما اسرائیل جنایتکار که منافع آمریکا را تامین می‌کند از نظر آنها حق است. 

وی با اشاره به اینکه ترور در طول تاریخ ترور کشور ما از سوی منافقان، کفار و اخیرا هم سال ۸۸ از سوی فتنه دنبال شده است اظهار داشت: فتنه و نفاق لبه‌های یک قیچی بودند که از ابتدای انقلاب تاکنون ضربه زدن به اصل انقلاب اسلامی را دنبال کردند. 

امام جمعه شیراز با تاکید بر اینکه ما باید هوشیار باشیم و بدانیم دشمنان ما هیچگاه دوست ما نبوده، نیستند و نخواهند بود خاطرنشان کرد: قلم‌هایی که در فضای مجازی یا برخی رسانه‌ها بیان می‌کنند که این کشورها می‌توانند یار ما باشند اینها یا ساده‌اندیش هستند و یا قلم به مزد. 

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری افزود: این افراد واقعا یا مسائل را درک نمی‌کنند و یا با این قلم نان می‌خورند وگرنه اگر کسی مختصر اطلاعی از وضع کنونی دنیا داشته باشد می‌فهمد استکبار در این سال‌ها نسبت به انقلاب ما چه اهدافی را دنبال می‌کند. 

ایمانی با بیان اینکه برخی مواردی که در جامعه مطرح می‌شود نباید به گفتمان جامعه تبدیل شود به بیانات امام جمعه شهر مقدس در رابطه با برگزاری کنسرت در آن شهر اشاره کرد و گفت: امروز از جمعیت ۸۰ میلیون نفری شهرها و روستاهای کشور چند درصد جامعه ما طرفدار کنسرت هستند؟ 

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه چند درصد از مردم کشور ما طرفدار پروپاقرص کنسرت هستند و کنسرت‌هایی که تعطیل شده نسبت به کنسرت‌هایی که برگزار شدند چند درصد است تصریح کرد: به گفته وزیر کشور تنها یک درصد از کنسرت‌های کشور یا به دلیل اینکه مسئول برگزاری مسئولیت‌های لازم را نپذیرفته و یا به دلیل ولنگاری‌هایی که ایجاد کرده لغو شده است. 

مافیای کنسرت کاسبان برجام پسابرجام چیست امام جمعه شیراز اخبار شیراز

وی با تاکید بر اینکه آیا این کنسرت‌ها برای مردم کشور ما نان، آب، شغل، زندگی و معنویت می‌شود که به گفتمان جامعه تبدیل شده است خاطرنشان کرد: یک نماینده ولی فقیه از سر دلسوزی امر به معروف و نهی از منکر و قداست مقام منیع حضرت علی‌بن‌موسی الرضا (ع) را بیان کرده و نباید این مسائل را کش داد و دنبال کرد. 

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه جامعه امروز ما دردهای بسیاری دارد عنوان کرد: کارخانه‌هایی که تعطیل می‌شود، سفره‌های خالی برخی افراد جامعه و غیره که درصد آنها بیش از درصد طرفداران کنسرت‌های تعطیل شده در جامعه ما است باید در اولویت قرار گیرد. 

امام جمعه شیراز با اشاره به برخی پیشرفت‌های دولت بیان کرد: اجرای طرح سلامت، مهار تورم، تثبیت نسبی بازار، تلاش برای شکستن رکود، پرهیز از حرکت‌های تند و خطرناک از جمله اقدامات ارزشمند دولت است که امیدواریم منجر به رونق اقتصادی کشور شود. 

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تبعیت بی‌چون و چرا از مقام معظم رهبری تنها راه نجات کشور و قرار گرفتن در مسیر رشد و بالندگی است گفت: آنچه این ممکلت را نگاه داشته معنویت و ایمان مردم، اعتقاد به اهل بیت و تلاش در راه ولایت و امامت اهل بیت (ع) است و آلودگی‌های اخلاقی به تعبیر رهبر معظم انقلاب، ولنگاری فرهنگی، هرگز راه نجات جامعه نیست. 

ایمانی در بخشی از سخنان خود به تشریح برخی ویژگی‌های متقین در مقابل چاپلوسان پرداخت و افزود: در جامعه اسلامی افراد باید به گونه‌ای تربیت شوند که مسئولیت خود را بشناسند و به انجام آن اقدام کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ