قطاری مخصوص پولدارها و ثروتمندان + تصاویر

3
قطارهایی در دنیا وجود دارد که سفر با آنها نه تنها کسل کننده و عذاب آور نیست بلکه به دلیل ویژگی های خاصش آنقدر لذت بخش است که نمی خواهید زمان سفر تمام شود، مانند همین قطار که تصاویر آن را در ادامه می بینید.
قطار لوکس قطار گردشگری قطار در هند توریستی هند Golden Chariot

تصور بسیاری از ما ایرانی ها از قطار یک وسیله نقلیه اعصاب خرد کن است که اتلاف وقت یکی از ویژگی های بازر آن است. البته این دلیل نمی شود که به راحتی تکان های شدید و جای کم این مطمئن ترین وسیله نقلیه فعلی را فراموش کنیم. اینکه قطارهای ما مشکل دارند یا قطارهای بقیه دنیا! چندان مهم نیست، مهم این است که قطارهایی در دنیا وجود دارد که سفر با آنها نه تنها عذاب آور نیست بلکه لذت بخش نیز هست. توان خرید بلیت این قطارهای مجلل را هرکسی ندارد، چون قیمت بلیت هایشان چندین برابر قطارهای معمولیست.

قطار لوکس قطار گردشگری قطار در هند توریستی هند Golden ChariotGolden Chariot

قطار لوکس قطار گردشگری قطار در هند توریستی هند Golden Chariot

قطار لوکس قطار گردشگری قطار در هند توریستی هند Golden Chariot قطار لوکس قطار گردشگری قطار در هند توریستی هند Golden Chariot قطار لوکس قطار گردشگری قطار در هند توریستی هند Golden Chariot قطار لوکس قطار گردشگری قطار در هند توریستی هند Golden Chariot قطار لوکس قطار گردشگری قطار در هند توریستی هند Golden Chariot قطار لوکس قطار گردشگری قطار در هند توریستی هند Golden Chariot قطار لوکس قطار گردشگری قطار در هند توریستی هند Golden Chariot

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. Samenta می گوید

    عجب قطارایی بودن مگه میشه ادم با این قطارا تو طول مسافرت خسته بشه

  2. Samenta می گوید

    قطار نیس قصر

  3. roz می گوید

    قطار ارزوهای منه هاهاها