جامانده‌ های سبد کالای رایگان نام‌نویسی کنند + روش ثبت نام

239

بر اساس اعلام دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تأمین اجتماعی، آن دسته از افرادی که طی هفته‌های گذشته درخواست بازنگری در وضعیت دریافت سبد حمایتی کالا کرده‌اند و از طریق کد‌های دستوری #۸*۱۴۲۰* و #۸*۱۴۲* اقدام به ثبت نام برای بررسی وضعیت دریافتی سبد حمایتی خود کرده‌اند،

از امروز می‌توانند با ورود به سایت https://di.tamin.ir/sabadkala و وارد کردن کد ملی و شماره موبایل سرپرست خانوار که با آن ثبت نام کرده‌اند از نتیجه بررسی وضعیت پرونده و وضعیت دریافت سبدکالای خود اطلاع یابند.

بر اساس اعلام مسئولان تامین اجتماعی با توجه به مراجعه زیاد به این سایت، برخی هموطنان در باز کردن سایت دچار مشکل شده اند که این اختلال در اسرع وقت برطرف خواهد شد.

***

به گزارش ساتین : مردم با مراجعه به سامانه ارتباطی #۷۹۹* هم از دریافت سبد کالا آگاه شوند و هم افراد جامانده و غیر مشمول سبد کالا ثبت‌نام کنند.

فرم ثبت‌نام دریافت یارانه نقدی + مدارک لازم برای ثبت نام

 سامانه ارتباطی ثبت‌نام افراد غیرمشمول سبد کالایی اعلام شد.

بنابر این گزارش، سامانه ارتباطی #۷۹۹* برای ثبت‌نام افرادی که مشمول سبد کالایی نشده‌اند، اما معتقدند باید سبد کالایی دریافت کنند، راه‌اندازی شده است.

سایت سبد کالای رایگان

افراد پس از آنکه این شماره را شماره‌گیری کنند، پیامی به آنها داده می‌شود که باید بر اساس آن کد ملی خود را وارد کنند تا موضوع آنها مورد بررسی قرار گیرد.

متن کامل ابلاغیه طرح حمایت غذایی به شرح زیر است.

ماده۱- سازمان برنامه و بودجه کشور مجاز است به منظور حمایت از گروه های کم درآمد جامعه و تامین بسته های حمایتی برای گروه های زیر در قالب واریز به حساب سرپرست خانوار از طریق حساب های بانکی متصل به یارانه های نقدی اقدام کند:

الف- خانوارهای تحت پوشش و پشت نوبتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور.

ب-خانوارهای تحت پوش بنیاد شهید و امور ایثارگران.

پ- خانوارهای با درآمد ماهانه کمتر از سی میلیون ریال در گروهای کارگران ساختمانی، قالی بافان و شاغلان صنایع دستی، مشاغل آزاد و خویش فرمایان، رانندگان بین شهری و درون شهری، زنبورداران، کارگران باربر،شاغلین کسب و کارهای خانگی، کارگران کارگاه های متفرقه، عشایر و روستاییان، بازنشستگان، دریافت کنندگان بیمه بیکاری و سایر گروه های مشمول که توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شناسایی می شوند.

ت- سایر خانوارهای کم دآمد با درآمد ماهانه کمتر از سی میلیون ریال که درخواست آنها پس از بررسی توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور پذیرفته می شود.

تبصره- وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی موظف است با استفاده از اطلاعات در اختیار از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور به درخواست کتبی اشخاص موضوع بند(ت) ماده (۱) این تصویب نامه پس از اجازه آنها به دسترسی وزارتخانه مذکور به حساب های بانکی مربوط رسیدگی کند.

ماده ۲- دستگاه های اجرایی از جمله دستگاه های موضوع آیین نامه اجرایی تبصره(۱۴) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور موظف به ارایه اطلاعات مورد نیاز وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی می باشند.

ماده ۳- وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ونهادهای حمایتی موظفند اعتبار تخصیصی راب بر اساس بعد خانوار تنظیم و پرداخت نمایند.

ماده ۴- منابع مالی مورد نیاز این تصویب نامه از محل ما به التفاوت تسعیر قیمت خوراک کارخانه های پتروشیمی و پلایشگاه ها نسبت به متوسط نرخ سامانه نیما و تغییر قیمت گاز مصرفی کارخانه های فولاد تامین می گردد.

وزارت نفت موظف است با تحویل خوراک کارخانه های پتروشیمی و سوخت کارخانه های فولاد، مابه التفاوت قیمت را دریافت و به حساب ویژه ای نزد خزانه داری کل کشور که به نام سازمان هدفمندسازی یارانه ها افتتاح می شود، واریز کند.

سازمان هدفمندسازی یارانه ها موظف است متناسب با اعلام سازمان برنامه و بودجه کشور، اعتبار مربوط به اجرای این تصویب نامه را برای تامین بسته های حمایتی به حساب ذی نفعان واریزکند.

ماده ۵- سازمان برنامه و بودجه کشور موظف است تا سقف مبلغ نور هزار میلیارد (۹۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ) ریال (۹ هزار میلیارد تومان) از منابع موضوع بند(۴) را صرف اجرای این تصویب نامه نماید و مازاد بر سقف یاد شده را صرف حمایت از تولید، اشتغال و قراردادهای پیمانکاران کند.

ماده ۶- اعتبار واریزی موضوع این تصویب نامه برای همه اشخاص و خانوار صرفاً برای خرید کالای سبد حمایتی مصوب کارگروه متشکل از وزارتخانه تعاون،کار و رفاه اجتماعی، صنعت،معدن و تجارت و جهاد کشاورزی قابل استفادهاست.

ماده ۷- دستورالعمل اجرایی این تصویب نامه در ک ارگروهی با مسئولیت سازمان برنامه و بودجه کشور و با همکاری وزارتخانه های تعاون،کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، نفت، امور اقتاصدی و دارایی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تهیه و ابلاغ می شود.

ماده ۸- مسئولیت حسن اجرای این تصویب نامه برعهده وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 239 )
  1. شاهرخ می گوید

    این کد که اصلا کار نمیکنه پیغام ارتباط نامعتبر به انگلیسی میاد بهتر نبود اول اینها اصلاح میشد بعد سراغ سبد کالا میرفتن ما هم جز کارمندان دولت هستیم هم دانشجوی متاهل ولی سبد کالا تعلق نگرفته!!!!

    1. موسی می گوید

      راست مگی هاااااااااااااااااااااااااااااااااااا

      1. علی می گوید

        راست مگی موسی حق با تو

      2. رضا می گوید

        سلام ببخشیدمن سبدکالاندارم بیکارم هیچ درامدیم ندارم میشه لطف کنیدخودتون برام درست کنید

    2. محسن می گوید

      اینا برای سرگرمی ماست

    3. شهلا می گوید

      سلام همسر من نه کارمنده ونه بازنشسته ،یه راننده زحمت کش است .بدون هیچ بیمه ای درآمدمان کفاف زندگیمان را نمیدهد .من نمیدونم چرا دولت به کسایی که دستشون به دهنشون میرسه سبد کالا میده وما که مستاجر هم هستیم به ما هیچ وقت چیزی تعلق نمیگیرد .چند ساله پیش هم که دولت سبد کالا داشت میداد ما خیلی اوضاع بدی داشتیم وما در یک اتاق زندگی میکردیم ولی به ما تعلق نگرفت .چرا دولت انمیتواند افراد جامعه خود را بشناسد .العانم که یک شماره برای ثبت نام سبد کالا گزاشته ،اصلاجوابگو نیستند .بهتر بگم سر کاریه .این کار دولت درست نیست که بین افراد جامعه فرق میگزارد .

      1. لیان می گوید

        چون پول میاد رو پول ما بدبختا تا عمر داریم بدبختیم

  2. محمد رضا ملک محمدی می گوید

    باسلام من بصورت پاره وقت کار میکنم و اسمم در لیست نمیباشد

  3. niknam می گوید

    باید می گوفتند افرادی که زیر ۵ میلیون تومان درامد دارند سبد کالا تعلق نمیگیره ماکه ۳۰۰۰۰۰ هزارتومن درامد نداریم
    سبد کالا تعلق نگرفته

  4. niknam می گوید

    برای ثبت نام سبد کالا چه کار باید بکنیم

    1. قرمز می گوید

      میری سر راهی بوکان دور برگردون پشت پلیس راه

  5. اصغر بدری آرباطان می گوید

    با سلام من دانشجوی متاهل هستم اما اسمم در لیست نمیباشد.

  6. رضا مستخدمین می گوید

    این چه شماره و چه سایتهایی هست که اعلام شده .نه جوابی و نه تماسی.
    کلا شانسی بوده ..!!! نه…….!!!!!!!

  7. مسلم دهقانی می گوید

    من بلوچم و راننده تاکسی آژانس هستم سبد کالا به من تعلق نمیگیرد ولی به پزشکی که من می شناسمش به تعلق می گیرد! خودتان قضاوت کنید انصاف کجا بود! در ضمن دارای دو تا فرزند نیز میباشم

    1. 09165460802 می گوید

      من اسماعیل خدابنده لوهستم فرزندابراهیم من کارگرساده ساختمان هستم که درماه دوروزکارندارم چکاربایدکنم به کی پناه برم

  8. مهدی می گوید

    من کارمندم حقوقم کمتر از ۵۰۰ تومان است تمام همکارام سبد تعلق گرفته و قاضی دادگستری را می شناسم تعلق گرفته ولی برای اینجانب تعلق نگرفته خواهشن موضوع بصورت جدی پیگیری گردد.ممنون۲۷۵۴۷۱۷۸۲۱

    1. امید حسینی می گوید

      سلام ثبت نام جدیدچجوری میکنن لطفایکی ج بدین اگه میدونین ممنون

  9. ح کوچکی نژاد می گوید

    با سلام . این شماره پیغام خطای ( سیستم پاسخگو نیست می دهد ) لطفا یک سایت معتبر جهت ثبت نام جامانده ها معرفی نمایید . با تشکر

  10. عاطفه می گوید

    تبعیض طبقاطی توی مملکت ما بیدادا میکنه وقعاا شخصیت و شان مردم ما زیر سوال رفته بهتر بود به همه ی اقشار سبد کالا تعلق میگرفت ما گفتیم با اومدن روحانی وضع بهتر میشه اما ….

    1. بهار می گوید

      بابا چی میگی همرو در به در کردن .من شوهرم بیکار سبد کالا ب ما میدادن الان قطع کردن ..فقط هرچی پول تو جیب خودشون می‌ره خدا لعنتشون کنه

      1. سعیدبامری گل می گوید

        شمااخداروشکریک بارگرفتی منه کارگرروزمزدتاهماکنون نگرفتم بخدانمیدونم سه تابچه روچه چجوری بزرگ کنم

  11. مجید می گوید

    با سلام
    بنده دارای یک فرزند ودانشجوی بیکار هستم ولی سبد کالا به من تعلق نگرفت چرا!؟
    از طرفی نه سامانه پیامکی شما کار میکند. نه کدی که باید از طریق تلفن همراه شماره گیری کنیم
    لطفا راهنمایی بفرمایید

  12. سهیلا می گوید

    جالبه عجب عدالتی!!!سبد کالا فقط برا نظامی ها و کارمندای رسمی دولته.پس خواهشنا هی نگن برا قشر ضعیفه جامعه ست……….
    به ما تعلق نگرفته چرا نمیدونم……..کارگر نیستیم که هستیم..قشر ضعیف نیستیم که اونم هستیم..نمی دونم شاید تعریف شما از قشر ضعیف چیز دیگه ای باشه……..

  13. علی فرج اله زاده می گوید

    سلام نه کد جواب میده نه اس ام اس لطفا راهنمای کنید که چگونه ثبت نام بشیم یک سایت بهتر معرفی کنید

  14. ترنم می گوید

    باسلام.این چه وضعشه.به اینم میگن انصاف؟به اینم میگن عدالت؟!!واقعا که متاسفم!چرابایدبه ماقشرضعیف جامعه که ماهی۳۰۰تومن درامدمونه سبدتعلق نگیره اونوقت فلانی که ماهی۲میلیون تومن درامدشه و۲تاخونه و۴تاماشین داره بایدتعلق بگیره ؟!آیااین دولت وجدان نداره؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

  15. ناشناس می گوید

    باسلام من شغلم آزاده برقکشم بیمه ندارم سبد بهم تعلق نگرفت آخه چرا اونم با دو تا فرزند اقای روحانی از خدا بترس .

    1. مهدی می گوید

      اگه سبد کالا نگرفتی میمیری..بدبخت بیچاره..

      1. ناشناس می گوید

        ببخشید . . . .
        اگر احمدی نژاد سبد کالا رو نمی داد بازم همینو می گفتی ؟
        شما که سنگ روحانی رو به سینه می زنی ، اینم از ” کـــــــلــــــیـــــد ” حل مشکلات !!!!!!

      2. مریم می گوید

        آقای مهدی خان خیلی شکم سیری حرف میزنی به نظر من تو باید بمیری

      3. شمس می گوید

        اقای مهدی خودت بمیر
        ضمنا از جیب بابات نمیده حقشه اتفاقا بیش از اینا حقشه
        ضمنا باید با احترا م و خیلی هم ملتمداری بهش تعلق بگیره
        ولی خب چون امثال شما رو توسری خور بااوردن و البته شاید فرزند مسئول دزدی هستی نمی فهمی چی میگم !
        لذا باید خودت بمیری !
        الانم برو بمیر زامبی !

      4. امیر می گوید

        سلام وخسته نباشید بنده جوان۳۱ساله هستم و به بیماری عادتکسوپلاسموزدچارشدم که هیچ درمانی نداره چشم راستم دیدشو کلا از دست داده والانم چشم چپم درگیرکرده هر ارکانی رفتم از کمیته انداد تا بهزیستی هیچکدومم پاسخگو نیست با این شرایط هم کسی سرکارنمیزاره منو

  16. ناشناس می گوید

    من جانبازم به من تعلق نگرفت بقران حقوقم بهم نمیدم

    1. مهدی می گوید

      اگر شما جانباز هستید و برای این مملکت عزیزمان برای دفاع به جبهه رفته اید چرا منت میگذاری و ادعات میشه که جانبازی لطفا خودت را تحقیر نکن رزمنده عزیز..

      1. محمد جعفرپور می گوید

        سلام لطفا بگوید

  17. مهدی می گوید

    سلام:
    من یک مغازه خواروبار فروشی دارم و الان مدت ۴ سال است که من برای تعداد ۲۰۰ نفر برای انها سقف مبلغ ۲۰۰۰۰تومان سبد کالا اختصاصی درست کرده ام و تا به الان دارم ادامه میدهم و تمامی انها از کار من رضایت دارند..

    1. ناشناس می گوید

      نه بابا،چی میگیی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    2. فاطیما می گوید

      برای ۲۰۰ نففففففففرر مگه چند دهنه مغازه داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    3. فاطمه می گوید

      خو به منم بده نیاز دارم اینم ایمیلم[email protected]ببینم میدى تو که دم از مردانگى میزنى

    4. محمد می گوید

      چه پولداره……….
      برم مغازه بزنم…ما که رفتیم میگ میگ……………………………………………..

  18. مریم نریمانی می گوید

    سلام.ما چه گناهی داریم.مگه من یه کارگرکه نون شبم رابه زوردارم تهیه میکنم.با اون دکترباحقوق ۱۰میلیون تومن با اون ریس فلان اداره که روزمن فقط از گرد و غبار ، آگاه شدی یه ماشین زیرپایشه.فلان صاحب شرکت ومجتمع وپاساژچه فرقی دارم بخدا من که میرم خونه مردم رخت ولباس میشورم .کاش روحانی میدیدی تا من بادوفرزند م چگونه با آب وپیازخشک زندگی مون را سپری میکنیم.

  19. سامان می گوید

    سلام
    چرابه ما بیکارانی که درروستاهای دورافتاده ی حسنخون زابل زندگی می کنیم سبدکالا تعلق نگرفته است؟

  20. سامان می گوید

    سلام
    آیا خانواده یک نفره با هفت نفره با هم برابرند؟یه نفره یک سبدکالا&هفت نفره هم یک سبد کالا&این انصافه!

  21. مهدی می گوید

    سلام:
    من یک فروشگاه مواد غذایی دارم و برای ۲۰۰ نفر در ماه برای هر نفر مبلغ ۲۰۰۰۰تومان سبد خانوار اختصاصی برای آنها درست کرده ام و الان مدت ۴سال دارم به این کار ادامه میدهم و همه از کار من راضی هستند .
    اگر کسی مایل دارد که برایش مبلغ بیست هزارتومان در ماه سبد کالا برایش درست کنم من در خدمت شما هستم چون میخواهم این فروشگاه را توسعه بدهم در سراسر کشور زنجیره ای کنم که همه نیازمندان از این طرح من استفاده کنند.
    شماره تماس مدیر فروشگاه:
    به دلیل برخی سود جویی ها شماره حذف شد

    1. سرو می گوید

      با سلام.این چه مدیریه که شماره ثابت یا معتبر نداره:)

  22. طاهره می گوید

    کلا خرتوخره. والا همه فکو فامیل با اون درآمد هنگفتشون که نمیدونن چجوری پولشونو دور بریزن سبد کالایی گرفتن اونوقت منو شوهرم که درآمدمون هیچی نمیشه به ما تعلق نگرفت. پدر شوهرم که خرج خودشو نمیتونه بده تعلق نگرفت. مملکتتون بخوره تو سرتون

  23. لیلا می گوید

    ولله ما نون هم نداریم چ برسه ب نون و پیاز…این بود کلید طلایی ک میگفتی روحانی………………………………………………………..

  24. ناشناش می گوید

    کلید طلای کوووووووووووووووو روحانی

  25. ناشناش می گوید

    من شوهرم زندان است با دو بچه بسختی زندگی میکنم شب وروز کار میکنم تا اجاره یک اتاق رو بدم اون وقت سبد کالا به من تعلق نگرفت اما صاحبخانه من که ۲میلیون اجاره میگیره تعلق گرفت این انصافه خدایاااااااااااااااااااااااااااا

  26. عجب می گوید

    فکر همه رو درگیر کردن هر روز به یه شکل باید همه گرفتار باشیم اینم یه نمونه سختی …………..ادم سیر یاغی میشه باید گرسنه باشیم تا سرمون تو لاکمون باشه

    1. عجب می گوید

      از چی میترسی تایید کن مملکت ما ازادی داره

      1. یگانه می گوید

        کجای مملکت ازادی داره الان چندباره دارن سبدکالامیدن ولی به ماقشرضعیف نمیرسه

  27. محمد می گوید

    ]من پدرم جانباز ۳۵%چرا نباید به ما تعلق نگیره ولی به همسایمون که یه خیاط ساده است باید تعلق بگیره . لطفا همکاری کنید.

  28. rahah می گوید

    سلام به همه عزیزانی که معترض هستن که چرا به قشر مستضعف سبد کالا تعلق نگرفته خیلی واضح است تو این مملکت از نخوردها و ضعفا میگیرن میدن به خوردها و اعیانها که اعتراض نکنن به قول معروف ۷۵میلیون نفر اکثریت برای ۵میلیون اقلیت زحمت میکشن آقای مهدی که میگی بدبخت اگر سبد نگیری میمری ظاهرا وضع ات توپه و از بدبختی مردم خبر نداری

  29. عبدالکریم مهدویان مهر می گوید

    باسلام وخسته چرا ما خانواده چهارنفره
    سبدکالا تعلق نمیگیره

  30. sanaz می گوید

    سلام،خسته نباشید،چرا این دوره هم به خانواده ما سبد کالا تعلق نگرفته؟

  31. sajjad می گوید

    همش میگن کارمند ها بابا حداقل اونا یه درآمد بخور نمیر دارن به خدا بیشتر مردم بیکارن که به نون شب هم محتاج ان تو همه ی دنیا حقوق بیکاری میدن اینجا چی

    1. احمد می گوید

      آخه هر جیزی و هر کاری رو که در نظر دارن فقط مخصوص همان کارمندان دولته مردم عادی فقط برای رای دادن و کشته شدن جزو واجباتنداگر میخواستند کاری برای مردم انجام دهند آمار همه مردم را دارند

  32. فرزانه می گوید

    سلام
    والله ما هم میواستیم عضو بشیم نشد

    فکر کنم این سبد کالا برای اون مایع دارهاست

    اقای روحانی به هم طراز خودش فقط نگاه میکنه بیانیه صادر میکنه
    اقای احمدی نژاد نیست که به قشر فقیر جامعه فکر کنه

    نوش جونتون بخورید و راحت لم بدیم اخه خیلی زحمت میکشید با پولهایی که معلوم نیست از کجا میارید و سبد کالا هم روش

  33. محمد زند می گوید

    خدایی چقدر میگیرید بیخیال این ۴ تا تخم مرغ بشید .

    1. ناشناس می گوید

      خداییش من بابت هر تخم مرغ ۳۰۰تومان میگیرم بیخیال تمام مرغها میشم..

  34. مسعود می گوید

    سلام من مسعودازاهوازجانبازانقلاب زحمت کشیدیم وخانواده شهیدهستم باحقوق کمتر۸۰۰تومان بأعایله سنگین سبدکالا به من تعلق نگرفته

  35. نمیدانم می گوید

    یوسف گم گشته بازایدبه کنعان غم مخور.کلبه احزان شودروزی گلستان غم مخور……زندگی دست خداست خودشم برهمه چیز رسیدگی میکنه.بذارین بخورن

  36. hesam می گوید

    من ثبت نام کردم کد پیکیری هم کرفتم
    ولی جوابی نمیاد چیکار کنم

    1. یلدا می گوید

      چجوری ثبت نام کردی ؟؟

  37. hesam می گوید

    تا چه زمانی دیگه.بعدشم که دیگه تموم میشه من الان نیاز دارم بخدا

  38. فرزانه می گوید

    ما گدا گشنه نیستیم که چشممون به این چند تا کالا باشه ارزونی خودشون
    روزی رسون خداست نه این خلق خدا که فقط به منابع خودش فکر میکنه از همه جهت

    فقط محض احتیاط گفتم تا بدونید به کی رای دادید و خوب چششتون رو باز کنید چه سبد کالا بده و به همه برسه یا نه خودمون رو فروختیم به باورهامون …

  39. فائزه می گوید

    ]این چ وضعشه . .همه سبد کالا گرفتن ولی ما که بابامون بیکاره و در امدی هم نداریم چرا بهمون سبد کالا ندادن یه خونواده ۷ نفره هستیم .تازه خونه هامون هم کپریه از سیستان و بلوچستان هستم شهرستان چابهار.لطفااااااااااااااااااااا رسیدگی شود .مسئوووولین محترم . مدیریت سایت لطفا پیام منو ب گوش همه برسون.با تشکر

  40. صابرشکوهی می گوید

    عدم تخصصیص سبدکا لا

  41. علی از مشهد می گوید

    سلام به ماکه بیمه هستیم . درامدم ۴۳۰۰۰ هزار تومان هست. چرا سبد کالا ندادن . ولی به صاحب رستوران ارم که شبی ۵ _ ۶ ملیون درامد سبد کالا تعلق گرفته من نیازمندم یا اون . ما قشر ضعیف همیشه در حق ما ظلم شده

  42. بهزاد می گوید

    سلام آدم از من بدبختر روی کره ی زمین نیست یه ماشین داشتیم دزدیدنش خرجمون با همون در میومد اما حالا چی هیچ دری امیدی نداریم یارانه هم به جایی نمیرسه به ما سبد کالا تعلق نگرفته اما به پولدارتر و غنی تر از من تعلق گرفته رسیدگی کنید برادران…

  43. پیمان می گوید

    کلا نا امیدم از این مسئولین و خدا به داد این نظام برسه با این مسئولین بی تجربش

  44. مریم می گوید

    سلام من مطمئنم که اقای روحانی همه چیز رو میبینه اما منم میخوام از اطرافم براش بگم آقای روحانی من تمام کسای را که واقعانیاز به این سبد کالایی بودن بهشن تعلق نگرفته که این شب عیدی دردی ازشون دوا میشد چون ما بدبختها از دارایی جز بیمه نیستیم از نداری و زیر پوشش کمیته یا بهزیستی نیستند چون نمیخواهند آقای روحانی من طرفقدار سرسخت شما هستم اما وقتی میبینم به قول خودشون چرا رای اونا سرنوشت مملکت را میسازهاما آقای روحانی نه ابروی اونا را میخره ونه کمک آقای روحانی تقسیم سبد کالایی اصلا درست نبود وتبیض بدی قائل شده است از شما که سخت برای مملکت ما تلاش میکنید میخوایم بیانصافی وبی عدالتی تمام کنید آقای روحانی اونی که برج نشین وبهترین منطقه تهران میشینه با اونی که تو روستا زندگی میکنه باید تفاوت میکنه این بی انصای طرف فقط ماهی ۴۰۰یا۵۰۰تومان هزینه فقط شارژپارتمان بده بعد با اونی که اصلا نمیدونه شارژآپارتمان چی یکی باشه البته ما همه برای خودمون علامه دهر هستیم موقع عمل هیچ کاره اینه جسارت به شما نکردم این و برای خودم گفتم

  45. خوشبخت می گوید

    سلام
    من دانشجوی متاهل و دارای شغلی آزاد و مستاجر .
    با این که به سختی کار میکنم ومحتاج دولتی نیستم که با بی انصافی وپررویی درامد مملکت را دقیقا بین افراد بی نیاز تقسیم میکند و انسانهای فقیر ونیازمند را از این سبد بی ارزش محروم میکند ومردم را مسخره خودش میکند خودم را خوشبخت ترین فرد روی زمین میدانم

  46. بی نیاز می گوید

    بابا چرا برای دو دونه مرغ و یک کیسه برنج بو گندو اینقدر ضجه و ناله می کنید بخدا اینقدر که فکر می کنید در حقتون اجحاف نشده وقتی برای رسیدگی نبوده تعدادی بصورت رندم حذف و به بقیه تعلق گرفته که از بد روزگار ما هم جزو نگرفته هاییم ولی نه به روحانی اعتراض کردم نه به بقیه تهمت زدم من با ماهی ۳۰۰ هزار تومان حقوق روزمرگی می کنم نه زندگی آب از سرماها گذشته برادرا به چه دلخوشید برید خدا را شکر کنید که هوا دست دولتیا نیست و گرنه نفس کشیدن را هم قدقن میکردند

  47. عباسی می گوید

    سلام اینجانب عباسی از سال ۶۳ به مدت ۱۵ سال تمام در یگان مقدس سپاه رسمی خدمت کردم و خود نیز جانباز شیمیایی بوده و ماهانه ۳۰۰هزار تومان از ایثار گران سپاه مستمری میگیرم و ماهانه ۳۵۰هزار تومان اجاره میدهم و ۸سر ایله هستم این روحانی بدون توجه به مظلومان ،بدون در نظر گرفتن فقر فقط به سرمایه داران سبد کالا داده است ما چگونه الز این مسئله راضی باشیم و همه خانواده ام بیکار وبدون کارند وخود نیز به خاطر شیمیایی بودنم هرماه در گوشه های بیمارستانم خودتان قضاوت کنید سبد کالا باید به چه کسانی تعلق بگیرد ؟

  48. میر جبار النجق می گوید

    چرا به ما سبد کالا نمیدین؟ سبد کالا بخوره تو سرتون

  49. پرستو می گوید

    عیدی بسیار لوسی بود به ما که ندادند، نمیدونم اگه به ما که تازه ازدواج کردیم نرسه پس به کی ها می رسه!!!!
    ایکاش مث پارسال پول می ریختن به حسابمون، نه مث دوران قجر یا کپن و … ملتو تو صف کنن ۲ تا کشته بدن!!
    با این کارا جهان ۳ خواهیم مـــــاند

    1. ناشناس می گوید

      سلام
      آقای روحانی خیلی خوب میدونه تو مملکت چی میگذره!
      اونهایی که سیرن سیرت میشن تا از شکم پری دهنشو بسته بشه و اونهایی که قشر ضعیفن ابرای شکم سیر کردن خودشون اینقدر مشغول باشن تا مهلت فکر کردن به چیزی نداشته باشن اینها همش سیاسته که بیشتریامون زیاد نمیتونم ازش سردربیاریم تا نفهمیم تو مملکتمون چی میگذره

  50. مری می گوید

    دوودووروودووو فقط عیدی پارسال چسبید.
    اینو که به ما ندادن… ولی خیلی عیدی مسخره ای بود
    ملت تو سرما تو صف بودن، پیر و جووون، تازه چن نفر هم مردن تو این راه
    امیدوارم سال دیگه پول بدن. به ما هم بدهند

  51. محمدنور می گوید

    سلام من راننده تاکسی هستم وحدود ده سال را در زندان سپری کردم تازه اومدم بیرون لطفا پیگیریکنید چرا به من سبد کالا تعلق نمیگیرد در حالی که سه فرزند دارم ممنون

  52. محمد می گوید

    واقعانمیدوونم چی بگم بخدامن سی وسه سالمه متاهلم ویه بچه شش ساله دارم یک ساله بیکارم وهیج درامدی ندارم خداییش واسه نون شب موندم یه هزار تمنی هم ندارم ولی بااین حال به مت سبد کالا تعلق نگرفته نمیدونم بخندم یاگریه کنم همین همسایه کناریمون زن وشوهر هردو کارمندن بهشوون تعلق گرفته ولی به ما نه عحب عدالتی عدالت جمهوری اسلامیه دیگه همونو نمیگفتن سبد کالا میگفتن میخایم به کارمندایه دولت خواروبار بدیم به هرکی کهوضعش خووبه واحتیاجی نداره دادن وبه کارگراواوونایی که بیکارن هم ندادن اینقد هم بی عرضه شدیم که نمیتوونیم بریم اعتراض کنیم از ماس که برماس معنی عدالت وبرابری رو هم فهمیدیم خخخخخخ

  53. محمد می گوید

    اقای روحانی که وقتی اوومدی گفتی مه شعار من عدالته وبرابری پس کوووو هاااا به هر جی کارمند واوونایی که وضعشوون خووبه سبد کالایی دادی اقااااایع رئیس جمهوووور مثلا خاستی اوونایی که کارگرن ویا بیکارن ویا پوول ندارن ووضعشوون خووب نیس مثلا مسخرمون کنی هاااا فقط شعار دادنتوون خووبه رئیس دولت تدبیر وامید عجب تدبیری داری بخدا توو حسن جووون خخخخخ بااین سبد کالا که دادی به جیره خورات خودتو خراب کردی

  54. مهدی سعدی می گوید

    با سلام درود خدمت هموطنهای عزیزم من از سال ۱۳۸۵ راهی زندان شدم و دارای همسر و دو فرزند هستم که پس از ۸ سال الان آزاد شدم و هیچگونه درامدی ندارم و به هر کجا مراجعه میکنم شغل به من نمی دهند و به من میگن که سو پیشینه داری و الان پسرم خرج مدرسه سال سوم است و دخترم پیش دبستان باید بره به من بگویید با این یارانه چکار کنم و حتی بلد نیستم تو بازار کار کنم و سرمایه ای ندارم که کار کنم و حالا توش موندم که چکار کنم و کاشکی من عائله نداشتم و همان لحظه خودکشی میکردم تا این همه زجر نمی کشیدم ولی من به دلیل ضمانت یکی از اقوامم راهی این ملعون شدم و حالا تمام زندگی منو گرفته و دارم روزی هزار مرتبه از خدای خودم میخوام که جون منو بگیره و از این دنیا راحت بشم و اگر کسی هست به من کمک کنه که یک مقدار سرمایه در اختیارم بگذاره که یک کار کوچک برای امرار معاش این خانواده دربیارم تا دیگه شرمنده خانواده ام نباشم و اگر کسی هست کمکم کنه من روزی صد بار دعاش میکنم .
    شماره کارت من: به نام مهدی سعدی

  55. حمید خرسند می گوید

    چرا طی دو دوره به ماسبد کالا تعلق نگرفته خواهشا رسیدگی کنید

  56. tina می گوید

    واقعا شما مسخر هستی روحانی سبد کالا مید به بقیه هم بده الان شما خودتو فکر کنی

  57. tina می گوید

    روحانی شما سبد کالا میدی ؟به بقیه هم بده نمیشه تنها یک نفر داشت باشه شما خیلی بده هستی

  58. حسن سالاری کته شمشیری می گوید

    سلام من ۱۰۰بار استعلام گرفتم ولی میگه شما مشمول اراعه خدمات نمیباشید چرااگه به امثالمن ندن پس کی باید بگیره به خدا هستن کسانی که ماسین زیر پاش ۴۰۰میلیون قیمتشه به اون تعلق گرفته خواهشن رسیدگی کنید ۰۹۴۱۳۹۸۸۰۳حسن سالاری

  59. هدی مرادخانی می گوید

    سلام ؟ من و برادر ناشنوا هستیم مشکل دارم ولی سبد کالا اصلا کمک نمی کنند فقط خود خواه هستند

  60. مریشک می گوید

    شما را به خدا قسم میدهم. نام کشور را با غلط املایی ننویسید.جمهوری اسلامی ایران به زبان انگلیسی می شود.iran islamic republic یعنی iran ir چرا ابروی خودتون را می برید.

  61. دیقل می گوید

    جمهوری اسلامی ایران به زبان انگلیسی می شود.IRAN ISLAMIC REPUBLIC یعنی IRAN IR

  62. sokoot niazmand می گوید

    سلام روز بخیر خسته نباشید این انصافه که مادرم سرپرست خانواده با چهار تا بچه کارگرساده با حقوق کم خرجی بده وسبد کالا هم بهمون تعلق نگیره وبه پولدارا تعلق بگیره واقعا این انصافه عدالت کجارفته اینه وضع دولت خواشمندم که به مشکل ما رسیدگی شودباتشکر صدای ای نویسنده واقعا نیازمندروز خوش بای.

  63. ایکس می گوید

    یارانه چه اوی

  64. علیرضا می گوید

    اصلا اینهمه پیام وگلایه ودرد دل.خداییش کسی هست یه نگاه بکنه کسی هست که به حرفای ما گوش کنه .کسی هست که معنی عدالت روبدونه.برام یه سواله که جوابشو بگیرم قانع می شم اصلا چه جوری فهمیدن که به ما باید تعلق نگیرد؟کجا اسممون ثبته ؟من که فکر می کنم فرمانداری تا یه شماره از آمار رو دست گذاشتن گفتن اینا بگیرن اینا نگیرن
    …..ههه

  65. احد عبادی ÷ور می گوید

    امروز انقدر خوشحالم !!!!! ?چون سبد گرفتم نمی دونید که چیها داره این سبد

  66. حامد جوادی سیس می گوید

    متاسفانه درصدی کم ازافرادکه واقعانیازدادندسبدکالا میگیرند.کسانی که انتخاب میکننددقت کنند تاانصاف رعایت بشه من ازقشرکارگری هستم ولی هنوزتعلق نگرفه است.

  67. رسول می گوید

    سبد کالا

  68. ایدا می گوید

    ماکه کارگریم بادرآمدکم چراسبدکالابه ماتعلق نمی گیره ولی به میلیادرهاتعلق میگیره؟.

  69. عاطفه می گوید

    پدر من کارگر است…به نظر شما چقدر درامد میتواند داشته باشد!!!!!!!!!!۱۱به ما سبد کالا تعلق نگرفته است

  70. فرهاد می گوید

    سلام من کارگرم دوتا بچه دو قولو دارم چرا باید سبد کالا تعلق من نگیر واقعا این عدالته

  71. کبری می گوید

    به ما سبد کالا تعلق نگرفته ………….چرا
    ۴۰۱۰۴۹۴۳۲۸

  72. عبدالرحیم می گوید

    سلام اقای روحانی من یک کارگر ساده هستم اما سبد کالا ب من تعلق نمیگیره ولی همه فکو فامیل ام ک خیلی خر پول هستند بهشون سبد کالا تعلیق میگیره من ک هفت فرزند دارم و همشون هم محصل هستند ب ما واسه چی تعلق نمیگیره اخه چرا

  73. مرتضی طلائی می گوید

    سوال من از مسئولان اینه که چرا من و امسال من که یک کارگری بیش نیستیم توی این مملکت با حقوق وزارت کاری نباید سبد کالا دریافت کنیم ولی اونایی که مرفع هستند ….

  74. بهروز می گوید

    با سلام
    کلا ما از اولش سبد کالای نگرفتیم
    این چه وضعی هستش
    بابام بیکاره

  75. حسن می گوید

    این جانب حسن قنبری داری کارت پست بانک که سبد کالا ۱۱۰۰۰۰۰ ریال شارج شد که به صورت خود به خود باک شد است

  76. hakim paryar می گوید

    این دومین مرحله به ما هیچی نرسیده است

  77. مهدی می گوید

    با سلام .کد داده اصلا کار نمی کند

  78. قادر می گوید

    به چه علت به من تعلق نگرفته

  79. محمد حسینی می گوید

    خدایا تو رو به حق محمدوآلش هر کی حق خوری و ناعدالتی میکنه تو هر پستو لباسی هست خودت رسوا وریشه کنو نابود کن الهی آمین

  80. میلاد می گوید

    فقط به فکر این اختلاص وام های کلان باشیدبه ما ۴۵تومان میدید زحمت می کشید سبد گدایی هم روش به این اختلا سها رسیدگی شود اگر این اختلاس و دزدی نبود به هر نفر با این ثروت ملت که خورده شده به هر نفر بالای ۲۰۰ میلیون میرسید

  81. سعید می گوید

    من بیکارم به من ندادند ولی نمایندگان مجلس سبد کالایی میدن انه از ما واجب هستند میلیادر ها از ما خییلی خیلی واجب هستند مردم طبقه پایین را اصلا ادم حساب نمیکنن وا از اسراییل امده ایم

  82. حسن می گوید

    سلام خسته نباشید دو دوره یارانه میدن به متعلق نمیگیریم من یه آدم گاد گرمم موند به سبدکالا وقتی میبینم خیلی پولدارترازماها گرفتن واقعا ناراحت میشم تروخدا رسیدگی کنید

  83. حسن می گوید

    سلام خسته نباشید من یه آدم کارگرم به نون شبم محتاجم به من سبد کالا تعلق نگرفته در دودوره از این ناراحتم خیلی پولدارتر ازمن گرفتن اما ماکه نیاز داشتیم تعلق نگرفته این انصافه چیکار کنیم

  84. جابر می گوید

    سلام.امیدوار باشید….

  85. مجتبی می گوید

    من مستاجرم با درامد ۵۰۰ چرا به من تعلق نگرفته واقعا چرا……

  86. صدیقه می گوید

    (آقای روحانی گفت برای ملت ایران) اقشار ضعیف که نه کارمندن نه حتی تحتبوشش بهزیستی وکمیته امداد هم نیستند جزء اموات ایرانی محسوب میشوند اینه که نادیده گرفته شدند خدا پدر احمدی نزاد را بیامرزه در برداخت یارانه اقشار ضعیف راهم مدنظر داشت

    1. محمد می گوید

      باسلام
      تورخدااینقدازاحمدی نژادتعریف نکنیدکه هرچی میکشیم ازاونه
      چنان تومملکت….کّه روحانی بدبخت که هیچ صدتاروحانی دیگه هم بیادنمیتونه
      جمعش کنه
      بدون برنامه ریزی اومدیه یارانه۴۵تومن دادکه اونم هنوزبرداشت نکرده باید
      دودستی به خودشون پس بدیم
      اگه یارانه شدنی بودرفسنجانی ۲۲سال پیش اینکارومیکرداماهرچی فک کردوباخودش حساب کرددیدشدنی نیست وبااینکارمردم فلج میشن که شدند
      خداوکیلی یه حساب سرانگشتی بکنیدببینیداون موقع که یارانه نمیگرفتیم
      وضع مالی مون بهتربودیاحالا
      قضاوت باشما
      درضمن اینم بگم که منم مثل شماکارگرم وخداشاهده به نون شبم محتاجم
      امابهمنم سبدکالاتعلق نگرفته

  87. زهرا می گوید

    سلام من شماره ملیمو میفرستم میگه تعلق میگیره بهت ولی شماره کارت قبلیمو که خراب شده بود تعویضش کردم برام میفرسته بخاطر همینم فروشگاهها میگن شماره کارت جدیدت نیست تو سیستم حالا من چیکار کنم

  88. هادی می گوید

    باسلام.من اخرش نفهمیم که امیدی هست .من بنده نوعی که ۳سال از مدرک لیسانسم میگذره ومتأهل ودارای فرزند هستم .وبه هر دری زدم برای استخدامی اخرش هم نشد.والان خداگواه ،دارم کارگری میکنم .برای خرج زندگیم اونم بسختی فراوان سبد کالاهم بهم درهیچ مرحله ای تعلق نگرفته ایااخرش تعلق میگیره یا نه .یاباید زندگی کرد بااین سختی فراوان وصبرکنم تاامام زمان (عج) بیادومشکلاتم رو حل کنه…خدایا خودت درست کن

  89. علی می گوید

    این همه سبد کالا که هرروز میگن وفقط فقط به دوستان وآشنایان میدن بدبخت ملت وسرکار گذاشتن طرف کارخونه داره سبد کالا تعلق گرفته بعدشم تمام جاهایی که میگن پیگیری میکنن تمام دروغه

  90. محمد می گوید

    من یک کارگر خیاطی هستم با پایین ترین درآمد به من تعلق نگرفته ولی کسانی که ماهانه دهها میلیون درآمد دارند به آنها تعلق میگیره .

  91. محسن می گوید

    بازهم سراین مردم قشر ضعیف کلاه رفت…….
    کو این عدالتی که روحانی ازش حرف میزد..کو اون کلید که میگفت…من به عنوان یک دانشجو برا روحانی و ….. متاسفم…بازمیگن چراامام زمان ظهور نمیکنه،خداکسایی رو که عدالتو بین مردم در نظر نمیگیرند لعنت کنه…

  92. ناهید می گوید

    اقای روحانی حتما بدونه شک خودتم سبد کالا میگیری؟؟؟؟؟!!!! اخه شمام جز قشر کم درامدین!!!!!!!!

  93. محمد می گوید

    من یک کارگر خیاطی هستم با درآمد بسیار پایین به من تعلق نگرفته ولی کسانی که ماهانه دهها میلیون درآمد دارند به آنها تعلق میگیرد.

  94. مخمد علیپور می گوید

    چرا به من بیکار سبدکالا نمی دهید چرا به من کخرج سه نفر را با کار روزمزدی می دهم ودانشجو هم دارم هیچ حمایتی نمی کنید حتی سهام عدالت هم به من ندادید من که در انتخابات از دولت حمایت کردم وبه دستورات حکومت لبیک گفتم شاید اشتباه کردم وایرانی نیستم

  95. مخمد علیپور می گوید

    سلام ۷سال بیکارم روزمزدی کار میکنم دانشگاه ازادی دارم سبدکالا به من ندادید ولی به ادمهای چند شغله وپولدار سبدکالا دادی مگر من ایرانی نیستم

  96. مخمد علیپور می گوید

    اگربررسی دقیق شود ۶۰درصدازسبدکالا بگیران نیازمند نیستندامامنکه بیکارم ودانشگاه ازادی دارم واز رهبری حمایت کردم نه سبدکالا دادیدنهسهام

  97. مخمد علیپور می گوید

    چرابه من که بیکارم سبدکالا وسهام عدالت تعلق نگرفته ماکه در هر شرایطی از شما حمایت کردیم وبه چندشغله سبد کالا دادید

  98. مخمد علیپور می گوید

    هرچه نوشتمثبت نکردید ایا بهمنه بیکار ونیازمن سبدکالا تعلق نمی گیرد سهام عدالت هم به من ندادید

  99. مخمد علیپور می گوید

    به من که هیچ شغلی ندارم وکارگر روزمزدی هستم چرا سبد کالاندادید

  100. مخمد علیپور می گوید

    سلام به من کمک کنید تاسبی کالا بگیرم هیچ شغلی ندارم