بازیگران سریال سارق روح +زمان پخش و تکرار

2

سریال تلویزیونی «سارقان روح»  به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری  در ۱۷ قسمت ۵۰ دقیقه ای تهیه شده است.

این مجموعه تلویزیونی با موضوع آسیب های اجتماعی و ژانر معمایی به قلم هومان فاضل نگارش شده است .

ساعت پخش : جمعه ها ساعت ۱۹

تکرار : جمعه ها ساعت ۲۳

این سریال به بزرگترین معضل اجتماعی عصر حاضر در جهان که عنوان “تهدید اصلی هزاره سوم” را به خود اختصاص داده، یعنی کنترل ذهن مخرب فرقه ای که در عوام به مغزشویی معروف است، می پردازد و ابعاد دهشتناک تخریبی اجتماعی و امنیتی آنرا روشن می سازد.

جهان با پدیده خانمان براندازی روبروست که “فرقه های مخرب کنترل ذهن” نام گرفته است و ایران در سالهای بعد از انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ بهای سنگینی در این رابطه پرداخته و در عوض تجارب ذی قیمتی کسب نموده است. به جرأت می توان گفت که سازمان مجاهدین خلق (فرقه تروریستی رجوی) نمونه کامل العیاری از این دست جهت مطالعه می باشد.

دیالوگ های این سریال تماما علمی و حساب شده اند و بر مبنای آخرین دستاوردهای دانشمندان و محققین علوم اجتماعی و روانشناسی جهان تدوین گردیده اند. این سریال را می توان یک کلاس آموزشی در خصوص فرقه ها از هر نوع و در هر زمان دانست.

سریال «سارق روح» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما در ژانر معمایی برگرفته از یک ایده پژوهش محور به موضوع امنیت نرم و آسیب های اجتماعی می پردازد. ابوالفضل صفری تهیه کننده، احمد معظمی کارگردان، هومان فاضل نویسنده فیلمنامه، و مرتضی اصفهانی مشاور و ناظر کیفی این سریال هستند.

فریب مردم و افکار عمومی شستشوی مغزی زمان پخش سریال شبکه پنج روش های کنترل ذهن دیگران جدول پخش شبکه پنج بیوگرافی شیما جعفرزاده بیوگرافی ساناز سعیدی بیوگرافی الهام طهوری بازیگران سارق روح

خلاصه داستان سریال سارق روح

نادر عابدی استاد دانشگاه و بازنشسته وزارت اطلاعات است که نگاهش به پدیده های اجتماعی نگاه پژوهشی و علت و معلولی است به همین خاطر دوباره به محل کار خود باز می گردد و بررسی پرونده هایی را می پذیرد در این میان تیمی که وی را در این ماموریت ها همراهی می کند، دانشجوهای خودش هستند و نگاه موشکافانه ای به پرونده ها دارد.

فریب مردم و افکار عمومی شستشوی مغزی زمان پخش سریال شبکه پنج روش های کنترل ذهن دیگران جدول پخش شبکه پنج بیوگرافی شیما جعفرزاده بیوگرافی ساناز سعیدی بیوگرافی الهام طهوری بازیگران سارق روح

بازیگران فصل اول سریال سارق روح

دانیال حکیمی، محمود پاک نیت، علیرام نورایی، ویدا جوان، متین ستوده، ایرج نوذری، مجید واشقانی، کمند امیرسلیمانی، الناز حبیبی، علیرضا جلالی تبار، ساناز سعیدی، ابوالفضل همراه، نگین معتضدی، کریم امینی، بهنوش بختیاری، بهرام ابراهیمی، محمد عمرانی، ساغر عزیزی، آرش تاج، شیوا خسرومهر، حمیدرضا هدایتی، شیما جعفرزاده، الهام طهوری، امیرکریمی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. مرضیه نصری می گوید

    سلام.من واقعا از دیدن این سریال لذت می برم.این سریال واقعا عالی هستش.

    1. atefeh می گوید

      اره خیلییییی عالییههههههه