جزییات آتش سوزی در تیپ ۲۹۲ زرهی ارتش دزفول

0

روابط عمومی تیپ ۲۹۲ زرهی نیروی زمینی ارتش، بلافاصله پس از وقوع حادثه آتش سوزی در این تیپ که حدود ساعت ۲۱:۱۵ شب گذشته اتفاق افتاد؛ با حضور نیرو‌های امدادی و آتش نشان تیپ آتش سوزی مهار گردید و خوشبختانه هیچگونه آسیب و صدمه‌ای نیز به کسی وارد نشده است.

روابط عمومی تیپ ۲۹۲ زرهی نزاجا در خصوص اعلام هشدار و خطر به خانواده‌های ساکن منازل سازمانی نزدیک محل حادثه، نیز اعلام کرد: این هشدار به منظور رعایت احتیاط و در امان ماندن خانواده‌های کارکنان ساکن در منازل سازمانی تیپ مذکور در همان دقایق ابتدایی وقوع حادثه صورت پذیرفته بود که پس از کنترل و مهار آتش سوزی و رفع خطر، مجددا ساکنین به خانه‌های خود مراجعه کرده و هم اکنون وضعیت منطقه کاملا عادی و بدون هیچگونه خطری گزارش شده است.
بنا به اعلام روابط عمومی تیپ ۲۹۲ زرهی نزاجا، هم اکنون تیم بازرسی و ایمنی این تیپ در حال بررسی علت دقیق وقوع حادثه آتش سوزی می‌باشند.

***

سرپرست فرمانداری دزفول اظهار کرد: شنیده شدن صداهای کوچکی پس از وقوع انفجار اولیه طبیعی است، در این زمان نگرانی در خصوص این حادثه وجود ندارد.

امیرعیسی زاده افزود: آتش سوزی مهارشده و فقط گلوله های توپ باقی مانده و مواد منفجره در اثر عوامل بیرونی منفجر می شوند.

وی گفت: ترافیک ایجاد شده در اتوبان دزفول- اندیمشک به دلیل تجمع خانوارهای ساکن در منازل سازمانی این یگان نظامی بود که در حال حاضر برطرف شده و تردد خودروها روان شده است.

امیر عیسی‌زاده با اشاره به این‌که انفجار در یکی از زاغه‌های مهمات تیپ ۲۹۲ زرهی رخ داده است، اظهار داشت: خوشبختانه این حادثه تلفاتی نداشته است.

سرپرست فرمانداری دزفول ادامه داد: مسئولان شهرستان و نیروهای امدادی در محل حاضر هستند؛ از شهروندان دزفولی در خواست می کنیم تا به محل حادثه نروند و  مسیرها را برای دسترسی آسان تر نیروهای امدادی خلوت کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ