توئیتر چه زمانی رفع فیلتر می شود؟

1

عضو کمیته تعیین مصادیق مجرمانه اعلام کرد: از آنجا که پیشنهاددهندگان رفع فیلتر توییتر، اکثریت را در این کمیته تشکیل می‌دهند، در صورت تشکیل جلسه به نظر می‌رسد توییتر رفع فیلتر شود.

محمد کاظمی درخصوص درخواست شش نفر از وزرا و دو نفر از نمایندگان مجلس برای رفع فیلتر توئیتر گفت: از آنجا که در حال حاضر مردم نمی‌توانند از تلگرام استفاده کند رفع فیلتر توییتر می‌تواند پیام‌رسان مناسبی در اختیار مردم باشد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیش‌قراول این پیشنهاد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آقای آذری جهرمی بود، به خانه ملت گفت: با توجه به قابلیت‌هایی که این پیام‌رسان دارد می‌توان نسبت به تلگرام کنترل بهتری بر آن داشت.

عضو کمیته تعیین مصادیق مجرمانه در پایان در پاسخ به اینکه چند درصد امکان رفع توییتر وجود دارد، گفت: از آنجایی که پیشنهاددهندگان اکثریت افراد را در کمیته تعیین مصادیق مجرمانه تشکیل می‌دهند در صورت تشکیل جلسه به نظر می‌رسد توییتر رفع فیلتر شود.

شش نفر از وزرا و دو نفر از نمایندگان مجلس عضو کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با ارسال نامه‌ای برای دادستان کل کشور خواستار طرح موضوع رفع فیلتر توئیتر در این کار گروه شدند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    واقعاً چه مسائل مهمی در دستور کار نمایندگان فهیم و نخبه و با درایت و فرزانه و ….قرار داره،عزیزان فقط بررسی تعطیلات کشور فراموش نشه خسته نباشید خدا قوت بقیه معضلات و مشکلات هم فدای سرتون اصلاً درد و بلاتون تو سر ما فقرا