قیمت چانگان cs55 کراس اوور +عکس و مشخصات فنی

0

قیمت چانگان cs55 ، شرایط فروش چانگان cs55 ، مشخصات فنی چانگان cs55 ، چانگان cs55 سایپا ، ابعاد Changan CS55 ، پیش فروش چانگان cs55 ، زمان عرضه چانگان cs55

شرکت چانگان بازوی فورد و مزدا در سرزمین پهناور چین که محصولات آن در کشور ما با سری CS35 شناخته شده، شاسی‌بلند CS55 خود را با الهام از لندرور دیسکاوری طراحی کرده است.

معرفی خودرو مشخصات فنی چانگان cs55 مجله خودرو کراس اوورهای موجود در ایران قیمت محصولات چانگان چین قیمت شاسی بلند چینی قیمت چانگان cs55 شرکت چانگان چین زمان عرضه چانگان cs55 دنیای خودرو خودروهای چانگان چین

شرکت خودروسازی چانگان برای CS55 جدید مانند سایر محصولات خود یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو در نظر گرفته که نیروی ۱۵۴ اسب‌بخاری و گشتاور ۲۲۵ نیوتن‌متری را در اختیار راننده این وسیله قرار می‌دهد تا با جعبه‌دنده ۶ سرعته خودکار شتابی معادل ۱۲ ثانیه را برای رسیدن به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت تجربه نماید. همچنین بیشینه سرعت این خودرو ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت است.

سیستم مالتی‌مدیا و رهیاب با نمایشگر ۸ اینچی با توانایی اتصال به اندروید و اپل کارپلی، دوربین ۳۶۰ درجه پارک، ۶ کیسه‌هوا و ۱۰ سال یا ۲۶۰ هزار کیلومتر ضمانت اعجاب برانگیز در انتظار خریداران این خودرو است.

قیمت این خودرو که هم‌اکنون تنها در کشور چین عرضه شده اما برنامه برای صدور آن به روسیه، ایران و امریکای لاتین وجود دارد از ۸۳ هزار و نهصد یوآن (حدود ۵۶ میلیون تومان) آغاز می‌گردد.

حضور چانگان و شرایط ادامه همکاری این شرکت با سایپا چندان شفاف به نظر نمی‏رسد. چانگان که سال گذشته از عرضه سه محصول جدید خود، یعنی CS75، CS55 و CS95 به بازار ایران خبر داده بود، امسال همچنان فقط همان CS35 را در بازار کشور دارد و در مورد عرضه محصولات جدید نیز سیاست سکوت را در پیش گرفته است.

برخی از کارشناسان، همکاری خودروسازان آمریکایی با چانگان – ازجمله بهره ‏گیری از تکنولوژی کمپانی فورد آمریکا در نسل جدید محصولات این خودروساز چینی – را دلیل بازبینی برنامه‏ های آن برای ادامه حضور در ایران و معطل ماندن راه‎اندازی خطوط تولید مدل‎های جدید چانگان در کارخانه ایران‎کاوه (زیرمجموعه گروه سایپا) می‎دانند.

ابعاد چانگان cs55

ابعاد چانگان cs55
فاصله بین دومحور ۲,۶۵۰ mm
طول ۴,۵۰۰ mm
عرض ۱,۸۵۵ mm
ارتفاع ۱,۶۹۰ mm

مشخصات فنی Changan CS55 2017

قیمت حدود ۱۷ هزار پوند
پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربو
قدرت ۱۵۵ اسب بخار
گشتاور ۲۲۵ نیوتن متر
گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک
محور محرک جلو
شتاب صفرتاصد ۱۲ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۹۵ کیلومتر در ساعت
مصرف سوخت ۷.۴ لیتر در صد کیلومتر
تولید آلایندگی ۱۷۱ گرم در هر کیلومتر

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ