زمان پرداخت سود سهام چادرملو (کچاد) مشخص شد

0

شرکت صنعتی و معدنی چادر ملو با نماد کچاد ، زمانبندی پرداخت سود سهام خود را اعلام کرد. لازم به ذکر است که مجمع کچاد در ساعت ۱۶:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ در محل مجموعه فرهنگی ورزشی وزارت کار و امور اجتماعی ، سالن تلاش به نشانی: تهران – خیابان ولیعصر – بالاتر از جام جم – نرسیده به چهارراه شهید چمران (پارک وی) برگزار گردید و در پایان پرداخت سود نقدی ۳۳۰ ریالی تصویب گردید.

بدین ترتیب ، زمان بندی پرداخت سود کچاد براساس اطلاعیه منتشر شده توسط شرکت در سامانه کدال مطابق تصویر زیر خواهد بود .

مجمع چادرملو (کچاد) سود سهام شرکتهای بورسی سود سهام شرکت چادرملو (کچاد) سهامداران شرکت چادرملو زمانبندی پرداخت سود نقدی شرکت ها چادرملو کجاست تحلیل چادرملو (کچاد) بورس نیوز بزرگترین شرکتهای ایران اخبار شرکت چادرملو (کچاد)

بدینوسیله به اطلاع کلیه سهامداران محترم ، که در تاریخ برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه مورخ ۲۳/۰۳/۱۳۹۷ سهامدار این شرکت بوده اند می رساند تقسیم سود ۳۳۰ ریال به ازای هر سهم از تاریخ ۲۶/۰۴/۱۳۹۷ برای سهامداران حقیقی و از تاریخ ۰۲/۱۰/۱۳۹۷  برای سهامداران حقوقی مطابق برنامه زمانبندی ،  به صورت زیر قابل پرداخت می باشد.

الف : سود سهامداران حقیقی

  • از سهامداران حقیقی دعوت می گردد از روز سه شنبه ۲۶/۰۴/۱۳۹۷ لغایت ۲۹/۰۸/۱۳۹۷ ، در ساعات اداری به یکی از شعب بانک سپه مجهز به سیستم آن لاین مراجعه و صرفاً با ارائه اصل و تصویر کارت ملی عکسدار ، نسبت به دریافت سود سهام خود اقدام نمایند
  • اشخاصی که به وکالت از سهامدار قصد دریافت سود سهام موکل خود را دارند می توانند با اصل و تصویر وکالتنامه همراه با  اصل وتصویر کارت ملی عکسدار در کلیه شعب بانک سپه سود سهام موکل خود را وصول نمایند.

توجه : لازم به ذکر است آن دسته از سهامدارانی که پس از مراجعه به بانک به هر دلیلی موفق به دریافت سود خود نشوند  ، با دفتر امورسهام شرکت به شماره تلفنهای  ۴۲۶۰۴۱۰۲ – ۴۲۶۰۴۱۰۶ – ۴۲۶۰۴۱۰۱  (نمابر ۸۸۶۵۰۲۹۹) تماس گرفته تا سریعا مشکل آنان بر طرف گردد.

ب : سود سهامداران حقوقی

سود سهامداران حقوقی شرکت ، از تاریخ ۰۲/۱۰/۱۳۹۷ و براساس برنامه زمانبندی اعلامی  با هماهنگی از طریق امور سهام شرکت ، طی مدت قانونی در وجه حساب های اعلام شده پرداخت می گردد .

اشخاص حقوقی می بایست شماره حساب بانکی خود را (ترجیحا بانک سپه ) و شماره شبا حسابب فوق همراه با آخرین آگهی تغییرات و روزنامه رسمی به دفتر امور سهام شرکت ارسال نمایند.  

محل فعالیت شرکت:

دفتر مرکزی شرکت در تهران، خیابان ولیعصر بالاتر از ظفر، بلوار اسفندیار، پلاک ۶۶ واقع است و شرکت فاقد شعبه می باشد. مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو در استان یزد، ۱۸۰ کیلومتری شمال شرقی شهر یزد، حاشیه کویر ساغند قرار دارد.

موسسین و صاحبان سهام شرکت:

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در شروع با سرمایه گذاری بانک سپه و شرکت ملی فولاد ایران تأسیس شد. در حال حاضر نیز سهامداران شرکت عبارتند از: شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات و سایر سهامداران بخش حقیقی و حقوقی.

مجمع چادرملو (کچاد) سود سهام شرکتهای بورسی سود سهام شرکت چادرملو (کچاد) سهامداران شرکت چادرملو زمانبندی پرداخت سود نقدی شرکت ها چادرملو کجاست تحلیل چادرملو (کچاد) بورس نیوز بزرگترین شرکتهای ایران اخبار شرکت چادرملو (کچاد)

لیست سهامداران عمده

سهامدار تعداد سهام (ارزش سهام) ارزش اسمی (ریال) درصد سهام (%) مبلغ (ریال)
شرکت سرمایه گذاری امید ۱۱,۰۴۲,۱۸۷,۱۸۰ ۱,۰۰۰ ۳۹.۱ ۱۱,۰۴۲,۱۸۷,۱۸۰,۰۰۰
شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات ۴,۶۹۶,۵۵۳,۴۱۲ ۱,۰۰۰ ۱۶.۷ ۴,۶۹۶,۵۵۳,۴۱۲,۰۰۰
فولاد مبارکه ۲,۹۳۳,۳۵۶,۳۰۱ ۱,۰۰۰ ۱۰.۴ ۲,۹۳۳,۳۵۶,۳۰۱,۰۰۰
کل سهامداران حقیقی و سایر سهامداران حقوقی ۳,۷۰۰,۹۸۷,۴۷۵ ۱,۰۰۰ ۱۳.۱ ۳,۷۰۰,۹۸۷,۴۷۵,۰۰۰
۳۰ شرکت سرمایه گذاری استانی (کانون سهامدار عدالت ) ۵,۸۴۱,۹۱۵,۶۳۲ ۱,۰۰۰ ۲۰.۷ ۵,۸۴۱,۹۱۵,۶۳۲,۰۰۰

تلفن های تماس: (دفتر تهران)
تلفن: ۸۸۸۸۲۸۵۸ (۰۲۱)،   ۸۸۸۸۳۱۰۲ (۰۲۱)
تلفن گویا: ۸۸۸۸۹۵۳۵ (۰۲۱)،   ۸۸۸۸۹۵۳۶ (۰۲۱)
نمابر: ۸۸۷۷۵۹۳۵ (۰۲۱)

تلفن های تماس: (دفتر تهران-واحد بورس و سهام)
تلفن: ۴۲۶۰۴۱۰۱ (۰۲۱)،   ۴۲۶۰۴۱۰۲ (۰۲۱)
تلفن: ۴۲۶۰۴۱۰۶ (۰۲۱)

آدرس و تلفن تماس: (مجتمع چادرملو)
کارخانه فرآوری (معدن چادرملو): یزد، جاده طبس، کیلومتر ۱۸۰
تلفن: ۷۲۴۹۱۹۱ (۰۳۵۱)
نمابر: ۷۲۴۹۱۴۴ (۰۳۵۱)

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ