بیوگرافی علیرضا بوستانی، مدیرعامل تبرک

0

علیرضا بوستانی مدیرعامل کارخانجات تبرک در همایش تجلیل از تولیدکنندگان برتر صنایع غذایی و بهداشتی استان خراسان رضوی به اشتغال ۱۴۳۶ نفر در شرکت تبرک و فعالیت ۱۰ هزار کشاورز ماهر جهت کشت محصول اشاره کرد.

علیرضا بوستانی کیست؟

علیرضا بوستانی مدیرعامل تبرک و بنیانگذار شرکت تبرک است. این شرکت، در سال ۱۳۷۷ تاسیس شد و کارآفرینی و اشتغال‌زایی برای جوانان را سرلوحه اهداف خود قرار داد.

بوستانی مدیرعامل تبرک، تولید را با جذب روزانه ۲۰۰ تن گوجه‌فرنگی آغاز کرد که در حال حاضر به ۳ هزار تن افزایش یافته است.

مدیرعامل کارخانه تبرک مدرن‌ترین تجهیزات و ماشین‌آلات صنایع غذایی را از کشور ایتالیا که قطب ماشین‌سازی صنایع غذایی است، در اختیار تولید قرار داد.

پرورش و بهبود مستمر نیروی انسانی از طریق آموزش و افزایش مهارت‌ها با توجه به اهداف و برنامه‌های شرکت تبرک از جمله استراتژی‌های موفق مالک کارخانه تبرک بوده است.

مدیرعامل تبرک کیست بیوگرافی علیرضا بوستانی بوستانی مدیرعامل تبرک

علیرضا بوستانی و اشتغال‌زایی

بوستانی به منظور افزایش میزان بهره‌وری منابع انسانی، اجرای سیستم‌های موثر جبران خدمات با توجه به بازار کار را در برنامه‌های خود قرار داده است.

در هلدینگ بزرگ تبرک، سیستم ارزشیابی عملکرد منابع انسانی با هدف رشد و توسعه نیروی انسانی، پرداخت حقوق و مزایا متناسب با عملکرد، برنامه‌ریزی نیروی انسانی و شناسایی استعدادهای نیروی انسانی، پیاده‌سازی شده است.

علیرضا بوستانی صاحب کارخانه تبرک تاکنون توانسته است علاوه بر اشتغال ۱۴۳۶ نفر در مجموعه، زمینه اشتغال‌ ۱۰ هزار خانواده کشاورز را فراهم کند.

یکی از سرمایه‌های کشور ما، وجود جوانان مستعد، باهوش و توانمند در حوزه‌های مختلف است. اشتغال‌زایی یکی از برنامه‌های اصلی شرکت تبرک است.

گروه کارخانجات تبرک با عنایت به وجود چنین ظرفیتی در کشور، اشتغال‌زایی جوانان را سرلوحه اهداف خود قرار داده است.

اشتغال‌زایی از نظر صاحب شرکت تبرک صرفا ابزاری برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی نیست بلکه آن را، مسئولیت و وظیفه خود می‌داند و در همین راستا بخشی از مسئولیت اجتماعی خود را در حوزه اشتغال‌زایی در مناطق محروم تعریف کرده است.

مدیرعامل تبرک کیست بیوگرافی علیرضا بوستانی بوستانی مدیرعامل تبرک

مدیرعامل فعلی کارخانه تبرک

شرکت تبرک کاملا خصوصی است. اخیرا در این مجموعه بزرگ، برای نقش دادن به وجوه سرگردان نزد مردم و مبارزه با تورم تصنعی، بخشی از شرکت به سهامی عام تبدیل شده است. سهامداران اصلی شرکت را خانواده بوستانی تشکیل می‌دهند و مدیر عامل تبرک، مهدی بوستانی فرزند علیرضا بوستانی بنیانگذار گروه کارخانجات صنعتی تبرک است.

مدیرعامل تبرک کیست بیوگرافی علیرضا بوستانی بوستانی مدیرعامل تبرک

آشنایی با شرکت تبرک

بنیان شرکت تبرک، بیش از ۲۰ سال پیش با خرید شرکت «کشت و صنعت شهداب ناب خراسان» پایه‌گذاری شد. در واقع این شرکت هسته مرکزی شکل‌گیری مجموعه تبرک است که علاوه بر رب گوجه‌فرنگی در زمینه تولید کشک، انواع سس و سرکه فعال است. شرکت «کشت و صنعت بهاران گلبهار خراسان» هم به عنوان زیرمجموعه گروه کارخانجات صنعتی تبرک در زمینه تولید انواع کمپوت، رب گوجه فرنگی، انواع مربا، انواع مارمالاد، کنسرو سبزیجات و انواع پوره میوه و سبزیجات فعالیت دارد.

برخورداری از کیفیت مطلوب در محصولات تولیدی شرکت تبرک، جایگاه این برند را در  بازار‌های جهانی ارتقا داده است. از دیگر امتیازات این هلدینگ بزرگ، تامین تمام مواد اولیه موردنیاز از منابع داخلی و وابسته نبودن به واردات است. قابل توجه اینکه، صادرات محصولات تبرک ارزآوری مناسبی برای کشور به همراه داشته باشد. در حال حاضر محصولات هلدینگ تبرک به بازار بسیاری از کشور‌های منطقه راه پیدا کرده است. همچنین رعایت استاندارد ملی و انطباق محصولات با استاندارد‌های جهانی، مسیر صادرات برای عرضه کالا‌های تبرک جهت ورود به بازار کشور‌هایی مانند روسیه را هموار کرده است.

وجود تنوع در سبد محصولات شرکت تبرک

تبرک به عنوان یکی از موفق‌ترین گروه‌های تولیدی کشور که سهم بالایی از بازار به آن اختصاص یافته است، ذائقه‌ی مشتری و رعایت استاندارد‌های بهداشتی را همیشه در صدر محور تولید خود قرار داده است.

رب گوجه‌فرنگی، انواع سس مایونز و کچاپ، محصولات آردی (شامل کیک، بیسکوئیت، ویفر و …)، محصولات سلولزی (شامل انواع  دستمال‌های کاغذی، نوار بهداشتی، دستمال توالت و …)، کمپوت انواع میوه‌ها، فرآورده‌های کنسروی، مربا، روغن خوراکی مخلوط، سویا و سرکه، گروه محصولات تبرک را تشکیل می‌دهند.

هلدینگ گروه کارخانجات صنعتی تبرک شامل زیرمجموعه‌های زیر است :

شرکت شهداب ناب خراسان ( سهامی عام) با نماد بورسی «غشهداب»

شرکت بهاران گلبهار خراسان( سهامی عام) با نماد بورسی «غبهار»

شرکت نوش پونه مشهد ( سهامی عام) با نماد بورسی «غپونه»

شرکت گروه کارخانجات صنعتی تبرک ( سهامی عام) با نماد بورسی «تبرک»

شرکت طلای سفید تبرک

شرکت اخشان اخلمد

شرکت بهینا

شرکت خوشمزه

شرکت مهرانه خراسان

شرکت مبین نگار

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ