پیدا کردن دکتر پوست متخصص، راحت تر از آب خوردن؛ فقط با چند کلیک

0

این روزها دیگر نمی‌شود به نسخه‌هایی که در فضاهای مجازی برای درمان بیماری می‌پیچند، اعتماد کرد. هر کس بدون دانش و تخصص کافی، ادعای درمان بیماری‌های بسیاری را می‌کند. متاسفانه ما هم از این پزشکان تقلبی آسیب زیادی دیدیم. آخرین باری که مادرم برای پاکسازی و جوانسازی پوست صورتش به این نسخه‌های پزشکی صفحات به اصطلاح معتبر در اینترنت پناه برد را به خوبی به خاطر دارم.

نتیجه ترکیب داروهای گیاهی روی صورتش، تورم، خارش و التهاب‌هایی به وجود آورد که باورکردنی نبود. مادرم مثل ما خیلی با فضای مجازی سروکار ندارد. اما گوشی جدید، اینترنت و قرنطینه خانگی باعث شدند چنین بلایی بر سر خود بیاورد. خوشبختانه در روزهای اوج کرونا که همه پزشکان مطب‌هایشان را تعطیل کرده بودند و او به دلیل آسم نمی‌توانست بیرون از خانه باشد، من با سامانه دکتر ساینا و دکتر پوست مجربی آشنا شدم. تجربه استفاده مادرم از این وبسایت، من را بر آن داشت تا کمی از آن‌چه گذشت برای شما بازگو کنم.

تجربه مراجعه به دکتر پوست برای درمان لک صورت مادرم

مادرم قبل از آن اتفاق به مطب‌های زیادی برای درمان لک‌های صورتش مراجعه کرده بود. انتظار برای گرفتن نوبت پشت خط تلفن، معطلی‌های حضور در مطب و زمان تلف‌شده در ترافیک و چراغ قرمز، جز تجربه‌های خسته کننده او از مراجعات پی‌درپی برای دکتر پوست بود. این تجارب قابل مقایسه با مشاوره آنلاین دکتر ساینا نبودند.

پیش از این مادرم به دفعات از دوستان و آشنایان سراغ یک دکتر پوست خوب را می‌گرفت، بماند که این روند بسیار زمان‌بر بود و خیلی وقت‌ها نتیجه‌ای نداشت. به همین دلیل به مطب دکتر پوست می‌رفت و سعی می‌کرد با پرسیدن از سایر مراجعین درباره نتیجه و رضایت آنها از روند درمان سوال کند. خلاصه که هر چه بود، پیدا کردن یک دکتر پوست خوب خودش یک پروژه بود.

در حالیکه در سامانه دکتر ساینا کاملاً برعکس و خیلی سریع اتفاق افتاد. پشتیبانی ۲۴ ساعته برای گرفتن نوبت، امکان مشاوره آنلاین در کنار مشاوره‌های تلفنی و صوتی، لیستی متشکل از بهترین پزشکان در تخصص‌های مختلف و موجود بودن نظرات کاربران، تنها بخشی از مزیت‌های استفاده از این سامانه برای مادرم بود.

 

دکتر پوست

چطور با مشاوره پوست و مو دکتر ساینا آشنا شدیم؟!

خب همان‌طور که در ابتدا گفتم، آشنایی اتفاقی مادرم با دکتر ساینا کمک زیادی به او کرد. با فیلتر نوع بیماری روی وبسایت، لیست پزشکان قابل مشاهده بود. از همه جالب‌تر امکان پیشنهاد پزشک از طرف سامانه در کنار انتخاب خودمان وجود داشت. خب مادرم در اولین تجربه به این وبسایت اعتماد کرد تا پزشکی را به او پیشنهاد دهد.

قلب تپنده دکتر ساینا او را با دکتری مجرب و متخصص آشنا کرد. با وارد کردن نام و نام خانوادگی و شماره تماس در واقع مادرم با خانواده بزرگی آشنا شد که ضامن سلامتی‌اش بودند. بعد از پرداخت حق مشاوره، پس از مدت کوتاهی پزشک با مادرم تماس گرفت. با فرستادن عکس از صورت و گفتن داروهای گیاهی خانگی که استفاده کرده بود، روند درمان سریعتر شد و دکتر پوست سامانه دکتر ساینا نسخه درمانی را از طریق فضای گفتگو سایت برای مادرم ارسال کرد.

 

دکتر پوست

شاید باورتان نشود ولی تمامی این فرایند خیلی زود و بی‌دغدغه اتفاق افتاد. در حالت عادی گرفتن نوبت برای مراجعه به سختی انجام می‌شود، حال در این روزها که همه چیز به تعویق افتاده چنین درمان زود هنگامی درست مثل معجزه اتفاق افتاد. کم‌تر بودن هزینه حق مشاوره، در دسترس بودن متخصص تا ساعاتی از شب، پزشکان متخصص با سابقه‌های بالا، دغدغه حال حاضر خیلی از مراجعه کنندگان است.

نظر من راجع به مشاوره پوست دکتر ساینا چه بود؟

دکتر پوست دکتر ساینا، دقیقا همان چیزی بود که می‌خواستم دغدغه لحظه‌ای خود و مادرم برطرف شد. خانم دکتر در مکالمات متنی نشان داد که می‌شود به این سامانه اعتماد کرد. چرا؟ شاید بد نباشد نکاتی درباره انتخاب متخصص پوست را به شما بگویم.

اولین مورد در انتخاب دکتر پوست خوب بیوگرافی، تجربه و تخصص اوست. این روزها که حتی پزشکان عمومی نیز مشاوره‌های تخصصی پوست و مو می‌دهند، پیدا کردن یک فوق تخصص پوست و مو کار آسانی نیست.

شماره نظام پزشکی مورد دیگری است که حتما باید بررسی کنید.

دریافت یک سرویس خوب، با کیفیت و محترمانه همراه با صبر و حوصله، حق هر مراجعه کننده است. خوشبختانه تمام این موارد در پکیج مشاوره مادرم بود.

حالا که چند وقتی از آن روزها و درمان مادرم می‌گذرد دائما او را در حین مکالمه با متخصصان دکتر ساینا می‌بینم. هرچقدر هم که می‌گوییم نیاز نیست برای هر مشکل کوچکی با پزشک صحبت کنی زیر بار نمی‌رود و می‌گوید : «تحت نظر یک پزشک بودن برای هر زنی در سن من واجب است.»

امیدوارم همه مثل من و مادرم تجربه خوبی از مشاوره آنلاین داشته باشند و به زودی فرهنگ استفاده از این خدمات جایش را در زندگی خانواده‌ها باز کند.

دکتر پوست

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ