جدیدترین عکس های “هدیه تهرانی” و همسرش

20

عکس های زیر را برخی از سایتهای معتبر به عنوان عکسهای هدیه تهرانی و همسرش منتشر کردند .

هدیه تهرانی ( متولد ۴ تیر ۱۳۵۱ در تهران ) بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است.اولین بار وی برای بازی در فیلم روز واقعه انتخاب شد اما بعدها لادن مستوفی جای او را گرفت. کیانوش عیاری هم او را برای بازی در بودن یا نبودن انتخاب کرد که بعدها عسل بدیعی به جای او برگزیده شد.

هیلدا تهرانی همسر هدیه تهرانی همسر بازیگران هدیه تهرانی شوهر هدیه تهرانی بیوگرافی هومن بهمنش ازدواج هدیه تهرانی

اما سرانجام مسعود کیمیایی او را برای فیلم سلطان انتخاب کرد و هدیه تهرانی وارد سینمای حرفه‌ای شد. بازی‌های راحت و روان او در فیلمهای غریبانه و به خصوص شوکران تحسین منتقدان را برانگیخت. یکی از بهترین نقش آفرینی‌اش که منجر به دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر و تندیس زرین جشن خانه سینما شد و تحسین نویسندگان و منتقدان را در پی داشت، بازی بیادماندنی او در چهارشنبه سوری بود.مجله همشهری جوان، بعد از مهناز افشار وی را به عنوان دومین بازیگر زن پول‌ساز دهه هشتاد خورشیدی انتخاب کرد.

هیلدا تهرانی همسر هدیه تهرانی همسر بازیگران هدیه تهرانی شوهر هدیه تهرانی بیوگرافی هومن بهمنش ازدواج هدیه تهرانی

اما در سال ۱۳۸۶ اتفاق جالبی رخ داد

«هدیه تهرانی سرانجام پای سفره عقد نشست تا رسما تشکیل زندگی مشترک بدهد. این مهم‌ترین خبر روزهای ابتدایی سال ۸۶ بود. هدیه تهرانی در آستانه ۳۶ سالگی ازدواج کرد آن هم نه با یک بازیگر یا فرد شناخته شده‌ای برای اهالی هنر و مردم. هومن بهمنش متولد بهمن ماه است. اصلیت او سنندجی است و خانواده‌اش در لاهیجان اقامت دارند. او لیسانس سینما از دانشگاه اصفهان است و به همین دلیل چند سالی ساکن اصفهان بوده است.

هیلدا تهرانی همسر هدیه تهرانی همسر بازیگران هدیه تهرانی شوهر هدیه تهرانی بیوگرافی هومن بهمنش ازدواج هدیه تهرانی

او هم‌اکنون در تهران _شهرک غرب_ سکونت دارد و البته یک پژو ۲۰۶ هم دارد. تهرانی و هومن بهمنش اولین روز سال ۱۳۸۶ با حضور جمعی از نزدیکان و خانواده آنها به عقد یکدیگر درآمدند تا زندگی مشترک آنها آغاز شود.» لاهیجانیها: هدیه تهرانی عروس لاهیجانیها بعد از کلی اخبار سیاسی و اجتماعی و تحلیل و … خواندن خبر ازدواج یک هنرمند برجسته و محبوب سینمای ایران در این سایت هم میتواند در نوع خود جالب باشد . راست و دروغش با شما . عده ای میگویند دروغ ۱۳ سال بوده و عده ای هم قبول دارند . واقعیت اینکه من در حال سرچ برای موضوعی دیگر بودم که به این مطلب برخوردم . هدیه تهرانی عروس لاهیجانی ها شد . در اولین روز سال ۸۶ و در سن ۳۶ سالگی هدیه تهرانی در کنار هومن بهمنش بر سر سفره عقد نشستند و با حضور جمعی از نزدیکانشان زندگی مشترکشان را آغاز کردند .هدیه تهرانی متولد اول تیر ماه ۱۳۵۱ شمسی در تهران، این اولین مطالبی است که در دفتر قطور محضر بدون درج جزئیات بیشتر درج می شود. بالاخره سوپپر استار سینمایی ایران پای سفره عقد می نشیند و او و اقا داماد خوشبخت در دفتر ثبت ۴۶ امضا می زنند.

 از شاهدان این ازدواج هیلدا خواهر کوچکتر هدیه تهرانی که او هم در هنر دستی بر اتش دارد و مادرش می توان نام برد. هومن اما متولد بهمن ماه ۱۳۵۹است . لیسانس کارگردانی سینمایش را از دانشگاه اصفهان گرفته است. اقا داماد خوش شانس که اصالتا لاهیجانی است و در این شهر بزرگ شده ، اکنون ساکن شهرک غرب تهران است. او ۸ سالی کوچکتر از عروس بلند آوازه خویش است اما عشق کوچک و بزرگی نمی شناسد. پدر و مادرش هنوز هم در لاهیجان به کار پرورش گل فعالیت دارند. میگویند که آشنائی هومن بهمنش و هدیه تهرانی در فیلم جدید کیارستمی ” شیرین ” اتفاق افتاد ، جائیکه هومن به عنوان فیلمبردار و هدیه به عنوان دستیار کارگردان ، برنامه ریز و بازیگر در آن مشغول بودند . در این فیلم ۹۰ بازیگر زن سینمای ایران جلو دوربین رفته اند و هر کدام یک پلان بازی می کنند .

 بهمنش همچنین مدیر تصویربرداری مستندی است که گروهی انگلیسی از روند تولید پروژه “کودکان و صلح” می سازند. در فیلم کوتاه “کودکان و صلح” ۱۸ کارگردان از ۱۸ کشور مشارکت دارند و در ایران نیز تهمینه میلانی بخشی از این پروژه را در تخت جمشید ساخت.” هومن بهمنش به عنوان جوانترین فیلمبردار جشنواره فیلم فجر در تولید فیلم جدید عباس کیارستمی با این فیلمساز سرشناس همکاری کرده است. او همچنین با دو اثر سینمایی “آن سه” به کارگردانی نقی نعمتی و “لی لی کجاست؟” ساخته محمد شیروانی در بخش های مختلف جشنواره فیلم فجر حضور داشت.” بهمنش در خصوص فعالیت های جدید خود میگوید: “بزودی فیلمبرداری جدیدترین مستند بلند مهرداد اسکویی را آغاز می کنم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 20 )
  1. یاس می گوید

    من واقعا به عنوان یک ایرانی برای این جمع بازیگران الکی خوش متأسفام…

    1. فقط خدا می گوید

      واقعادرست گفتید

  2. اناهیتا می گوید

    هدیه بچه دار نشد؟

    1. یاحسین ابن علی مددی می گوید

      آخه بتوچه مگه به تو ریطی داره

      چند نفر آدم احمق رفتن تو تلویزین شدن دلقک مملکت

      1. سعید می گوید

        تو چرا میسوزی ازگل

    2. حسین می گوید

      معلومه که ربط داره آخه این سواله ؟؟؟؟؟؟؟ خوبشم داره هنرمندان حتی اب خوردنشون هم به ما ربط داره

  3. هدیه می گوید

    هدیه بچه داره

  4. fariba می گوید

    هر کی هر جور بخواد ازدواج میکنه

  5. ایدین می گوید

    چه خوب

  6. سپیده می گوید

    دوباره کل کل کردنا شروع شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    توهین نکنید دیگه…اره به ما ربط داره…دوسداریم بدونیم مثلا بازیگر محبوبمون چه خصوصیاتی داره و غیره….جرمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  7. رزا می گوید

    زندگی خصوصی هیچ کس حتی بازیگران به کسی ربط نداره بذارین زندگیشونو بکنن نه اینکه نگران شایعاتی که میسازن باشن

  8. mahdis می گوید

    چه شوهر خوشتیبی

  9. mahdis می گوید

    هدیه خیلی خوشگله

  10. مبهوت هدیه می گوید

    هدیه یه فرشته ست.فرشته ای که دیگه تکرارنمیشه.نگین سرزمین ایرینین.آرزوی یه باردیدنش..

  11. ونوس می گوید

    این آقا همسرشون نیستن , ایشون پیام ایرایی , عکاس هستن . فقط مزخرف می نویسید بدون اینکه بدونید درسته یا نه

  12. رضا می گوید

    منم زن ندارم هدیه جان بیا زن من شو شغلم گوسفندچرانیه

    1. o می گوید

      آدنم اینقد خنک … و سبک و بی معنی

  13. بابک می گوید

    سلام هدیه تهرانی هیچ هم خوشتیپ نیست فقط چون هنرپیشه است به چشم مردم خوشتیپ میاد.که اونم بزورآرایشه.بعدش هم الان دیگه خیلی پیرشره.

    1. علی می گوید

      همه خوشگل هستن ما نمیتونیم بگیم برف زشت بارون قشنگه یا کوه زشته دریا قشنگه حتی زشت ترین ادم های روی کره ی زمین از نظر من و تو شاید زشت باشند ولی در واقعیت زشت نیستند خانم تهرانی هم زیباست هم خوش اخلاق هم تمام ویژگی های یه بازیگر دارد خوب در نقش خودش فرو میره

  14. پگاه می گوید

    هدیه هیچ وقت خوشگل نبوده ولی بازیش خ خوبه وبرای بازیگر همین مهمه
    ۹۰ درصد بازیگرای ما زشتن