شناسایی زنان بدحجاب و معرفی به پلیس نسوان

0
سایت سپاه تهران، “بسیج پرس” نوشت: جلسه احیا امر به معروف و نهی از منکر با حضور مسئولین تشکل های مردمی امر به معروف منطقه ۱۴ برگزار شد.
 
 از ناحیه شهید محلاتی، جلسه تشکل های مردمی امر به معروف و نهی از منکر در موضوع حجاب و عفاف و ماه مبارک رمضان در ناحیه شهید محلاتی اجرا شد.
 
زن بی حجاب دختر بی حجاب
این جلسه پیرامون طرح مشارکت مردمی امر به معروف و نهی از منکر که در منطقه ۱۴ تهران جهت بهبود حجاب و عفاف و جلوگیری از منکرات با مشارکت تشکل مردمی امر به معروف و نهی از منکر و نیروی انتظامی اجرا می شود شکل گرفت.
 
فعالیت های این مجموعه شناسایی مکان هایی که در بحث حجاب و عفاف نیاز به امر به معروف و نهی از منکر دارند و معرفی آنها به نیروی انتظامی برای تذکر است که اگر پس از تذکر مورد برطرف شد، تقدیر و تشکر به عمل خواهد آمد، در غیر اینصورت برابر قوانین و مقررات برخورد لازم صورت خواهد گرفت.
 
دو موضوع دیگری که هدف این طرح است خودروها و افراد هستند، که در خصوص خودروها افرادی که کشف حجاب کرده اند شماره پلاک آنها در اختیار پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ قرار خواهد گرفت و در خصوص خانم های بدحجاب توسط تشکل مردمی شناسایی و به پلیس های نسوان امنیت اخلاقی تهران گزارش داده می شود و طبق ضوابط موضوع به صورت جدی بررسی خواهد شد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ