بازگشایی “تایدواتر” پس از برگزاری جلسه توجیهی با سازمان بورس

0

توقف نماد معاملاتی شرکت تایدواتر خاورمیانه در حالی از ۹۲.۸.۴ تاکنون ادامه یافته که مدیر عامل این مجموعه بورسی از زمان احتمالی بازگشایی نماد مذکور خبر داد.

مهدی اعتصام در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: در مجمع صاحبان سهام نکاتی پیرامون سود شرکت مطرح شد و نماینده بورس حاضر در جلسه نسبت به میزان سود تقسیمی در مجمع سال ۹۲ ایراداتی به میان آورد، از این رو در تلاش هستیم در این رابطه جلسه توجیهی با مسئولان سازمان بورس داشته باشیم تا تمام ابهامات موجود مرتفع گردد. البته در این رابطه مشکل خاصی مطرح نیست و امیدواریم از طریق مذاکرات آتی ابهامات موجود شفاف شود.

وی افزود: همچنین عدم ارایه اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی ۹۳ یکی از دلایل توقف نماد “حتاید” است که این بودجه در حال تدوین بوده و پس از تکمیل و براساس واقعیت های موجود، به حسابرس و سپس سازمان بورس ارایه خواهد شد و پس از تأیید و انتشار آن در سایت کدال می توان شاهد بازگشایی نماد “حتاید” بود.

مدیر عامل شرکت تایدواتر خاورمیانه در خصوص مشکلات موجود با سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص خدمات انجام شده توسط “حتاید” گفت: در این رابطه شرکت موفق به اخذ اعلامیه بستانکاری برای خدمات انجام شده تا تاریخ ۹۲.۹.۶ از سازمان بنادر و دریانوردی گردیده و در خصوص بخشی از آنها توافقات لازم به دست آمده، اما هنوز مدارک و مستندات آنها برای ثبت به حسابرس ارایه نشده که پس از ارسال مدارک مورد نیاز، این موضوع نیز به طور مستند شفاف می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ