فیلم‌های سینمایی شبکه سه در عید نوروز + جزئیات فیلم ها

0

شبکه سه ۱۴ فیلم را از ۲۶ اسفند ۹۳ تا ۱۴ فروردین ۱۳۹۴ روی آنتن می‌برد. پخش این فیلم‌ها ۱۵ دقیقه بامداد خواهد بود و بازپخش این فیلم‌ها ۱۱ صبح روز بعد خواهد بود.

فیلم های نوروز فیلم های عید نوروز فیلم های شبکه سه جدول پخش شبکه سه جدول پخش برنامه های تلویزیون

فیلم سینمایی اژدهای دریا Rise of the Sea Dragon : Young Detective Dee به کارگردانی هارک تسو که پنجشنبه ۲۸ اسفند ماه ساعت ۲۰:۲۰ روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد.

درخلاصه این فیلم با بازی آنجلا بی بی ، مارک چائو ، فنگ شائوفنگ کیم بوم لین جنگ زین آمده است: کارآگاه دی، افسر پلیس در دوران سلسله ی تانگ در چین فئودالی می باشد. او برای انجام وظیفه به پایتخت فراخوانده می شود. او در می یابد که گروهی برضد پادشاه و خانواده ی او در حال دسیسه هستند. این فیلم با ژانر حادثه ای تولید سال ۲۰۱۳ چین است.

فیلم سینمایی جنون سرعت Need for Speed به کارگردانی اسکات واف است که داستان فیلم در خصوص توبی مارشال یک راننده مسابقات خیابانی است که کوچکترین اهمیتی به مردمی که برایشان درد سر ایجاد می‌کند ، نمی‌دهد. تا اینکه دستیارش در یک مسابقه جان می‌دهد. توبی به زندان می افتد اما آن شخصی که پشت این تصادف بود با ارائه مدارک و شهادت‌های دروغین در می‌رود.

آرون پل ، دومینیک کوپر ، ایموژن پوتس ، اسکات مس کودی و رامی مَلِک بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

این فیلم تولید سال ۲۰۱۴ و محصول مشترک آمریکا، فیلیپین، ایرلند و انگلیس است که جمعه ۲۹ اسفند ساعت ۱۵:۳۰ روانه آنتن شبکه سه شود.

فیلم سینمایی فرشته ها می آیند به کارگردانی حامد محمدی و تهیه کنندگی منوچهر محمدی، یکشنبه دوم فروردین ساعت ۰۰:۱۵ بامداد روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد.

این فیلم درباره روابط و حل مشکلات طلبه جوان با همسرش است که وضع مالی چندان خوبی ندارد و همسرش سه قلو می زاید.

این فیلم محصول سال ۱۳۹۳ سینمای ایران است که در آن جواد عزتی،نازنین بیاتی ، الهام کردا ، رضا ناجی و مهیار علیزاده بازی کرده اند.

فیلم الیما به کارگردانی نازیلا حدیقی و تهیه کنندگی سهیل حقیقی ،دوشنبه ۳ فروردین ساعت ۰۰:۱۵ روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد.

در این فیلم خواهید دید: الیما پس از مرگ همسرش از فرزندانش می خواهد تا در منزل پدریشان کنار هم زندگی کنند اما این نزدیکی زیاد باعث بروز اختلافاتی بین آنها می شود . الیما هر چه سعی می کند تا بر فرزندانش کنترل بیشتری داشته باشد از آنها دورتر می شود.

این فیلم محصول سال ۱۳۹۳ است که درآن مهوش وقاری ، محمود مقامی ، فهیمه رحیم نیا ، مهدی امینی خواه ، شیوا خسروی ، مارال فرجاد ، فلور نظری ، نیما ابراهیمی بازی کرده اند.

فیلم سینمایی گهواره ای برای مادر به تهیه کنندگی و کارگردانی پناه بر خدا رضایی است سه شنبه ۴ فروردین ساعت ۰۰:۱۵ بامداد روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد .

درخلاصه این فیلم با بازی الهام حمیدی ، چکامه چمن ماه ،غزل صارمی ، فرحناز منافی ظاهر و افسر اسدی آمده است: داستان زندگی یک بانوی طلبه به نام نرگس است که ادبیات روسی را در دانشگاه مسکو به اتمام رسانده است و اینک در کسوت بانویی طلبه، درس می‌خواند و قرار است برای تدریس به دانشجویانی که تازه مسلمان شده‌اند به روسیه بازگردد. این فیلم به نویسندگی حسین مهکام با ژانر خانوادگی محصول۱۳۹۲ سینمای ایران است .

فیلم تلویزیونی «سه ماهی» محصول ۱۳۹۳ سیما فیلم به کارگردانی حمید رضا قربانی است که چهارشنبه ۵ فروردین ساعت ۰۰:۱۵ بامداد روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد .

در خلاصه این فیلم آمده است : الهام که دو سال پیش در یک روز بارانی پسرش را برای بازی به پارک برده بود و در اثر زمین خوردن پسرش از دنیا می رود،خود را مسبب این اتفاق تلخ می داند.او در یک دفتر هنری کاشیکاری کار می کند و همسرش امیر استاد دانشگاه است.مادر الهام در بچگی او و پدرش را به خاطر اختلافات زیاد با پدرش تر ک کرده و برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته است. الهام متوجه می شود که توموری در سر خود دارد که به سرعت باید عمل کند اما … .

بازیگرانی چون هانیه توسلی، علیرضا کمالی نژاد، شیوا ابراهیمی، بهرام شاه محمدلو، رویا افشار، بابک کریمی، امید روحانی و طوفان مهردادیان در این فیلم نقش آفرینی کرده اند .

فیلم سینمایی پمپیPompeii به کارگردانی پل .دبلیو. اِس.آندرسن ،محصول ۲۰۱۴ آمریکا ، پنجشنبه ۶ فروردین ساعت ۰۰:۱۵ از شبکه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان این اثر آمده است : قهرمانِ داستان میلو برده ای سِلتی است، که کشته شدن مادرش را توسط سناتور کُرووس به چشم می‌بیند. وقتی میلو در سال ۷۹ میلادی به بلوغ می‌رسد، مهارت گلادیاتوری اش باعث تغییر سرنوشتش می شود و …

کیت هارینگتون ، امیلی برانینگ، کیفر ساترلند ، آدِویل اَکی نوی آبیج و جسیکا لوکاس بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم سینمایی کریش ۳ (Krrish 3) به کارگردانی راکش روشن ،محصول ۲۰۱۳ هند است که جمعه ۷ فروردین ساعت ۱۱:۰۰ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

در خلاصه این فیلم آمده است : کریش قهرمان شهر بمبئی، حامی مردم است. کال دیوانه ای ثروتمند قصد دارد ویروسی مرگبار را در شهر پخش کند، او که فلج است دارای قدرت ذهنی فوق العاده است و…

در این فیلم هرتیک روشن، پِری یانکا چوپرا ، کانگانا رانات و ویوِک اُبروی ایفای نقشهای اصلی را برعهده داشتند.

فیلم سینمایی سگ های پوشالی به کارگردانی رضا توکلی و تهیه کنندگی رضا نوروزی، شنبه ۸ فروردین ساعت ۰۰:۱۵ بامداد روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد.

در این فیلم خواهید دید: مهندس جوانی در بدو افتتاحیه یک پروژه فاخر ملی دچار سانحه ای عجیب و شگفت انگیز می شود و همین مسئله او و دیگران را دچار سر در گمی می کند تا اینکه…

این فیلم محصول سال ۱۳۹۲ سینمای ایران است که درآن لیلا اوتادی‌، علیرضا جلالی تبار‌، مهدی سلوکی، نیما شاهرخ‌شاهی، قاسم زارع‌، شیرین بینا، مرتضی ضرابی‌، فرزاد فرزین و امید محبی‌ بازی کرده اند.

فیلم سینمایی بازی مرگبار All Things to All Men محصول ۲۰۱۳ انگلیس به کارگردانی جرج ایساک است که یکشنبه ۹ فروردین ساعت ۱۱:۰۰ روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد.

در خلاصه این فیلم آمده است : جیمز رایلی سارقی است که در جریان یک سرقت برادر خود را از دست داده.او از طرف یک افسر پلیس فاسد و یک تبهکار حرفه ای پلیس فاسد پسر تبهکار را گروگان می گیرد و از او می خواهد که یک گاوصندوق را مورد دستبرد قرار دهد. تبهکار هم از جیمز رایلی می خواهد که این سرقت را انجام دهد. جیمز سرقت را انجام می دهد ولی در می یابد که آن دو قصد کشتن او را دارند و … .

بازیگرانی چون گابریل بیرنه، رافوس سی ول، توبی استِفنز، کریستوفر آدامسون و مارک بَد هام در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی آقای ۷۸۶ Kiladi 786 دوشنبه ۱۰ فروردین ساعت ۰۰:۱۵ بامداد روانه آنتن شبکه سه می شود .

این فیلم به کارگردانی آشیش .آر .موهان محصول ۲۰۱۲ هندوستان است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است :بهاتر سینک اهل پنجاب که در دستگیری قاچاقچیان مرزی با پلیس همکاری می کند قصد ازدواج با اینرو خواهر تی تی که معروفترین خلافکار شهر است را دارد . بهاتر سرعت عمل بالایی دارد واز قدرت بدنی زیادی برخوردار است و اینرو هم دختر زبل و با ذکاوتی است . اینرو عاشق یک خلافکار به نام آزاد است، قصد ازدواج با بهاتر را ندارد و وقتی بهاتر این موضوع را می فهمد به اینرو کمک می کند تا آزاد را از زندان خلاص کنند. اما اینرو در طی این حوادث متوجه اشتباهش می شود و تصمیم می‌گیرد با بهاتر ازدواج کند و …

اَکشای کومار ، آسین ، راج بابار و ویپین باکشی گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می دهند.

فیلم سینمایی افسانه ناشناخته Ragnarok به کارگردانی میکل بران سندموز ،محصول ۲۰۱۳ نروژ است که سه شنبه ۱۱ فروردین ساعت ۰۰:۱۵ بامداد روانه آنتن شبکه سه می شود.

در خلاصه این فیلم آمده است : یک باستان شناس با بدست آوردن یک نقشه قدیمی با دو فرزند خردسال خود و دوستش راهی سفری اکتشافی می شود تا به گنج وایکینگ ها دست پیدا کند .او به دریاچه ای می رسد که در وسط آن جزیره ای کوچک وجود دارد. او و همراهانش شروع به اکتشاف می کند و رفته رفته در می یابد که موجودی مارگونه و عظیم الجثه در دریاچه زندگی می کند که در دوران باستان پادشاهی را که برای شکار او پا به دریاچه گذاشته را به همراه همراهانش کشته و …

در این فیلم پل وال هیم هاگن ، نیلولای کلیو بروچ،سوفیا هلین و ماریا آنت تاندرو ایفای نقشهای اصلی را برعهده داشتند.

فیلم سینمایی روزی روزگاری شانگهای به کارگردانی چینگ پوونگ است که چهارشنبه ۱۲ فروردین ساعت ۰۰:۱۵ بامداد از شبکه سه سیما پخش می شود .

در داستان این فیلم آمده است : : یک کارگر به امید یافتن کار و ثروتمند شدن به شانگهای می رود. ولی در آنجا گیر گروهی از تبهکاران می افتد و مجبور می شود برای زنده مانده از مهارت کونگ فو استفاده کند.

این فیلم محصول مشترک چین، هنگ کنگ در سال ۲۰۱۴ است که درآن فیلیپ ان جی- اندی آن- ساموهانگ کام بازی کرده اند.

فیلم سینمایی فرار از جهنم Out of Inferno محصول۲۰۱۳ چین به کارگردانی دنی پنگ است که پنجشنبه ۱۳ فروردین ساعت ۰۰:۱۵ بامداد روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد .

در خلاصه این فیلم آمده است : داستان دو برادر آتشنشان که برای خاموش کردن حریق در یک برج تجاری، خودشان به همراه تعدادی از ساکنین گیر افتاده و به دنبال راه خروج هستند اما …

این فیلم ساخته چین سال ۲۰۱۳ در ژانر حادثه ای است و درآن چینگ ون لا ، لوئیس کو ، آنجلیکا لی ، سی چنگ چن و ناتالیا تونگ بازی کرده اند.

فیلم سینمایی آقای ۷۸۶ (Kiladi 786 ) جمعه ۱۴ فروردین ساعت ۰۰:۱۵ بامداد روانه آنتن شبکه سه می شود. این فیلم به کارگردانی آشیش .آر .موهان محصول ۲۰۱۲ هندوستان است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است :بهاتر سینک اهل پنجاب که در دستگیری قاچاقچیان مرزی با پلیس همکاری می کند قصد ازدواج با اینرو خواهر تی تی که معروفترین خلافکار شهر است را دارد . بهاتر سرعت عمل بالایی دارد واز قدرت بدنی زیادی برخوردار است و اینرو هم دختر زبل و با ذکاوتی است . اینرو عاشق یک خلافکار به نام آزاد است، قصد ازدواج با بهاتر را ندارد و وقتی بهاتر این موضوع را می فهمد به اینرو کمک می کند تا آزاد را از زندان خلاص کنند. اما اینرو در طی این حوادث متوجه اشتباهش می شود و تصمیم می گیرد با بهاتر ازدواج کند و …

اَکشای کومار ، آسین ، راج بابار و ویپین باکشی گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ