امیر کاظمی و همسرش مهتاب محسنی + بیوگرافی و مصاحبه

83

کمتر کسی هست که بازی امیر کاظمی بازیگر کم سن و سال تلویزیون رو در سریال همه بچه های من به یاد نیاره پسرک کوچکی که در کنار بازیگران بزرگی همچون مهرانه مهین ترابی به خوبی درخشید و خودش روزی اصلا باورش نمیشد که به یک بازیگر حرفه ای تبدیل شود. کاظمی زمانی که ۱۴ سال داشت برای تهیه یک گزارش به لوکیشن مرضیه برومند در سریال کتابفروشی هدهد می رود و با پیشنهاد بازی در سکانس پایانی رو به رو می شود وبازی در این سکانس آغازی می شود برای زندگی حرفه ای بازیگر جوان امیر کاظمی …

همسر امیر کاظمی بیوگرافی مهتاب محسنی بیوگرافی امیر کاظمی

بیوگرافی امیر کاظمی

نام و نام خانوادگی : امیر کاظمی

متولد: تهران / بیمارستان تهران کلینیک

تاریخ تولد: نوزده  آبان ماه ۶۹

نام همسرامیر کاظمی : مهتاب محسنی

همسر امیر کاظمی بیوگرافی مهتاب محسنی بیوگرافی امیر کاظمی

مختصری در مورد امیر کاظمی

امیر کاظمی پدرش اهل تهران  و مادرش اصالت آلمانی دارد. خانواده مادری این بازیگر جوان در شهر مونیخ و کلن آلمان زندگی می کنند.  برادر کوچک امیر کاظمی اسمش  آرش است . امیر در زمینه موسیقی هم فعالیت بصورت تخصصی فعالیت می کند و پیانو ، کیبورد و پرکاشن را به صورت حرفه ای می نوازد و در ورزش نیز شنا و اسکیت را به صورت حرفه ای دنبال می کند و زمانی جزو تیم ملی اسکیت بوده است . کاظمی به کارهای ژورنالیستی نیز علاقه وافری دارد و چند سالی در مجلات مختلف و سایت سینمای ما فعالیت خبری می کرده است .

سریال های امیر کاظمی

کتابفروشی هدهد

همه بچه‌های من

وضعیت سفید

سایه روشن

سریال خانه اجاره ای

زمانی برای عاشقی

سریال شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

سریال هفت سنگ

سریال شمعدونی

سریال کیمیا

سریال خواب بلند

تئاترهای امیر کاظمی

رقص روی لیوانها

سعادت لرزان، مردمان تیره روز

فیلم های سینمایی امیر کاظمی

دوئت

برندگان

خوک

حدس بزن چه کسی برای عید می آید

بی سر و صدا

مردگی

امیر کاظمی اجرای موفق برنامه های تلویزیونی سپید پر رنگ و مثبت من را هم در کارنامه هنری خودش دارد.

همسر امیر کاظمی بیوگرافی مهتاب محسنی بیوگرافی امیر کاظمی

فرقی نمی کنه، اهل کجا و چه کاره باشی، فرقی نمی کنه کوچیک باشی یا بزرگ، پیر باشی یا جوون، وقتی با چیزهای کوچیک خودت رو خوشبخت بدونی یعنی همه چیز داری. وقتی می تونی با همه چیزهای کوچیکی که داری، با کمترین امکانات احساس پیروزی کنی یعنی این که خوشبختی. خوشبختی یعنی لمس همین چیزهای کوچیکی که شاید تو نگاه خیلی ها هیچ به نظر بیاد! همه این حرفها را می شُد از لا به لای صحبت های امیر کاظمی و همسرش مهتاب احساس کرد. آنها در سن پایین ازدواج کردند و با همین چیزهای کوچیک با همه وجودشون خوشبختی را باور دارند. حالا چی شد که خواستیم با امیر و مهتاب حرف بزنیم. ازدواج زود این دو نفر و اجرای برنامه «مثبت من» به اتفاق هم، برنامه تازه ای که در حال ساخت آن هستند و… بهانه ای بود برای این گفتگو، انجام این مصاحبه وسط خونه جدیدی که هنوز جابه جایی اسباب کشی اون کامل نشده، با کلی خرت و پرت و وسایلی که هنوز سر جای خودش چیده نشده البته با صمیمیت بی نظیر مهتاب و امیر می تونه جذاب و خوندنی باشه!!

خُب به سلامتی انگار اسباب کشی به منزل جدید هم تموم شد؟

نه بابا کجا تموم شد، دارید خودتون می بینید که هنوز خیلی از وسایل رو نچیدیم، تازه امروز می خوان بیان یخچال و ماشین لباسشویی رو نصب کنند. همه اسباب کشی را خودمون دو تایی انجام دادیم. باورتون میشه، امروز از خستگی واقعا توان نداشتیم اما این گفتگو با این مضمون برامون جذابیت داشت. واقعا اسباب کشی کار بی نهایت سختی است. از دوست خوبم «حسین مولایی» که ماشینش(وانت) را در اختیار ما گذاشت خیلی ممنونم، خیلی اذیتش کردیم برای همین الان دیگه جواب تلفن مون را نمی ده(با خنده)

آقای کاظمی چرا این قدر زود ازدواج کردی؟

به نظر شما مگه زود ازدواج کردم؟؟

همسر امیر کاظمی بیوگرافی مهتاب محسنی بیوگرافی امیر کاظمی

نه اما فکر می کنم توی این سن و در ۲۴ سالگی برای تو و مهتاب زود بود؟

وقتی آدم مورد نظرت را پیدا کنی و با اون خوشبخت باشی یعنی این که درست انتخاب کردی و اون وقته که یک لحظه تاخیر هم جایز نیست، باید زود دست بجنبونی(با خنده)! برای من همین طوری بود با این که من اصلا فکرش را نمی کردم که توی این سن ازدواج کنم اما وقتی قراره که یک اتفاقی بیفته تو نمی تونی جلوی اون اتفاق رو بگیری، برای من و مهتاب هم همین طوری بود، این قدر همه چیز درست و سر جای خودش اتفاق افتاد که تا چشم باز کردیم دیدیم همه چیز تمام شده و الکی الکی شدم مَرد خانواده.

تا جایی که خبر داریم شما دو نفر مراسم عروسی هم نگرفتید چرا؟

به نظرم این درست ترین کاری بود که من و مهتاب انجام دادیم، همه حرف من اینه که اگه قراره کاری را انجام بدیم باید انجامش بدیم و به درست ترین شکل ممکن هم انجامش بدیم، از دید من و مهتاب، گرفتن عروسی کار جالبی نبود، آره عروسی نگرفتیم برای این که با خودمون گفتیم خرج عروسی را صرف خرید خونه و پس انداز کنیم، خُب قبل از ازدواج و در دوران نامزدی مون من واقعا آدم ولخرجی بودم و هر درآمدی را که از کارم داشتم تا ریال آخرش خرج می کردم. اما حالا قضیه کاملا فرق کرده، مسئولیت یک زندگی روی دوش من افتاده. ما مراسم عروسی نگرفیتیم تا اون پول را برای یک کار دیگه صرف کنیم.

گفتی که مراسم ازدواج و عقدتون خیلی ساده برگزار شده، می شه برام بگی که هزینه این مراسم برای امیر کاظمی چقدر تمام شد؟

شاید باورش برای کسانی که این گفتگو را می خوانند سخت باشد اما کل خرج مراسم برای من چیزی نزدیک به ۳۰۰ هزار تومان شد، خیلی ساده تر از اون چیزی که حتی خودم تصور می کردم، صادقانه اگر بگویم حتی مهتاب هم توقع زیادی نداشت، دو تایی با هم رفتیم و ۲ تا حلقه نقره خریدیم. با این که شاید از جانب خانواده ها هم خیلی در فشار بودیم که یک حلقه طلا، اما همین حلقه های نقره برای من و مهتاب اولین خرید مشترک زندگی بود البته پر از خاطرات شیرین شد، حتی توی سفر امسال شمال مهتاب همین حلقه نقره ای رو که شاید ارزش چندانی هم نداره گم کرد و ما از یک شهری به همون شهر مقصد برگشتیم و حلقه مهتاب را پیدا کردیم. چیزی که برات عزیز باشه هیچ وقت گُم نمی شه، برای همینه که می گم در عین سادگی هم می شه کاری کرد که احساس رضایت کنی. هزینه محضر و عاقد و دسته گل هم روی همین ۳۰۰ هزار تومن حساب شد.

همسر امیر کاظمی بیوگرافی مهتاب محسنی بیوگرافی امیر کاظمی

مهتاب، همسرت راست می گه؟! تو دلت نمی خواست که مثلا یک حلقه گرون دستت کنی؟

نه! واقعا دلم نمی خواست، به قول تو یه حلقه گرون چند میلیون تومانی هم دستم کردم، چه اتفاقی می افتاد، وقتی من امیر را دارم یعنی همه دنیا را دارم، مراسم عروسی نگرفتیم، خُب الان اتفاقی افتاد؟ نه! مهم اینه که کنار کسی که دوستش داری احساس رضایت و خوشبختی کنی، باورت بشه که با هیچی هم می شه خوشبخت بود. گرفتن مراسم عروسی پر هزینه و مجلل که می شه عین اسراف، می شه عین ولخرجی، آخه چرا؟؟ باور کنید همه کسانی که مراسم عروسی پرهزینه و مجلل گرفتند و هزار و یک خرج اضافه هم داشتند حتی یک بار هم فیلم عروسی خودشون را کامل و با حوصله نگاه نکردند. وقتی می شه با هیچی هم خوشبخت بود پس چرا نباید این کار را کرد.

خیلی دلم می خواد بدونم شما دو نفر چطوری با هم دیگه آشنا شدید و امیر در تو چه چیزی دید که احساس کرد نیمه گمشده زندگی اش تویی؟

امیر: می شه این سوال را من جواب بدم. هرگز روز اولی که مهتاب را دیدم، فراموش نمی کنم، حتی وقتی از مهتاب هم خواستگاری کردم بهش گفتم که چطوری عاشقت شدم و حتی پلان به پلان اون روز را هم براش تعریف کردم و حالا یک بار دیگه برای شما هم تعریف می کنم، روز اولی که مهتاب را دیدم وسط حیاط دانشگاه تهران روی زمین نشسته بود و خیلی راحت و خودمونی داشت قورمه سبزی می خورد، اونم چه خوردنی که نصفی از همکلاسی هاش کنارش نشستن و به هیچکسی حتی یک لقمه هم تعارف نکرد. وای هنوز هم، او صحنه و با یادآوری اون روز حالم عوض می شه، توی اون لحظه این قدر حالم دگرگون شد و تو یک نگاه عاشق شدم که هم حرف زدن یادم رفت هم این که اون روز از انقلاب تا شهرک غرب را پیاده رفتم. این اتفاق ساده تمام زندگی من را عوض کرد و دو سال من تحمل کردم برای رسیدن به مهتاب.

مهتاب از کدوم یکی از کارهای همسرت بیشتر از بقیه حرص می خوری؟

مهربونی کردن بیش از حدش به آدمها. من اصلا مخالف مهربونی کردن و خوبی نیستم اما معتقدم باید به کسانی مهربونی کرد که لااقل لایق اون مهربونی باشند، امیر خیلی خوبه، نه تنها خودش همه اعضای خانواده اش این طوری هستند، به خصوص پدرش و فکر می کنم امیر هم به پدرش رفته، پدر امیر آدمی است که اگر کسی در حقش بدی هم بکنه باز هم به اون آدم، خوبی می کنه و امیر هم درست مثل پدرش می مونه، واقعا بلد نیست بدی کنه برای همین بعضی وقت ها از این کار امیر و این که زیادی نسبت به آدم های اطرافش، مهربونی افراطی می کنه حرص می خورم.

توی این مدت آشنایی تون و جدی شدن مسئله ازدواج تون اولین قهر و بحث که با هم دیگه کردید کی بوده و سر چی؟

امیر که اصلا بلد نیست قهر کنه و من هم اگر بلد باشم که نیستم نمی تونم با کسی قهر کنم، اصلا فلسفه و مفهوم قهر را نمی فهمم و نمی دونم چرا باید با کسی قهر کرد. یکی از نکاتی که من و امیر در اون تفاهم کامل داریم اینه که درباره هر چیزی با هم دیگه مشورت می کنیم و اگر مسئله ای هم اتفاق بیفته درباره اون حرف می زنیم، نه این که با همدیگه بحث و قهر کنیم، به نوعی کارهامون و دلایل مون رو به شور می ذاریم و برای هم حُرمت و احترام زیادی قائلم هستیم و تا به امروز هم نه دعوا کردیم، نه بحث و قهر!!

مهتاب، خوشبختی را تعریف کن؟

خوشبختی یعنی امیر، خوشبختی یعنی لمس همین چیزهای کوچیکی که شاید تو نگاه خیلی ها به نظر نیاد.

خوشبختی یعنی وقتی اراده کنی باید هدفت را به دست بیاری، خوشبختی یعنی همون چیزی که آرزوش را داشتی و نمی دونستی کیه و چطوری به دستت رسیده و بی هیچ برنامه ای سر و کله اش توی زندگی ات پیدا شده، خوشبختی یعنی کسی که باهاش به آرامش برسی.

امیر: خوشبختی یعنی از شرایطی که داری حتی اگر بد، راضی باشی و لذت ببری خوشبختی یعنی برای طرف مقابلت از جونت مایه بذاری و کاری کنی که اون آدم بی نهایت خوشحال باشه و کاری کنی که به خاطر اون زندگی کنی.

امیر و مهتاب: نمی دونیم چرا امروز باید این گفتگو وسط این اسباب کشی و این چیدمان خونه انجام بشه، اما مطمئنیم که دیگه تکرار نمی شه، امروز این اتفاق برای من و امیر تبدیل شد به یک خاطره فراموش نشدنی که امکان نداره دیگه تکرار بشه، با این که هردوی ما خیلی خسته بودیم اما حسابی حال مون رو عوض کردید، خیلی خیلی ممنون. برای همه دختر و پسرهایی که می خوان ازدواج کنند، یک دنیا آرامش و روزگاری خوش را آرزومندیم.

همسر امیر کاظمی بیوگرافی مهتاب محسنی بیوگرافی امیر کاظمی

عکس امیر کاظمی در کنار همسرش مهتاب محسنی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 83 )
  1. سحر راد می گوید

    لایک

  2. MiSs AvA می گوید

    وای این متولد شصت و نــه ؟؟ 😐

    اصن بهش نمیاد ..

    ۱۷ ، ۱۸ سال بهش میخوره !

    مامانش آلمانــیه ؟ چقدر جالبــ (:

    قیافه ی خودش خوبه ولی زنش زشته :/

    1. کیانا می گوید

      آره

    2. هنا می گوید

      ما حق نداریم به هم نوع خودمون بگیم زشت
      خانم محسنی هم بسیار زیبا هستند

  3. بیانکا می گوید

    پسر نیم وجبی معلومه از اون پسرهای وفادار که ارزش عشق خوب می دونه چندسال پیش می گفتن مادرش المانی ولی کپی قیافه ایرانی هاس

  4. سمیرا می گوید

    هم خوشگلن وهم بهم میان زنش واقعا قیافه دلنشین ومهربونی داره وای از دست حسودااااااااااااااااا.موفق باشید

  5. حسنا می گوید

    هر دو تاشون خوبن ولی یه ذره زوده واسه ازدواج

  6. هلنا می گوید

    سال دیگه میبینمتون.شب دراز است و قلندر ….

    1. محمد می گوید

      کی گفته زوده؟؟؟من۱۹سالمه ازدواج کردم

      1. مجید می گوید

        ۱۹ سالته بار اوله ازدواج کردی من ۳۱ سالمه ۳ بار ازدواج کردم. بزرگتر میشی کار و زندگیت بهتر میشه اونوقت توقعاتت از ازدواج بالا میره تعداد ازدواج بیشتر میشه…

  7. ناشناس می گوید

    به هم اصلا نمی خورن نمی دونم من این طور احساس می کنم

    1. شیما می گوید

      احساستو واسه خودت نگه دار این چ حرفیه؟ انرژی منفی نفرست مرسی اه

  8. ماریا می گوید

    امیر جون خودت خیلی خیلی نازی وشیرین اما زنت اصلا به خودت نمیخوره وکمی واسه ازدواج زود بود کاش دقت بیشتری مکردی

  9. فاطمه 76 می گوید

    ایول دمت گرم

  10. سایه می گوید

    ببینم این زوج خوشبخت رو چند وقته میتونین بدبخت کنین از هم طلاق بگیرن از حالا ساعت میگیرم.ایرانی همیشه در صحنه ؛ایرانی میتواند.

  11. مریم می گوید

    بازیگر خوب و جوونیه اما فک کنم زنش ازش بزرگتره.ولی خیلی ازش خوشم میاد

    1. مری می گوید

      اره زنش ۶۸ خودش ۶۹

  12. ناشناس می گوید

    بعدیه سوال ۲۵ سال جهنمش زوده؟؟؟

  13. ناشناس می گوید

    خودش بیشتربه آلمانیا می خوره تامامانش

  14. ماه بانو می گوید

    ان شالله که خوشبتخت بشن
    کجا ۶۹ زوده ؟؟؟شوهر من دوماه هم از ایشون کوچک تره
    مهم عقله و این که کمتر به گناه میوفته
    خیلی هم بهم میان

  15. هلن می گوید

    خیلی باحاله ازدواج تو سن پایین

  16. eli می گوید

    طرز فکر واقعا پخته ایی داشتند و خیلی متفاوت تر از مردم کوچه بازاری و روزمره هستند انشاالله که این عشق تا ابد بینشون زنده و تازه بمونه.

  17. معصومه می گوید

    آخه به شما چه که خوشگلن یا زشت یا بهم میان یا نه ؟چشم ندارین خوشبختی مردمو ببینین ؟از حسودی این حرفا رو میگین ،بهتره براشون آرزوی خوشبختی کنین

  18. shabnam می گوید

    به نظربازی ایشون واقعاعالیه…..موفق باشین.

  19. رضوانه می گوید

    من چون عاشق امیر کاظمی هستم نمیتو نم براشون آرزوی خوشبختی بکنم برعکس دوست دارم ازهم جداست باعث شرمندگی اما عشقت دیگه چیکارش کنم اما آرزوی سلامتی برای هردوتاشون دارم البته زنش خیلی خیلی بیریخته وزشته ببخشید دیگه نظرشخصیه منه.

    1. مری می گوید

      ی ذره خجالتت خواهررر یعنی چی؟؟ اخه ی فنچ انقد دردسر داره؟؟؟
      ولی خدایی مهتاب خیلی خانومه!

    2. شیما می گوید

      لطف کن نظرت رو واسه خودت نگه دار مرسی اه

    3. pf.m می گوید

      واقعا که حتی اگه ادم واقعا عاشقه یکی باشه واسه خوشبختیش همه کار میکنه پس اگه تو واقعا عاشق آقای کاظمی هستی الان که فهمیدی اون ازدواج کرده پس واسه خوشبختیش دعا کن

  20. رضوانه می گوید

    میخواستم به معصومه خانم بگم حتما تاحالا عاشق نشدی که اینجوری حرف میزنی.

  21. پری می گوید

    امیر خیلی خوشگله سنش به نظر خیلی پایینه اما زنش خیلی بزرگ به نظر میاد دور چشاش خیلی چین و چوروک یه دماغ گنده داره اصلا به هم نمیخورن حیف اون پسر من فکر می کنم اون زمون امیر و جادو کرده بودن این دختر و پسندیده

  22. سولماز می گوید

    واقعا براتون متاسفم که این حرف هارو در مورد زنش میگید ، بزرگه ، زشته ، خانمای محترم دوس دارین یکی شما رو از چشم شوهرتون بندازه نکنین این کارارو به خدا گناهه .

  23. مائده می گوید

    وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چه موجودات بدبختی پیدا میشن اونی که دم ار عاشق شدن میزنی پسره عاشق دختره شده میفهمی اصن کی از تو نطر خواست که بگی خوشگله یا زشته مهم اینه که اگه لیلی هم باشه این پسره مجنونشه حالا تو دقیقا کجای پیازی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    یا اونیکه میگه کاش بیشتر دقت می کردی دقت میکرد تا تورو پیدا کنه آدمی که به علاقه و سلیقه دیگران احترام نمیذاره؟؟؟؟؟؟؟

  24. حسیــــــــــــــــــــــــــــــــــن می گوید

    عاشق امیرم به خدا 🙂
    مخصوصا بازیش تو شمعدونی
    وختی با هوشنگ تنها میشه 🙂
    هاهاهاها
    میدونی چن وقته با هم تنها نبودیم ؟!

  25. mina می گوید

    به پای هم پیر شن ولی خداییش زنش خیلی بزرگ تر از خودش میزنه

  26. مریم می گوید

    وااااااااااااااااای چقد انرژی منفی در اینجا موج میزنه ………..!!!!!!!!!
    اونا با هم خوش اند شما ها افتادین به جون هم به جای آرزوی دوام زندگیشون

    واقعا که…..
    مهم اینه که دو تا جوون اون هم در سن پایین و اوج بحران و لغزش ها تشکیل خانواده دادن با شناخت و نیاز کامل
    براشون تداوم خوشبختی بخواهیم نه اینکه بگیم زنت سن بالاست زشته
    حیفه پسره …..یعنی چی این حرفا
    مگه باید به پسند ماها بودند
    همه ی جوانها خوشبخت باشن

  27. mili می گوید

    سیبیلاش شبیه افغانیاس کی گفته این المانیه؟؟

  28. تماشاچی سریال شمعدونی می گوید

    سولماز و مریم ومائده خنگ . انگارعقل ندارین وکورین که زنش چه بیرخته …..انشاله قیافه هاتون شبیه به زنش بشه . اصلا سه تا تون بیش از حد حسودین.
    بیچاره امیر کاظمی چون یک زن بی ریخت داره

    1. مریم می گوید

      خنگ خودتی که دلت برای کسی میسوزه که خودش هیچ حس ناخوشایندی از زنش نداره
      شووهرش ایشون هستن و باید بپسندن نه شما
      تو رو خدا همین فردا برو طلاق این دو رو بگیر
      خخخخخخخخخخخ
      مسخره های بیچاره حسود بیکاررررررررررررر

    2. مائده می گوید

      ببین چه چرتی گفتی که دونا آنلایک داری
      از حرف زدنت درصد خنگیت معلومه الآن دقیقا ما به چی حسودی کردیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      حالا دیدی هم حسود خودتی هم خنگ تازه متوهم و عقده ای هم هستی بدبخت

    3. شیما می گوید

      متاسفم برات

  29. mahsa می گوید

    به پای هم پیر شین

  30. حدیثه می گوید

    آخی ایشــــــــالا خوشبخت باشن همیشه

  31. مهدی می گوید

    دمتون گرم
    دمـتـون گـرم
    دمـــتـــون گـــــرم
    صدبار دیگه هم اینو میگم
    یسری هستن که میگن پسر باید حتما بعد ۳۰ یا بعد ۲۵ ازدواج کنه، من بهتون میگم اینا یه مشت ابله هستن.بله.ابله
    پسری که توی سن ۱۵ سالگی به بلوغ میشه با میل جنسیش یا ۳۰ سالگی چیکار کنه ؟ واقعا میشه ۱۵ سال تحمل کرد و هیچ گناهی نکرد ؟
    یا دختری که ۱۰ سالگی بالغ میشه چی ؟ بخاطر حرف مردم بشینه تا ۳۰ سالش بشه ؟
    دمتون گرم که اینقدر زود ازدواج کردین
    خوشحالتون هم که اینقدر در مقابل عروسی و ولخرجی خوب ایستادین.واقعا خوشم از طرز فکرتون اومد
    خیلی هم به هم میاین
    به حرف حسودا هم توجه نکنین
    ایشالله تا ابد کنار هم باشین و بگین و بخندین و خوش باشین
    دمتوونم گرم

    1. علیرضا می گوید

      آقا مهدی دم خودت هم گرم که فهمیده ای.
      بعضی ها دوست دارن همه مثل خودشون سر در گم و گیج و دهن بین باشن.

    2. شیما می گوید

      دم شما هم گرم منم باهات موافقم

      1. ریما می گوید

        به نظر من امیر با اینکه ۳۰ سالشه اما ۲. بهش میخوره و مهتاب با ۳۱ سال سن انکار ۴۰ سالشه. منم نمی تونم واسشون ِرزوی خوشبختی بکنم، بیشتر دوست دارم از هم جدا بشن و امیر مجرد بمونه. من خیلی دوسش دارم اما واقعا نمی تونم ببینم که داره زندگیش رو با اون خراب میکنه. قابل توجه کسایی که به خاطر خود شیرینی حرف میزنن، امیر نمیاد این پست هارو بخونه! اینقدر ادای آدم هاب مقبت رو در نیارید. ولی چون مهتاب انتخاب امیره منم سعی میکنم دوسش داته باشم

  32. زیبا می گوید

    امون ازدست آدمای حسود اصلابه شما چه چکاربه کارمردم دارین ایشالا خوش بخت بشن چشه همتونم دربیاد.

  33. محمود می گوید

    …..چرا بعضی ها دوس دارن در مورد مسائلی که بهشون مربوط نیست نظر بدن؟واقعا رفتار ما ایرانی ها حال بهم زنه.ملتی که ۳ دقیقه در سال کتاب میخونه بهتر ازاین نمیشه.واسه ملت ما حریم خصوصی هیچ معنایی نداره.هزاران بار متاسفم

    1. عسل می گوید

      بیشین بینیم بابا

  34. mahshid می گوید

    علف به دهن بزی باید شیرین بیاد که اومده ایشالا همیشه شادو خوشبخت باشین

  35. MARYAM می گوید

    خودش خوشکل تره زنش اخه این چیه گرفتی میومدی منو میگرفته خخخخخخخخ والاااااااااااااااااااااااااا

  36. رها می گوید

    عشق اگر جلوه کند دادن جان این همه نیس ….

  37. علی می گوید

    از انسانهای موفق باید الگو برداری کرد نه انتقاد ..!
    دختری که انتخابه سعید کاظمی باشه دختره ۱۰۰% ایده آلیه از چهره این دختر معلومه که از اون شخصیت های خیلی شوخ و پر شور و نشاطه ازون دسته آدمایی که از بودن کنارشون آدم کلی انرژی میگیره دختری که تا این حد قانع هم باشه که به یک انگشتر نقره راضی و عروسی نگرفتن راضی باشه باید تو داستانها و رویاها پیدا کرد …. واقعا تبریک به سلیقه و انتخاب سعید جان خوش به سعادتش …!!!

  38. هانیه می گوید

    خیلی هم بهم میان ایشالا خوشبخت بشین

  39. پریا می گوید

    خواهشا اینو بخونید
    سلام تبریک میگم به دوستای عزیزم که میتونن درک کنن زندگی هرکس به خودش مربوط هرکس حق انتخاب داره ومهم اینکه اون از انتخابش راضی باشه نه ما. وخوشحالم که هنوزم توی ایران ادم هایی هستند که باور دار ن زیبایی تو شکل وقیافه نیست زیبایی یعنی اینکه تو دوره ای که همه ی زنا بهونه ی داشتن انگشتر های ان چنانی رو دارن به انگشتر نقره راضی بودن یا راضی به اینکه یه عروسی کوچیک گرفتن اونا الان خوشبختن چون باور دارن با همین چیزای ساده هم میشه خوشبختی رو احساس کرد میشه طعم واقعی زندگی رو چشید خوشبختی یعنی زنی مثه مهتاب خانم داشن یعنی اهیمیت ندیم که دیگران در مورد ما چی فک میکنن شما به جای اینکه بی خودی تلاش کنین که زندیگشونو بهم بریزین بهتر تو فکر درست کردن اخلاقتون باشین ….
    اگه زیبا باشین ولی بی ادب چه فایده اخلاقتون چهره شما را خراب میکنه حالام مهتاب خانوم زیبا هستنو خوش اخلاق من واقعا از صمیم قلب براشون ارزوی خوشبختی میکنم

  40. پریا می گوید

    خودشون واقعا خیلی جوون موندن واقعا وواقعا سن ۱۷یا۱۸ سالگی بهشون میخوره
    انشاالله همیشه جوون بموونه

    باارزوی خوشبختی

  41. ترانه می گوید

    خیلی برام جای تعجب داره اخه سنش مثل۱۹ ساله ها میخوره ولی براش ارزوی موفقیعت میکنم ایشالا به پای هم پیر شن بعدشم باورم نمیشد ۲۴ سالش باشه …. از همتون میخوام برای منم ارزوی خوشبختیی بکنید .. اخه من ۱۸ سالمه میخوام ازدواج کنم با عشقم ولی خانوادم نمیزارن .. برام دعا کنید ……. ممنون

  42. عرفان می گوید

    امیر جان من خیییییییییییییییلی دوست دارم

  43. ماهان می گوید

    هههه ایول خیلی بازیگر باحالیه من عاشقشم

  44. عسل می گوید

    سلام به نظر من خودشم خیلی خوشگل نیست زنش هم از اون بدتر درضمن سنشون خیلیییییی کمه آخه من اصن قصد ازدواج ندارم ی وقت فکر نکنی خواستگار ندارم نه عزیزم من ۱۵ سال دارم

    1. mamaly می گوید

      خخخخخخخخخ باز کی عروسک این بچه رو ازش گرفتهlooool

  45. ریحانه می گوید

    ان شاالله موفق بشن !

  46. نیکی می گوید

    سلام خدمت دوستانی که توزندگی مردم دخالت می کنن
    ایشال…به پای هم پیرشن انتخاب هرشخصی برای زندگی مشترک به خودش مربوطه وزیبایی ظاهری اهمیت چندانی نداره مهم اینه که باطن آدم زیباباشه

  47. ماندانا می گوید

    بازیگر خوبیه من ازش خوشم میاد خیلی جذابه فیلم های شمعدونی و خانه اجاره ای رو دوست دارم

  48. پریا می گوید

    اینا تازه ۲۴سالگی دیرم ازدواج کردن

    شما این همه تعجب میکنین مامان منم۲۲ ساله ازدواج کرد

  49. پریا می گوید

    من مامان بابام ۲۲سالگی ازدواج کردن الان خوشبختیم

    ادم باید زود ازدواج کنه من اینقد بدم که میزان بعد۳۰سالگی

  50. طلا می گوید

    سلام به نظرم امیر خان خیلی به موقع ازدواج کرده در ضمن قیافه مال سال اوله بعدش فقط اخلاق مهمه امیدوارم خوشبخت بشن

  51. مهتا می گوید

    واقیعیتش من وقتی اقا امیر رو تو شمعدونی دیدم قلبم تند تند زد عاشقش شدم ولی وقتی فهمیدم زن داره حالم خراب شد کمرم شکست ولی به هر حال اقا امیر از ته ته ته ته قلبم دوست دارم.

  52. سبا می گوید

    خودش خیلی خوشگله اما زنش نه به زور۲۰سال نشون میده من عاشقشم خیلی خیلی دوسش دارم به نظر من دیر ازدواج کردن بده زود ازدواج کردن خیلی خوبه .من امیر و خیلی دوست دارم اون تنها عشق منه رفته رفته حسم بهش بیشتر میشه .

  53. مهلا می گوید

    اگه یه لحظه فکر کنید که اون توی یک فیلم جدی بازی می کرد و یکی از مهم ترین افراد کشور بود و هزار و یکی شرایط باحال داشت اون موقع بیش تر عاشقش می شدین یا الان؟ فقط کافیه یه ثانیه فکر کنین…

    من که خودم کیف کردم!
    خوشبخت باشین!
    البته من به عنوان یک بچه اظهار نظر کردم و علاوه بر اون امیدورم بتونند یک بار تشکیل بیاورند سینما آزادی و ….
    خدایی تماشاگراو عاشقات چی کار میکنند!
    بزن کف قشنگه را به افتخار ش!!!!!!

    1. مهتاب.م می گوید

      آخر انسان های خل مشنگ عاشق بالغ!!!!!!! فقط یک لحظه فکر کنین امیر کاظمی و اونهمه زن!!!! نه واقعا چی فکر کردین؟؟؟؟؟؟؟ مردم بیکارند بیان بشینن پای کامنت های شما! ولی خدایی این آقازاده اولین نفری هستند که برای یک عکسشون اینقدر مردم جنجال به پا کردن!
      جرئت دارین پا پیش بذارین برای ازدواج!(اول با خانواده صحبت کنین!)

      1. مریم می گوید

        لایک!!!!

      2. مهتا :/ می گوید

        یه سوال
        اگه خودت عاشقش نیستی پس اصلا چرا اومدی نظر بدی سرکار خانوم زن!
        :/
        و دوم اینکه اگه فکر می کنی اونهمه زن و امیر کاظمی، با هم نمی گنجند، پس چجوری خودت تحریک شدی که بیای نظر ها رو بخونی و اظهار نظر کنی!!!
        درسته که این هم چرت زیاد گفته ( مهلا) ولی حرف خودتم نا معقوله!!!!!!

  54. nazanin79 می گوید

    سلام.امیرکاظمی خیلی بازیگرباحالیه وبانمک بازی میکنه.خانومشم قیافه بامزه ای داره.خلاصه که خیلی به هم میان.هم ازنظرفکراشون وهم قیافه هاشون.طرزفکرخیلی خوبی هم دارن.امیدوارم همینطورعاشق بمونن.منتظربچه هاشون هستم!!

  55. شیما می گوید

    خوشبخت باشین و قدر همدیگه رو بدونین به حرف حسودا هم گوش ندین اصن براتون مهم نباشه حسودا چی میگن?

  56. کیانا می گوید

    خیلی بازیش رو دوست دارم مخصوصا تو شمعدونی

    1. م.م می گوید

      تو شمعدونی که عالیعههههه@_@!

  57. م.م می گوید

    می بخشید که برای تایید نشانی ایمیل خودتو دادم! 😀
    ولی بخوشبتید با هم!!!!
    بعدا به ما هم خبر بدید!

  58. غزل***** می گوید

    اه اه زنش واقعا زشته.درضمن … میگن همسنن . زنش جای مادربزرگه امیر کاظمی رو داره.بااون قیافه زشتش.

  59. محمدرضا می گوید

    چهره خانمش معمولیه ولی درعین حال ملیحه اما اخلاقش معلومه که بیسته بیسته وخیلی خانم فهمیده ای که تو این دوره وزمونه نعمته خوش به حال امیر درکنار این خانم خیلی دیرپیرمیشه

  60. محمد می گوید

    سلام دختر خاله محمد خاله مریمم انشااله همیشه خوشحال وخوشبخت باشید چشم حسودا بترکه مواظب خودتون باشید

  61. مهتاب محسنی می گوید

    امروز اتفاقی اومدم که عکس های امیر و خودم رو در گوگل ببینم. اما با نظرات بی رحمانه شما مواجه شدم. واقعا متاسفم وقتی من و امیر داریم در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی میکنیم، چرا انقدر بی ادبانه به من و او توهین می کنید. امیر مرا انتخاب کرده و به نظر شما هیچ احتیاجی نیست.

  62. تینا مقدسی طوری می گوید

    مهتاب جون کارا معذرت این ها دیوانه اند زشته کم سن زوده بزرگه این کار ها وضیفه ی خداست ما نباید دخالت کنیم اه اه اه خانم محسنی حالم به هم خورد من بودم قش میکردم خودم رو پرت می کرده ایش