خواستگاری عجیب از دختر اوباما + عکس

4

فلیکس کیپرونو وکیل جوان کنیایی که عاشق مالیا دختر ۱۶ ساله باراک اوباما رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا شده است ضمن خواستگاری از مالیا پیشنهاد کرد که در ازای ازدواج با وی ۵۰ راس گاو، ۷۰ راس گوسفند و ۳۰ راس بز را به عنوان شیربها به خانواده عروس بدهد.

کیپرونو که با روزنامه محلی نایروبین کنیا مصاحبه کرده است، تاکید کرد: من از سال ۲۰۰۸ عاشق مالیا شده ام.

همسر باراک اوباما دختر باراک اوباما خانواده باراک اوباما بیوگرافی باراک اوباما

در آن زمان اوباما درگیر مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا در نخستین دوره اش بود و مالیا دخترش ۱۰ سال داشت.

جناب وکیل افزود: واقعیت را می گویم، من هرگز با هیچ زنی رابطه نداشته ام و قول می دهم نسبت به مالیا وفادار باشم. من در این رابطه با خانواده ام صحبت کرده ام و آنها آماده هستند پول لازم برای خرید این ۱۵۰ راس دام را به من بدهند.

کیپرونو ابراز امیدواری کرد که رئیس جمهور آمریکا در جریان سفرش به کنیا در ماه ژوئیه دخترش را با خود بیاورد. پدر اوباما کنیایی بوده و مادر بزرگ ۹۰ ساله اش هنوز کوجیلو در غرب کنیا زندگی می کند.

خواستگار دلباخته قصد دارد در جریان سفر اوباما به کنیا رسما از مالیا دختر وی خواستگاری کند.

کیپرونو اطمینان داد: مردم شاید تصور کنند که من برای ثروت خانوادگی اوباما خواستار ازدواج با دخترش هستم اما این تصور واقعیت نداشته و من واقعا عاشق مالیا هستم.

وی تصریح کرد که در صورت ازدواج با مالیا خواستار یک زندگی ساده است و افزود: من به مالیا دوشیدن شیر گاو را یاد خواهم داد، به او می آموزم که چگونه باید اوگالی (نوعی غذا با ذرت) را پخت و مورسیک ( شیر ترش سنتی کنیا) درست کرد.

ولی اگر اوباما واقع گرایانه به این موضوع نگاه کنه ، تا همین یه دونه خواستگار هم پشیمون نشده ، قول و قرار عروسی رو بذاره ، وگرنه بعد از اتمام ریاست جمهوریش بعیده خواستگاری در خونشونه بزنه!

A Kenyan lawyer plans to offer President Obama 50 cows, 70 sheep and 30 goats for his daughter’s hand in marriage.

Felix Kiprono told The Nairobian newspaper he’s fallen in love with 16-year-old Malia Obama and hopes to woo the famous first daughter when her powerful pops visits the country in July.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 4 )
  1. محمود می گوید

    اسکله طرف……..خخخخخخخخ..با این شرایط که تو داری تو کنیا هم بهت زن نمیدن

  2. مينا می گوید

    خوبه خیلی خوبه فکر می کردم این اعتماد به نفسه فقط مخصوص پسرای ایرانیه که فکر می کنن تو ایران قحطی پسره…

  3. علی می گوید

    اخه شعور مردم رو در حد جلبک فرض کردین این اراجیف چیه

  4. نسرین می گوید

    زمان ماهم بسکه تبلیغ کردن که قحطی مرد اومده من خر بایه پیرمرد ازدواج کردم اول همه فکر میکردن دخترشم ولی حالا بعداز ده سال میفهمن زنشم ده سال بعد حتما قکرمیکنن مادرشم!