آدولف هیتلر در کودکی + ۱۸ حقیقت جالب در مورد رهبر آلمان نازی

1

۱-نام اصلی اش فرق داشت

همسر هیتلر بیوگرافی هیتلر

هیلتر نام فامیل واقعی رهبر آلمان نازی نبود و پدرش Alois Schicklgruber در سال ۱۸۷۷ میلادی تصمیم گرفت که نام فامیلشان را عوض کند.

۲- بیش از یک مرتبه برای ورود به مدرسه هنر تلاش کرد

همسر هیتلر بیوگرافی هیتلر

همه ما می دانیم این ناکامی های هیتلر در رشته هنر بود که او را به سمت فاشیسم سوق داد اما احتمالا اطلاع ندارید که این فرد دست کم دو مرتبه برای ورود به مدرسه هنر درخواست داد و مرتبه دوم حتی اجازه ورود به سالن امتحانات ورودی هم به وی داده نشد و جالب است بدانید که این روزها، کارشناسان هنر، او را یک هنرمند می دانند.

۳- او با عکس گرفتن از خود برای مراسم سخنرانی آماده می شد

همسر هیتلر بیوگرافی هیتلر

هیتلر به قدری در مورد ظاهر خود حساس بود که هنریش هافمن عکاس را به خدمت گرفته بود تا مقابل چشمانش به صورت تمرینی سخنرانی کند و از او عکس گرفته شود تا همه چیز برای یک سخنرانی حماسی آماده باشد. پس از مرگ هیتلر بسیاری از هافمن درخواست کردند که عکس های او را نابود کند اما خوشبختانه او این کار را نکرد و بهتر دید که آنها را برای نسل های بعدی نگه دارد.

همسر هیتلر بیوگرافی هیتلر

۴- فردی پر خرج بود

هیتلر به طور کلی از کنترل خارج بود اما اخیرا یکی از نزدیکان وی فاش ساخته که او بسیار هم پر خرج بوده و هزاران دلار را صرف خرید کالاهای تجملی (از قبیل ماشین، لباس و موارد دیگر) می کرده و از آن سو همواره تلاش داشته که خود را جزوی از مردم و متعلق به آنها بداند.

۵- زمانی به او دستور داده شد تا سبیل هایش را بزند

همسر هیتلر بیوگرافی هیتلر

هیتلر را هم به خاطر جنایاتش می شناسند و هم مدل خاص سبیل هایش اما جالب است بدانید که او بیشتر ترجیح می داد گوشه های سبیل خود را بلند کند و آن را تا کناره های لب هایش بکشاند.

اما در جریان جنگ جهانی اول و زمانی که وارد ارتش شد، به او دستور دادند که برای جلوگیری از ایجاد اختلال در عملکرد ماسک های اکسیژن گوشه های سبیلش را کوتاه کند (که این توصیه کارگر نیافتد و در سال ۱۹۱۸ میلادی به خاطر مسمومیت گازی به صورت موقتی نابینا شد).

۶- هیتلر عاشق دیزنی بود

در حالی که بسیاری دیزنی را نماد «فیلم و خانواده» و کودکان می دانند، این شرکت برای رهبر نازی ها نمایانگر پیشرفت تکنولوژی بود و آنطور که در برخی شایعات آمده وی به خاطر جلوه های ویژه تصویری کینگ کنگ عاشق این فیلم بود و علاوه بر اینها، بارها و بارها به تماشای فیلم های جنگی می نشست.

همسر هیتلر بیوگرافی هیتلر

۷- پیش از جنگ جهانی دوم شیفته آثار Wagner هنرمند مشهور آن دوران شد

او در سن ۱۲ سالگی با آثار Wagner آشنا شد که کارگردان تئاتر بود و به خاطر نمایشنامه های اپرایی خود شهرت داشت. گفته می شود که هیتلر بارها و بارها از مدرسه می گریخت تا در سالن های اپرا حضور پیدا کند.

۸- ارتشی از سگ ها را در اختیار داشت

طبق گفته دکتر جَن باندسون، هیتلر و یکی از ملازمانش اقدام به تربیت تعداد زیادی سگ می کردند و با پارس کردن، ایما و اشاره و کارهایی از این دست سعی در برقراری ارتباط با آنها داشتند. گفته می شود که این سگ ها تاثیری به سزا در پیروزی آلمان نازی در جنگ ها داشتند.

۹- او گیاهخوار بود

همسر هیتلر بیوگرافی هیتلر

بیش از اندازه از دشمنانش می ترسید و این ترس به اندازه ای بود که افرادی را برای تست غذا (که عموما هم گیاهی بودند) به استخدام خود درآورد و پس از آنکه از تلاش بی حاصل دشمنانش برای مسموم کردن خود با خبر شد، این تست کننده ها را به زندان انداخت و مجازات های سختی را برای آنها در نظر گرفت.

۱۰- بازیگر مورد علاقه وی در سال ۲۰۱۱ دیده از جهان فرو بست

Johannes Heesters بازیگر مشهور هلندی و مورد علاقه هیتلر بود که در سال ۲۰۱۱ و در سن ۱۰۸ سالگی دیده از جهان فرو بست. این بازیگر علیرغم علاقه هیتلر به خودش، همچنان توانست که به فعالیت های هنری اش ادامه دهد، هر چند که به خاطر اجرای برنامه برای رژیم نازی، چندین دهه تحت نظر قرار داشت.

۱۱- آلمانی الاصل نبود

همسر هیتلر بیوگرافی هیتلر

هیتلر از شهروندان بومی آلمان نبود و در اصل در اتریش متولد و سپس در حالی که تنها سه سال داشت همراه با خانواده اش به Passau در آلمان مهاجرت کرد و تا ۲۵ فوریه سال ۱۹۳۲ نتوانست عنوان شهروندی این کشور را دریافت کند.

۱۲- دو بار تا نزدیکی مرگ رفت

همسر هیتلر بیوگرافی هیتلر

هیتلر تقریبا دو بار مرگ را تجربه کرد. نخستین بار در سن چهار سالگی در حال خفه شدن بود که یک کشیش جانش را نجات داد و بار دیگر هم در جریان حضورش در جنگ جهانی اول به شدت مجروح گردید.

۱۳- از مشکل بوی بد دهان رنج می برد

همسر هیتلر بیوگرافی هیتلر

او دچار مشکلات عدیده شکمی بود و به همین خاطر از مشکل بوی شدید دهان رنج می برد و علیرغم آنکه بارها و بارها برای حل این مشکل تلاش کرد نتوانست به نتیجه برسد.

۱۴- بی خوابی داشت

همسر هیتلر بیوگرافی هیتلر

رهبر آلمان نازی، به بی خوابی دچار بود. او تا ساعت ۴ یا ۵ صبح کار می کرد و پس از آنکه رختخوابش به دقت وارسی می شد به خواب می رفت و معمولا یازده صبح بیدار می شد. بسیاری از کارشناسان باور دارند که او مبتلا به پارکینسون بوده و همین مساله باعث بی خوابی اش می شده.

۱۵- عاشق شکلات بود

همسر هیتلر بیوگرافی هیتلر

گفته می شد که او بیش از اندازه شکلات دوست داشت و روانه تا یک کیلو شکلات و شیرینی مصرف می کرد.

۱۶- مخالف سرسخت سیگار کشیدن بود

همسر هیتلر بیوگرافی هیتلر

هیتلر سیکار نمی کشید و از مصرف نوشیدنی های الکلی هم خودداری می کرد. او همواره تلاش داشت که سیگار کشیدن در جامعه آلمان را متوقف کند و به هر کدام از نزدیکانش که این عادت را ترک می کردند یک ساعت طلا هدیه می داد.

۱۷- به صورت روزانه کوکائین مصرف می کرد

همسر هیتلر بیوگرافی هیتلر

هیتلر روزانه دو مرتبه کوکائین مصرف می کرد و پزشک او برای درمان سینوس و مشکلات گلویش، تجویز کرده بود که روزی دو مرتبه این ماده مخدر را مصرف کند. جالب است بدانید که قطره چشمی این ماده را هم مصرف می کرد.

۱۸- عنوان مرد سال مجله تایم را دریافت کرد

همسر هیتلر بیوگرافی هیتلر

هیتلر به خاطر اقداماتی که برای متمایز کردن و قدرت بخشیدن به رژیم نازی انجام داده بود در سال ۱۹۳۸ میلادی از سوی مجله تایم به عنوان مرد سال انتخاب شد. در این مقاله صرفا به نقاط منفی در رابطه با رژیم مذکور و ستم های آن به بشریت پرداخته شده بود.

همسر هیتلر بیوگرافی هیتلر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. فاطمه???????❤❤❤?? می گوید

    این دروغ است که آدولف هیتلرمرده او به قول افسانه ها از آب چشمه حیاط خورده و هیچوقت نمیمیرد در جنگ یک بمب بغل پای او ترکید و فقط لباس هایش پاره شد و حتی خون از دماغ او نیامد