جنجال و افشاگری بر ضد محمدرضا گلزار ، گلزار عشق را نمی شناسد

16
پس از آن‌که محمدرضا گلزار علت جدایی خودش از گروه سازنده‌ی سریال «عشق تعطیل است» را ضعف متن این سریال دانست، بیژن بیرنگ از پشت‌صحنه این سریال و ماجراهایی سخن گفته که این بازیگر به وجود آورده است.بیرنگ که هم کارگردان این سریال بود و هم نویسنده متن آن در گفت‌وگو با هفته‌نامه تماشاگران امروز از ماجراهایی سخن گفته که باعث شده این سریال پس از قسمت پنجم زمین‌گیر شود.

همسر محمدرضا گلزار دانلود عشق تعطیل نیست بیوگرافی محمدرضا گلزار بیوگرافی بیژن بیرنگ اینستاگرام محمدرضا گلزار ازدواج محمدرضا گلزارسریال «عشق تعطیل است» برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید شد و خیلی زود ساخت آن متوقف شد.

محمدرضا گلزار در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفته بود که «علت جدایی من و تیم سازنده از این پروژه دور بودن متن اثر از سلیقه من بود… اگر بخواهم در خصوص جزئیات جدا شدن از پروژه خانگی «عشق تعطیل نیست» بگویم همین کافى ست که همه باهم انصراف دادیم، یعنی قبل از شروع قسمت ۶ من به‌شخصه و به خاطر خواسته جمعی گروه، کارگردان را صدا کردم و از او خواستم متن را به خاطر عدم علاقه مردم به آن عوض کند و نویسنده جدیدی به گروه اضافه کند که کارگردان زیر بار چنین کاری نرفت و ترجیح داد که کار را متوقف کند. این شد که همه باهم انصراف دادیم و پروژه متوقف شد.»
همسر محمدرضا گلزار دانلود عشق تعطیل نیست بیوگرافی محمدرضا گلزار بیوگرافی بیژن بیرنگ اینستاگرام محمدرضا گلزار ازدواج محمدرضا گلزار
بیژن بیرنگ که ساخت سریال‌های پرمخاطبی مثل «همسران» و «خانه سبز» را در کارنامه‌ی کاری‌اش دارد، به تماشاگران امروز گفته که او این سریال را تعطیل نکرده و در انتخاب بازیگر برای این مجموعه اشتباه کرده است.

او بابیان این مطلب که بعضی از دوستان درک نکردند چه‌کاری قرار است انجام بدهند، گفته: «نه خانم مهناز افشار مشکلی داشت و نه باقی دوستان. این مشکل را آقای گلزار به وجود آوردند و سرمایه‌گذار.»

او گفته: «آقای گلزار از طرف سرمایه‌‌گذار به من تحمیل شد به این شکل که این سریال را در صورتی می‌توانیم بسازیم که آقای گلزار باشد. ایشان این سبک بازی را بلد نیست، در لحظات عاطفی مشکل دارد، در خنداندن مشکل دارد، جنس کمدی کار ما یک کمدی کلام است و احتیاج به یک مقدار کار تئاتری دارد و هر کلمه‌ای باعث می‌شود کلمه دیگر به وجود بیاید و این باید مخاطب را بخنداند و یک نوع بذله‌گویی خاص از بازیگر می‌خواهد که ایشان با این جنس کار مشکل دارد.»

او اضافه کرده: «البته این بذله‌گویی را به نظرم باقی دوستان مثل آقای حقیقت دوست و خانم افشار داشتند و شیرین و خیلی خوب بودند. حتی زانیار خسروی، آقای خمسه، خانم مهرانه مهین‌ترابی و بازیگرهای جدیدی مثل حدیث میرامینی، خانمی که نقش دختر کوچک را بازی می‌کردند، داشتند و به یک‌شکلی همراه کار بودند. مثلاً خانم افشار از روز اول معتقد بود که این کار جدیدی است و تمام سعی‌مان را باید بکنیم که این اتفاق بیفتد. آقای خمسه همین‌طور، خانم مهرانه مهین‌ترابی هم. تنها کسی که این میان مانع کار بود به نظر من آقای گلزار بود.»

این کارگردان گفته: «آقای گلزار به نظر من باید یاد بگیرد که با سوپراستار بودن و با طمطراق و یراق وارد صحنه شدن و گوش به حرف کارگردان نسپردن و اینکه من همین هستم و باید باشم، چون از من در بیرون چنین انتظاری است، نمی‌تواند یک کار جدید را به وجود بیاورد. تلویحاً چندین بار این اواخر به ایشان گفتم ما آدم‌هایی مثل خسرو شکیبایی یا فردوس کاویانی و باقی بازیگرهایی که در طول این سال‌ها با آن‌ها کارکرده‌ام، داشته‌ایم که این‌گونه نبوده‌اند.»

همسر محمدرضا گلزار دانلود عشق تعطیل نیست بیوگرافی محمدرضا گلزار بیوگرافی بیژن بیرنگ اینستاگرام محمدرضا گلزار ازدواج محمدرضا گلزاراو معتقد است که این اولین بار بوده که چنین رفتاری را می‌دیده و برایش جای تعجب داشته که یک بازیگر خودش را به کارگردان و متن نسپرد و دائم با جملات و کلماتی که می‌گوید عناد داشته باشد؛ «اگر بخواهم خیلی روراست باشم شاید به این دلیل که ما صحبت از این کردیم که عشق و ارتباطات باید چطور باشد و چطور باید سعی کنیم عشق تعطیل نشود و من فکر می‌کنم آقای گلزار با حدیث عشق خیلی فاصله داشت. به نظرم ایشان عشق را نمی‌شناسند و نمی‌خواهند بشناسد.»

بیرنگ گفته: «نتیجه کار ایشان نشان داد که برای چنین کاری ساخته نشده‌اند. ایشان یقیناً نمی‌توانند آقای شکیبایی باشند. من همیشه این مورد را درباره آقای شکیبایی گفته‌ام که ایشان کسی بودند که کلمات و جملاتی را که به نظرشان شعار بود تبدیل به شعور می‌کردند، ولی ما متأسفانه در این کار شاهد بودیم که کلماتی که در آن شعور بود تبدیل به شعار شد و این غیرقابل‌پذیرش است.»

همسر محمدرضا گلزار دانلود عشق تعطیل نیست بیوگرافی محمدرضا گلزار بیوگرافی بیژن بیرنگ اینستاگرام محمدرضا گلزار ازدواج محمدرضا گلزار

این نویسنده تأکید کرده: «آقای گلزار کسی بود که به این تجربه صدمه زد و من اگر می‌توانستم سری دوم را بسازم با آدم‌های دیگری کار می‌کردم که اگر هم به‌اندازه ایشان شناخته‌شده نباشند، ولی حداقل با اعتماد و عشق کار ‌کنند. مگر می‌شود با بیرنگ کارکرد و به او اعتقاد نداشت و بعد هم بگوید نویسنده باید عوض می‌شد؟ اصلاً ایشان در آن حدی است که بتواند بگوید نویسنده عوض کنید؟ کدام نویسنده‌ای در ایران می‌تواند در سبک و سیاق من بنویسد؟ من به دوستان نویسنده توهین نمی‌کنم، ولی هر کس سبک خاص خودش را دارد و چطور یک آدم می‌تواند بعد از ۳۶ سال که بیرنگ کارکرده، بگوید شما سبک و سیاقت را عوض کن و جور دیگر این سریال را بسازیم و ادامه دهیم؟ البته ایشان از طرف سرمایه‌گذار حمایت می‌شد و خب نتیجه‌‌اش همین شد که می‌بینید.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 16 )
  1. روشا می گوید

    من با آقای بیرنگ موافقم. محمدرضا گلزار اصلا بازیگری رو نمی فهمه!

  2. ابی می گوید

    گلزار فقط فیلمی میخواد که با مهناز افشار …دعوا داشته باشند دوتا بازیگر … که تو عمرم دیدم معروف ومحبوب شدند حتی من محمد رضا شیرخانلو رو از این دوتا ,,, تر میبینم

  3. علی می گوید

    اره محمدرضا گلزار فقط پولو میفهمه و دنبال پوله

  4. مهتاب می گوید

    این آقا خیلی پررو هست….این همه بازیگرای دیگه اعتداض کردن،ندید؟!اون وقت گیر داد ب مصاحبه ای ک آقای گلزار داشت؟؟؟تازه آقای گلزار در نهایت احترام صحبت کردن و گفتن این نظر همه بوده حالا چی بگه عشده این علیه آقای گلزار فقط جبهه گرفته،خدا میدونه..یکی نیس بگه تو دلت از جای دیگه پره سر بقیه خالی میکنی.شما ها هم زود قضاوت نکنید زرتی بپرید اینجا و تند تند تایپ کنید گلزار دنبال پوله…لطفا کامل در جریان قضایایی ک پیش اومده باشید بعد اظهار نظر کنید.آقای حقیقت دوست هم تو اینستاش کلی اعتراض کرد خب مشخص بود نظر ی نفر نبوده ک بخان انصراف بدن.مهرانه مهین ترابی هم گف اوس بازی با عشق فدق داره…واقعا ک ازینم مثه شریفی نیا بدم اومد……اگه این سریال فروشی هم داشت بخاطر همین آقای گلزار بود،نه متن احساسی مسخره ای ک داشت…

  5. مهتاب می گوید

    این قضیه هم مثه مرتضی پاشایی خدا بیامرزه…تا بود کسی نمیشناختش اصن..تا مرد همه تازه فهمیدن چ گوهری بوده…ی جمله هست ک باس ب بعضیا گف:اونا بد میفهمن،”بعد”میفهمن…
    حالا بازم بیایید کامنت منفی بذارید .

  6. ناشناس می گوید

    ابی حرفت و باید اب طلا گرفت

  7. نیما می گوید

    من هم با نظر اقای بیرنگ موافقم .هیچوقت کارای گلزار خوب و در شان بازیگری چون او با این نام و نشان نبوده .برای ایشان فقط پول مهم هست و شهرت .
    دیگر به مخاطب کاری ندارند
    در کل بازیگر خوبی نیستند و من تعجب میکنم که چرا ایشونو دعوت به بازی در سریال میکنن چون هنرش را ندارد .

  8. مهندس میرزاده می گوید

    خیلی اتفاق افتاده بعضی از بازیگران با داشتن قرار داد یهو وسط ماجرا گذاشتن رفتن سایت
    بسیار زیبا و پر محتوایی دارید
    ادامه بدید حتما موفق میشید
    از مهندسی سایت هم تشکر میکنم بخاطر مطالب داغ
    ……..

  9. مهتاب می گوید

    باشه تو راس میگی.ی سر ب روزنامه ی صبح بزنید.نظر همه بوده.فقط گروه بازیگری آقای گلزار و از همشون مردتر بوده رو فرستاده جلو….اگه مثلا حقیقت دوست رفته بود جلو شما این حرفا رو میزدین؟؟؟
    آقای گلزار و اگه این همه پشتش حرف نمیزدن باید ب قدرتش شک کرد….ک حتی برای موافق بودن اینک ی نفر بر ضدش میحرفن ممیاین و اعلام موافقت با نظر اونو میکنید…چون مخالف”آقای گلزاره”…ناشناس شوما هم بیکار نشین برو با آب طلات بستنی روکش دار درست کن بخور.این تفریحا برات زوده…..

  10. سحر می گوید

    نه بازیگری بلده نه خوانندگی. مفت گرونه

  11. مهری ماه می گوید

    به نظرم نبایدموقع اظهارنظردرمورد کسی بهش بی احترامی بشه
    ندیدم ونخوندم تابحال آقای گلزاردرباره هیچ موضوعی بی ادبانه حرف بزنه حرفهای آقای بیرنگ کمی یکطرفانه به نظرمیاد انصراف گروهی بوده چراتقصیرهاروفقط به گردن یک نفرانداختن بهرحال ازنظربیشترکارشناسان هنری متن سریال ضعیف بوده این یک واقعیته .سلیقه مخاطب امروزی بامخاطبان خانه سبزوهمسران فرق کرده بنظرم آقای بیرنگ به سلیقه مخاطب همون دوران توجه کرده بااین همه سریالهای خارجی مهیج کی یه سریال صددرصدکپی شده رودنبال میکنه سریالی که هیچ خلاقیتی توش نیست شکست این پروژه هیچ ربطی به بازیگراش نداره فقط طرزفکرآقای بیرنگ خیلی قدیمیه همین

  12. مهری ماه می گوید

    درضمن آقای بیرنگ قبل ازمصاحبه گلزاردرمصاحبه ای گفت این فضای خیلی بدی هست که چندبازیگراین سریال به طورهمزمان درچندپروژه کارمیکنندودراین سریال تمرکزلازم وجودنداره که این حرفشم درست نبودوبغیرازبهنوش بختیاری بقیه بازیگران فقط بابیرنگ قراردادداشتند وخانم افشارهم بعدازقسمت دوم سریال دراینستاش اعلام کرده بود که برخی ازطرفداران اعتراض کردن که چرادریک سریال کپی شده کارکرده وطرفداران روبه صبردعوت کرده بودکه سریال قراره بهترازاین بشه پس فکرمیکنم بیرنگ بعدازمصاحبه گلزاریه بهانه خیلی خوبی برای شکستش پیداکرده

  13. سیمین می گوید

    خب شاید بازی گلزار در حد بزرگانی چون آقایان شکیبایی و پرستویی و ….نیست ولی فیلمهایی که من ازش دیدم متوجه شدم که به محتوی کاری که قبول میکنه توجه میکنه این سریال رو من ندیدم . اصلا بخاطر همین لوس بازیها مدتهاست که سریالها و فیلمهای ایرانی رو نمیبینم و خیلی بندرت میبینم و معمولا هم حالم بهم میخوره . همونطور که خانم مهرانه مهین ترابی گفتن معلومه که اینم الوس بازی بوده اما بازی بازیگر هم تاثیر گذاره که لابد آقای گلزار میخواسته به سبک خودش اجرا کنه و آقای بیرنگ چیز دیگه ای در نظر داشته . همه جای دنیا هم همینه هر بازیگری سبک خاص خودشو داره و اگه جور در نیاد پروژه رو ترک میکنه پس اینهمه بهانه های جورواجور درست نکنید . اگه بخاط پول باشه که دیگه حرف پول و فلان رو تا اون موقع زده بودند اصلا جا نداره که پنج قسمت دیگه مطرح بشه.

    1. مهشید می گوید

      موافقم … مثل خانوم گلچین که نقش خانوم جلسه یا رو بازی کردن !
      محمد رضا گلزار با این سبک شناخته شده س و اگه شکل بازیش عوض بشه به دل بیننده نمیشینه

  14. یغمایی می گوید

    این به خاطر تیپش وارد سینما شد که اونم دیگه نداره پیر شده . تمام نقش هاش یکنواخته اصلا استعداد و خلاقیت نداره . یه شخصیت خشک و بی روح داره اصلا در حد و اندازه های یه بازیگر نیست

  15. مهشید می گوید

    چه جبهه گیری کرده اقای بیرنگ 😮

    آقای گلزار در نهایت احترام حرفشو زد .. نیاز نبود سیر تا پیاز قضیه رو فقط بخاطر یه توقف کار تعریف کنن !!!

    این نشون میده که اقای بیرنگ خیییلی براشون مهم بوده مخالفت آقای گلزار و خیلی ناراحت و عصبیش کرده …

    ارزش خودشون پایین اومد فقط 🙂