دلیل خنده بابک زنجانی و وکیلش در دادگاه

0
وکیل مدافع بابک زنجانی در پاسخ به سوالی درباره چرایی خندیدن او و بابک زنجانی در هنگام قرائت کیفرخواست توسط نماینده دادستان، گفت: خنده که مستحب است اما در مواردی که نماینده دادستان مطرح می‌کرد ما قابلیت دفاع خوبی داشتیم که من با تبسم سعی می‌کردم موکل خود را به آرامش دعوت کنم.
خبرگزاری آنا: رسول کوهپایه زاده وکیل مدافع بابک زنجانی متهم نفتی پس از پایان دادگاه در جمع خبرنگاران در خصوص کیفرخواست خوانده شده از سوی نماینده دادستان اظهار کرد: کیفرخواست ماحصل زحمات یک سال و نیمه مسئولان در مرحله تحقیق است که حاصل آن ۲۳۷ صفحه شده است اما کیفرخواست قابل دفاع هست و صرفا کیفرخواست خوانده شده ادعای مسئولانی است که آن را جمع آوری کرده‌اند.

وی با بیان اینکه باید صحت و سقم ادعاهای مطرح شده در کیفرخواست توسط دادگاه تعیین شود عنوان کرد: اعظم کیفرخواست قرائت شده امروز ادعای جعل و اسناد توسط موکل من بوده است که من هم اکنون قصد ندارم وارد دفاع شوم اما خلاءهایی از جمله نبود نظر کارشناس دادگستری متبحر در امور بانکی و بین‌الملل دیده می‌شود. ما نیاز داریم از نظر کارشناسانی که در این زمینه تبحر دارند استفاده کنیم.

وکیل مدافع بابک زنجانی با بیان اینکه اگر در این خصوص یک کارشناس خبره نظر دهد شاید روند پرونده عوض شود، اضافه کرد: در این صورت ممکن بود ابهاماتی که در روند تحقیق در دادسرا به وجود آمده بود نیز در همان مرحله کشف شود.

کوهپایه زاده در خصوص خریداری ۱۳۸ شرکت تامین اجتماعی توسط موکلش توضیح داد: آنچه که در حال حاضر مطرح می‌شود این است که در برهه‌ای قرار بود در راستای اصل خصوصی‌سازی تعدادی شرکت از سازمان تامین اجتماعی به بابک زنجانی واگذار شود که این موضوع عملی نشد و در واقع علت قسمتی از شکایت تامین اجتماعی، فرض محال است و جرمی به وقوع نپیوسته است.

وی در پاسخ به سوالی درباره چرایی خندیدن او و بابک زنجانی در هنگام قرائت کیفرخواست توسط نماینده دادستان، گفت: خنده که مستحب است اما در مواردی که نماینده دادستان مطرح می‌کرد ما قابلیت دفاع خوبی داشتیم که من با تبسم سعی می‌کردم موکل خود را به آرامش دعوت کنم.

وکیل مدافع متهم نفتی در پاسخ به این سوال که آیا شما موکل خود را مفسد فی الارض می‌دانید، اظهار کرد: اینکه من چه نظری دارم مهم نیست بلکه نظر دادگاه قابل اهمیت است اما به خودم و به رسانه‌ها توصیه می‌کنم از پیش داوری و قضاوت عجولانه خودداری کنند تا دادگاه و پرونده روند صحیح خود را طی کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ