گفتگو با حمیدرضا بهرامی، مدیر عامل شرکت فست کلیک +عکس

0

«فست کلیک» از پیشگامان دنیای تبلیغات اینترنتی و کلیکی در ایران از سال ۱۳۸۲ فعالیت‌های خود را آغاز کرد. این شرکت به عنوان مشاور و مجری تبلیغات اینترنتی در ایران با فعالیت کار‌شناسان و متخصصان خود و با استفاده از پتانسیل بالای سایت‌ها در جذب مخاطبان اینترنتی توانسته جایگاه واقعی تبلیغات اینترنتی را با توجه به روند رو به رشد کاربران اینترنتی در ایران نشان دهد.

مدیر عامل فست کلیک مجموعه فست کلیک مجری تبلیغات اینترنتی کسب‌ و کار اینترنتی کسب درآمد از تبلیغات کلیکی صاحب سایت های ایرانی سایت های کسب درآمد اینترنتی سایت های پربازدید برای تبلیغات حمیدرضا محمودی کیست تبلیغات آنلاین پربازدیدترین سایت های ایرانی بهترین سایت های تبلیغاتی بهترین سایت تبلیغات کلیکی بهترین تبلیغات اینترنتی برترین و موفق ترین استارت آپ ها استارت آپ ایرانی اخبار تکنولوژی آژانس تبلیغاتی

حمیدرضا محمودی، مدیرعامل «فست کلیک» به مناسبت برگزاری بیست‌و سومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ در گفت‌وگویی با هفته نامه «اقتصاد و نمایشگاه» می‌گوید: ما در این مجموعه در زمینه‌های مختلفی فعالیت داریم که به ترتیب برای شما معرفی می‌کنم؛ در درجه اول نماینده انحصاری تبلیغات برخی از پربیننده‌ترین وب‌سایت‌های ایرانی هستیم. ارائه کمپین‌های تبلیغاتی و برندینگ دیجیتال، ویدئو مارکتینگ، تبلیغات کلیکی، ایمیل مارکتینگ، طراحی وب‌سایت و اپلیکیشن و تولید و انتشار اخبار و محتوای تجاری و تبلیغاتی از دیگر خدمات مجموعه ماست. تهیه و تولید ریپورتاژ‌های خبری، انتشار اخبار و محتوا در وب‌سایت‌های خبری و ساخت ویدئوهای خبری و تبلیغاتی مربوط به معرفی محصولات و خدمات، همایش‌ها، جشنواره‌ها و… از دیگر خدمات رسانه‌ای مجموعه «فست کلیک» است.

وی درباره راه اندازی شبکه ملی اطلاعات عملکرد و تاثیرات آن بر استارتاپ ها و فین تک ها افزود: عملکرد این شبکه به‌خصوص در سال‌های اخیر بسیار چشمگیر‌تر شد و این مهم باعث رشد و توسعه اقتصادی در کشور شده است. هر چقدر که کسب وکارهای ما بتوانند از این زیرساخت بهره‌وری مناسب‌تری داشته باشند، سرعت تعامل آن‌ها با دنیای کسب‌وکار بیش‌تر می‌شود، مرزهای جغرافیایی معنا و محدودیت خود را از دست می‌دهند و به این ترتیب شکوفایی اقتصادی اتفاق می‌افتد. راه‌اندازی این شبکه به ما کمک کرد تا در اجرای کمپین‌های تبلیغاتی خود اثربخش‌تر و پربازده‌تر عمل کنیم، چون هر چه گستردگی این شبکه افزایش یابد دنیای دیجیتال پهناور‌تر می‌شود و مخاطبان بیش‌تری می‌توانند از آن بهره ببرند. خوشبختانه امروز شاهد پوشش این شبکه در بیش از هفده هزار روستا در ایران هستیم که دستاورد بسیار مهم و عمده‌ای محسوب می‌شود. برای همگام‌شدن با این روند تلاش می‌کنیم موضوع و ایده‌های کمپین‌های خود را طوری پیاده‌سازی کنیم که این مناطق و عزیزان هم مخاطب قرار بگیرند.

محمودی در پایان با اشاره به سایت های بزرگی همچون تابناک، ورزش ۳، باشگاه خبرنگاران جوان، عصر ایران، شهر خبر، جام جم آنلاین، خبرگزاری مهر و… فست کلیک را نماینده انحصاری و پشتیبانی آنها اعلام کرد.

حمیدرضا محمودی صاحب امتیاز و مدیر مسئول رسانه نوا هم هست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ