فرصتی جدید برای ماریانو که به ندرت مورد اعتماد زیدان بوده

0

در غیاب بنزما، مسئولیت گلزنی به دوش ماریانو خواهد بود. بازیکن فرانسوی به علت مصدومیت نمی تواند مقابل وایادولید بازی کند و ماریانو تنها گزینه برای جانشینی اوست چرا که یوویچ راهی آینتراخت شده است. ماریانو در دو فصل اخیر فقط ۴۶۶ دقیقه بازی کرده است و دو گل زده یکی مقابل بارسا و دیگری مقابل ویارئال.

ماریانو باید در زمین وایادولید بازی کند آن هم در حالی که رئال در سال گذشته با تک گل ناچو در این استادیوم پیروز شد. ماریانو به جز بازی کوپا مقابل آلکویانو، از زمان شکست مقابل آلاوز در اوایل آذر، قریب به سه ماه است که بیش از یک ربع بازی نکرده است. ماریانو در سال ۲۰۲۱ فقط ۱۶۹ دقیقه بازی کرده که اگر بازی با الکویانو را در نظر نگیریم این عدد به ۴۹ دقیقه می رسد. او مجموعا در این فصل ۳۷۶ دقیقه بازی کرده که یک گل زده است.

ماریانو از سال ۲۰۱۸ که به رئال برگشته در دو سال و نیم در ۳۸ بازی ۱۰۶۶ دقیقه بازی کرده و مجموعا هشت گل زده است. در این مدت سیزده بازیکن رئال دقایق بیشتری نسبت به ماریانو داشته اند. بهترین دوران وی در بازگشتش به رئلا در دوره لوپتگی بود که در یازده بازی حضور داشت و بعد از آن نتوانست اعتماد سولاری و زیدان را جلب کند.

دفعه قبلی که بنزما مصدوم شد، رئال مادرید از چهار بازی یک شکست مقابل ختافه، یک تساوی مقابل ویارئال و دو پیروزی مقابل اینتر و الاوز کسب کرد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ