«طولانی شدن پروسه شکوفایی آسنسیو»

0

من به شدت طرفدار مارکو آسنسیو هستم. همیشه بودم. در مورد بازیکنی صحبت می کنیم که شرایط بدنی و فنی فوق العاده ای دارد و درک بازی بینظیری دارد و می تواند کارهای بی نظیری انجام بدهد. مصدومیتش قطعا یک سد بزرگ بود اما کاملا مشخص است که پیشرفتش در سطح انتظارات نبوده است. این بازیکن حالا مشکل مصدومیت زانویش را فراموش کرده و با اعتماد زیدان در بازیهای پیاپی زیادی فیکس بوده اما فعلا این هم باعث شروع کارش نشده است.

مارکو نقش کمرنگی دارد، به ندرت کیفیت بی نظیرش را می بینیم و نقش او در بازی هجومی تیم کاملا کمرنگ است. مشکل کجا می تواند باشد؟ شخصا او را نمی شناسم اما می توانم بگویم که ذهنش کاملا آماده است، اطرافیان خوبی دارد و روی کارش تمرکز دارد. نظر من این است که ذهنیت و جاه طلبی خوبی دارد و فضاهای خوبی درون زمین ایجاد می کند. نمی توان پذیرفت که بازیکنی با کیفیت شوت بازیکن مایورکایی هر دو ، سه بازی یک شوت بزند آن هم در حالی که باید به آمار قابل توجهی شوت در هر بازی برسد. از سویی او با قدرت دریبل زنی خود باید بتواند بازیکن حریف را جا بگذارد و پاس گل بدهد یا سانتر کند اما چنین چیزی را به شکل باثبات از او نمی بینیم.

شاید علت این که گل نمی زند این است که مدت زیادی از دروازه حریف دور است و نمی تواند موقعیت های خوبی برای هم تیمی هایش ایجاد کند. نمی دانم که آیا بیش از حد راضی می شود یا این که نمی تواند به کاری که درون زمین می کند، باور داشته باشد. از بیرون این حس برایم وجود دارد که فقط ۶۰ درصد از توانش را ارائه داده است. همیشه وقتی استعداد بزرگی وجود دارد، می توان انتظار داشت که بالاخره در لحظه ای شکوفا شود.

نکته دیگر مربوط به استفاده زیدان از سه مدافع میانی در شروع نیمه دوم بازی با سوسیه داد است که خوب پیش نرفت. مربی فرانسوی گفت که می خواسته به حریف فشار بیاورد اما موفق نبوده است. تیم ایمانول از فضای خالی شده به بهترین شکل استفاده کرد. رئال ما ردید نیمه اول خوبی داشت و توپ را به درستی حرکت می داد و به نظر می رسید که این تغییر چندان درست بنود.

آلوارو بنیتو ویار

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ