نگاهی به هرناندز هرناندز، داور دربی حساس یکشنبه

0

دربی های مادرید میان رئال و اتلتیکو همیشه بازیهای خاصی بوده اند و البته در سالهای اخیر داوران ویدیویی نیز در این تصمیم ها دخالت داشته اند. قطعا به عملکرد هرناندز هرناندز در بازی یکشنبه شب هم نگاه ویژه ای وجود دارد.برخی از جنجالی ترین تصمیم های داوری در دربی ها را مرور می کنیم

جنجال سوپرجام فدریکو والورده هافبک اروگوئه ای رئال مادرید با تکلی خشن جلوی گلزنی موراتا را گرفت. بازیکن اروگوئه ای با کارت قرمز مستقیم مواجه شد.  اما جنجال اصلی مربوط به تکل مودریچ روی تریپیر بود که برخی معتقد بودند که بازیکن کروات اخراج شود. اتلتیکویی ها از سویی معقتد بودند که راموس روی کورئا مرتکب پنالتی شده است.

حرکت جنجالی کاسمیرو در لالیگا در فوریه ۲۰۲۰ در برنابئو، موراتا مدعی بود که کاسمیرو او را هل داده و مرتکب پنالتی شده است. البته در نهایت داور ویدیویی این صحنه را بررسی کرد و با داور هم نظر بود که پنالتی در کار نیست. اتلتیکویی ها در پایان بازی با شلوغ بازی سعی کردند که به این صحنه اعتراض کنند.

جنجال در فوریه ۲۰۱۹ موراتا باز هم در این بازی نقش داشت. خیمنز یک پاس بلند داد، موراتا توپ را کنترل کرد و دروازه کورتوا را باز کرد اما داور گل را به علت آفساید مردود اعلام کرد. دقایقی بعد کاسمیرو گل تساوی را زد اما رئالی ها معتقد بودند که قبل از صحنه گل گریزمان، این کورئا بوده که روی وینیسیوس خطا کرده است.

هرناندز هرناندز برای بازی یکشنبه این داور تا کنون پنج ال کلاسیکو را سوت زده است. او تا کنون ۲۵ بار برای رئال سوت زده که ۱۶ بارش در خارج از خانه بوده است و ۹ بار در خانه. او چهار بازیکن رئال را اخراج کرده، پنج پنالتی به سود رئال گرفته و چهار پنالتی علیه این تیم. برای اتلتیکو ۱۹ بار سوت زده که ۱۰ بار در خانه این تیم بوده و ۹ بار در خارج از خانه. او هفت پنالتی به سود اتلتیکو گرفته و چهار تا به ضررشان. او یک بار اتلتیکو را ده نفره کرده و یک بار حریفشان. هرناندز در این فصل ۱۸ بازی را در همه تورنمنت ها قضاوت کرده و دو بار برای رئال و یک بار برای اتلتیکو سوت زده است. او مجموعا ۸۹ کارت زرد نشان داده یعنی به طور متوسط پنج کارت زرد هر بازی. سه پنالتی گرفته و دو کارت قرمز نشان داده است. البته هواداران رئال هرگز هرناندز را به خاطر قضاوت معروفش در ال کلاسیکوی ۲۰۱۶ فراموش نمی کنند، شبی که قضاوت وحشتناکی داشت و همه کار کرد تا جلوی برد رئال را بگیرد اما موفق نشد!

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ