گارسیا رمون:«امیدوارم مشکلات گلزنی رئال مادرید با بازگشت بنزما حل شود»

0

گارسیا رمون مربی و دروازه بان اسبق رئال مادرید در مورد دربی یکشنبه صحبت کرد.

بازی رئال و اتلتیکو” شرایط رئال خوب است. مقابل سوسیه داد بازی خوبی داشتند. برای این که بازیها را ببری باید خیلی کامل بازی کنی و رئال مشکل گلزنی دارد اما خوب بازی می کنند. رئال مادرید شرایط خوبی دارد و شاسن غلبه بر اتلتیکو را دارند  چرا که به نظرم اتلتیکو بیشتر شبیه تیمی هستند که نتایج خوبی می گیرند اما بازی زیبایی ارائه نمی دهند. رئال مادرید همیشه در خانه و بیرون از خانه هجومی بازی می کند در نقطه مقابل اتلتیکو باید منتظر بماند. ببینیم که کدام یک از دو مدل برای رویارویی با بازی بهتر است. بزرگترین نقطه قوت اتلتیکو روی ضدحملات است. قطعا آنها در ابتدای بازی روی تسایو بدون گل تمرکز خواهند داشت. مشکل اصلی می تواند زمانی باشد که رئال مادرید نتواند گل اول را بزند و اتلتیکو مادرید ضد حمله بزند.”

بنزما” بدون تردید بنزما در ترکیب رئال مادرید خواهد بود. آسنسیو و بازیکی دیگر هم خط حمله را تکمیل می کنند. مربی بهتر از بقیه شرایط بازیکنان را می بیند و در موردشان تصمیم می گیرد. در بازیهای بزرگ معمولا باید تیم معمول و مرسوم بازی کند. رئال مادرید با مودریچ، کروس و کاسمیرو خیلی خوب کار می کند و نیازی به تغییر نیست. به نظرم دربی بازی کم گلی خواهد بود هر چند که امیدوارم که اشتباه کرده باشم و یک بازی پرگل را ببینم. هنوز خیلی تا پایان لالیگا مانده است. قطعا از نظر روحی این بازی می تواند خیلی مهم باشد. هنوز خیلی از فصل مانده هر چند که اگر رئال شکست بخورد می تواند ضربه سنگینی باشد.”

پیش بینی نتیجه” از نظر من رئال با نتیجه یک بر صفر برنده می شود. رئال خیلی خوب بازی می کند اما مشکل گلزنی دارند. امیدوارم که با حضور بنزما شرایط عوض شود. در مقابل سوسیه داد، کاسمیرو ضربات آخر را می زد. این نشان می دهد که رئال در این زمینه مشکلاتی دارد.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ