هرناندز هرناندز، دشمن قسم خورده رئالی ها؛ نگاهی به ۱۲ اشتباه مرگبار

0

رئالی ها از قضاوت هرناندز هرناندز در دربی شدیدا عصبانی هستند. در حقیقت این داور هند پنالتی واضح فلیپه را ندید اما حقیقت این است که لیست سیاه رئال در مورد هرناندز هرناندز شامل ۱۲ صحنه مختلف می شود.

دسامبر ۲۰۱۹ (نیوکمپ) در ال کلاسیکویی که تحت تاثیر جو سیاسی کاتالونیا به تعویق افتاده بود، هرناندز دو پنالتی واضح روی واران در نیمه اول را نگرفت و عجیب این که این صحنه ها حتی توسط داور ویدیویی مورد بررسی هم قرار نگرفتند. او در نیمه دوم گل بیل را به علت آفساید مندی مردود کرد اما هیچ صحنه ای در تصاویر تلویزیونی به صورت قطعی مردود بودن این گل را تایید نکرد!

می ۲۰۱۸ (نیوکمپ) گل دوم مسی روی خطای سوارز روی واران به ثبت رسید. در حقیقت بازیکن اروگوئه ای قبل از آن که پاس گل بدهد روی واران خطا کرد. در همان بازی جوردی آلبا روی مارسلو پنالتی کرد که گرفته نشد. رئال می توانست برنده شود اما بازی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

آوریل ۲۰۱۶ (نیوکمپ) گل بیل به شکلی باورنکردنی مردود شد. بازیکن ولزی با ضربه سر بالاتر از جوردی آلبا گلزنی کرد. هرناندز معتقد بود که بازیکن ولزی مرتکب خطا شده اما در هیچ تصویری به نظر نمی رسید که برخوردی انجام شده باشد. از سویی این بازیکن اهل جزایر قناری، راموس را اخراج کرد. با این وجود رئال با گلهای بنزما و رونالدو با نتیجه دو بر یک پیروز شد.

آوریل ۲۰۱۷ (برنابئو)”در فاصله دو دقیقه بعد از شروع ال کلاسیکویی که در مسیر لالیگا خیلی مهم به نظر می رسید، رونالدو از اومتیتی درون محوطه جریمه پیش افتاد و بازیکن فرانسوی روی او خطا کرد و داور اعتقادی به پنالتی واضح نداشت. در همان بازی هرناندز، ارموس را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد اما در تصاویر آهسته به نظر نمی رسید که راموس برخوردی با بازیکن آرژانتینی داشته باشد.

دسامبر ۲۰۲۰ (لاسرامیکا)”به علت خطای کورتوا پنالتی به سود ویارئال گرفته شد و عادلانه به نظر می رسید اما پنالتی باید تکرار می شد چرا ک چوکوزه قبل از ضربه نیم متر وارد محوطه جریمه شده بود. بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.”

فوریه ۲۰۲۰ (سیوتات والنسیا)” کامپانیا و تونیا از لوانته دو بار درون محوطه جریمه با دست توپ را دفع کردند. هر دو صحنه باید پنالتی گرفته می شد اما هرناندز نه در مانیتور صحنه ها را دید و نه اعتقادی به پنالتی داشت. رئال با نتیجه ۱-۰ شکست خورد.”

اکتبر ۲۰۱۷ (مونتولیوی مقابل ژیرونا)” آدای با دست چپش توپ را از روی خط دروازه رد کرد. از سویی پورتو گلش را با آفساید زد. هنوز خبری از داور ویدیویی نبود و رئال با نتیجه دو بر یک باخت.”

سپتامبر ۲۰۱۷ (برنابئو)”رئال در ساعات ظهر به مصاف لوانته رفت و داور پنالتی واضح روی تئو را نگرفت. مارسلو اخراج شد و رئال به تساوی ۱-۱ رضایت داد.”

می ۲۰۱۷ (نیوکمپ)”رئال و بارسا در هفته پایانی برای لالیگا بازی می کردند. برای تیم زیدان بردن مقابل مالاگا برای قهرمانی کافی بود اما اگر بازی با تساوی تمام می شد و بارسا مقابل ایبار برنده می شد، بارسایی ها قهرمان می شدند.  ایبار در ابتدا با گلهای اینوی با نتیجه دو بر صفر  پیش افتاد اا هرناندز هرناندز برای نجات ظاهر شد و دو پنالتی بی دلیل را روی شیرجه های نیمار و آلبا گرفت. در هر دو صحنه هیچ بازیکنی از ایبار به آنها نزدیک نبود. دو پنالتی گرفت تا به بارسا کمک کند. البته رئال با نتیجه دو بر صفر در بازی خود پیروز شد و قهرمان لالیگا شد.”

 

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ