آکادمی رئال مادرید، رکورد دار تعداد بازیکن در پنج لیگ بزرگ

0

نشریه فرانسوی اکیپ در گزارشی در مورد تیم هایی که بیشترین محصول آکادمی را در لیگ های مختلف اروپایی دارند، منتشر کرد.

بر اساس این گزارش رئال مادرید با ۴۴ محصول آکادمی در پنج لیگ بزرگ اروپا رکورد دار است و بارسلونا با ۳۲ ، لیون با ۳۱ و پی اس جی با ۲۹ بازیکن در رده های بعدی هستند. برای این که بازیکنی در این رده بندی قرار بگیرد باید به مدت حداقل سه سال بین سنین ۱۵ تا ۲۱ سالگی در باشگاهی بازی کرده باشد که در آن شکل گرفته است. به طور مثال کاسمیرو و والورده که فقط یک سال در کاستیا بازی کرده اند در این رده بندی قرار نمی گیرند.این ۴۴ محصول آکادمی رئال بدین شرح هستند ناچو، کارواخال، لوکاس وازکز، ماریانو، آلتوبه، آریباس، ماروین و چوست از رئال مادرید، تورو از اوساسونا، الکس و کزادا از کادیز، پاچکو، ادگار و بورخی از آلاوز، مارکوس یورنته و هرموسو از اتلتیکو، سوریا و یانیز از ختافه، سولدادو از گرانادا، ملرو و دنی گومز از لوانته، بائزا از سلتا، پلانو و خاوی سانچز از وایادولید، موسکرا، والرا و سئوانه از هوئسکا، اسکار از سویا، چریشف و سوبرینو از والنسیا، پارخو از ویارئال، مارکوس آلونسو از چلسی، کیکو کاسیا و دیگو یورنته از لیدز، ماتا از منچستریونایتد، رگیلون از تاتنهام، سارابیا و خسه از پی اس جی ، ماسکاری از شالکه، بورخا والرو و کایخو از فیورنتینا، مایورال از رم، اشرف از اینتر، موراتا از یوونتوس.

از ۴۴ محصول آکادمی رئال ۳۱ تا در اسپانیا بازی می کنند، پنج تا انگلیس، پنج تا ایتالیا، دو تا فارنسه و یکی آلمان. البته اگر کل لیگ های اروپایی را در نظر بگیریم رئال در رده ششم با ۶۴ محصول آکادیم قرار می گیرند. پارتیزان صربستان با ۸۵ بازیکن رکورد دار است و بارسا نیز ۵۰ بازیکن دارد.

بازیکنان آکادمی رئال در خارج از پنج لیگ بزرگ بدین شرح هستند بناونته از آمبرس، آلوارو مارتین از سیبنیک، رافا پائز از ایسترا، هکتور مارتینز از لارناکا، رگرو از هلسینکی، خوانکار از پاناتینایکوس، مدینا از پانتولیکوس، خوزه رودریگز از مکابی حیفا، کرانینکس از مولده، رامیرز از لچ پوزنان، ماریو رودریگز از وارتا پوزنان، ژان کارلوس از ویسلا کراکویا، آنخل گارسیا از ویسلا پلوک، خاوی گارسیا و البرتو بوئنو از بواویشتا، گرائو از توندلا، مارتین کالدرون از پاچو فریرا، ابنر از فارنسه، آدان از اسپورتینگ پرتغال و مخیاس از دینامو بخارست.

از سویی در این گزارش به این نکته اشاره شده که زمان اولین بازی بازیکنان کنونی در رئال مادرید با میانگین سنی ۲۲.۲ سال بوده است که رئال از این حیث هم در پنج لیگ بزرگ رکورد دار است و این ثابت می کند که رئال در سرعت استفاده از جوان ها نیز رکورد دار است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ