گاسپرینی:«سبک ما اتوبوس چیدن نیست؛ رئال روشهای مختلفی برای حمله دارد»

0

گاسپرینی سرمربی آتالانتا در مورد بازی سه شنبه تیمش و رئال مادرید صحبت کرد و گفت”شانس رئال مادرید بیشتر است به خصوص با توجه به نتیجه بازی رفت. اما با این وجود امید داریم و سعی می کنیم به بهترین شکل رقابت کنیم.خودخواهانه است که فکر کنیم می توانیم به راحتی رئال مادرید را شکست بدهیم. سعی می کنیم بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم. باید ببینیم کافی است یا نه چرا که مقابل یکی از بهترین تیم های دنیا بازی می کنیم. برای صعود فقط ب بردن نیاز است و این را همه می دانند اما کار خیلی مشکلی داریم. باید با غرور به کار خود ادامه بدهیم و از فرصت هایمان استفاده می کنیم. بنزما؟ یکی از بهترین مهاجمان دنیاست. کافی است که آخرین گلش را ببینید. رئال اما فقط او را ندارد .روشهای مختلفی برای گلزنی بلد هستند. قطعا اگر فردا پیروز شویم گام مهمی برای فصلمان خواهد بود. قطعا با بهترین کیفیت ممکن ظاهر خواهیم شد و منتظریم تا ببینیم جریان بازی چطور می شود. ترکیب ما به تصمیم های زیدان بستگی ندارد. می دانیم که رئال گزینه های مختلفی دارد اما آماده هستیم تا هماهنگ شویم. سبک ما بر مبنای اتوبوس چیدن مقابل دروازه نیست. فردا نیز همین طور است.”

گاسپرینی در مورد شرایط برخی بازیکنانش هم صحبت کرد” مشکلی نیست. فقط یک ضربه کوچک بود و درمان شد. به جز هاتبوئر و سوتالو به علت مصدومیت و فرویلر به علت محرومیت همه آماده هستند و می خواهند بازی کنند.”

وی در مورد اتفاقات بازی رفت هم صحبت کرد” ۹خشمگین نبودم اما ناراحت بودم که آن طور که آماده بودم، بازی نکردیم. باید عادت های خود را تغییر می دادیم و بازی خوبی در دفاع انجام می دادیم. فردا بازی دیگری داریم و همچنان زنده هستیم و انگیزه زیادی داریم تا مقابل یک تیم بزرگ قرار بگیریم. رئال را به خاطر کیفیت فنی اش تحسین می کنم، غلبه بر آنها مشکل است. خیلی کم اشتباه می کنند. با سرعت و دقت بازی می کنند. باید همیشه مراقبشان باشیم. رئالی ها سطح خیلی بالایی دارند و فردا نیز همین طور است. نتیجه بازی رفت به رئال برتری می دهد اما هنوز شانس داریم. درون زمین حرفمان را می زنیم. در برگامو به علت اخراج خیلی کم بازی کردیم.”

پسینا  بازیکن آتالانتا هم در مورد بازی صحبت کرد” در چنین بازیهایی مهم است که بتوانی بازی خوبی داشته باشی. اگر بتوانیم رئال را خنثی کنیم، امید خواهیم داشت و همین مهم است. فقط به بازی با رئال مادرید فکر می کنم که مهمترین بازی تاریخ آتالانتا است.  یازده سال پیش به مادرید سفر کردم تا فینال چمپیونزلیگ میان اینتر و بایرن را با پدرم ببینم. رویایم این بود که در چنین بازی حضور داشته باشم.  بازیکن محبوبم در رئال؟ بدون تردید کروس. شاید گلهای زیادی نزند اما همه توپ ها از پاهای او عبور می کنند و به تیم تعادل می دهد.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ