رودریگو گوئس:«می توانیم چمپیونزلیگ را ببریم»

0

رودریگو گوئس بازیکن برزیلی رئال مادرید در مصاحبه با سایت فیفا در مورد قرعه کشی چمپیونزلیگ و تقابل با لیورپول صحبت کرد.

لیورپول” هر چقدر در چمپیونزلیگ بیشتر پیش بروی، حریفان مشکل تر می شوند. در این سطح همه تیم ها حقیقتا قدرتمند هستند و لیورپول یکی از آنهاست. قطعا دو بازی بسیار نزدیک و مشکل خواهد بود. رئال مادرید و لیورپول همیشه دوئلی میان دو غول فوتبال دنیاست. فینال چمپیونزلیگ ۲۰۱۸ را به خوبی به خاطر دارم، بازی را دیدم و در آن زمان به شدت طرفدار رئال بودم. فینالی خاص و به یاد ماندنی بود.”

بردن جامها در این فصل” قطعا و بدون تردید می توانیم. امتیازات زیادی مانده است و سخت تلاش می کنیم. پارسال از بارسا عقب تر بودیم اما در پایان فصل روند خوبی داشتیم و قهرمان لیگ شدیم. باید سال گذشته همین کار را انجام می دادیم. تیمی هستند که همیشه می جنگند و کیفیت بالایی داریم. در شرایط مناسب اوضاع بهتر خواهند شد و شانس زیادی داریم تا قهرمان شویم.”

هماهنگی با چمپیونزلیگ” خوشبختانه در بازیهای زیادی در چمپیونزلیگ گل زدم یا پاس گل دادم یا به تیمم کمک کردم. خوشحالیم که به یک چهارم نهایی رسیدیم اما هدفمان حضور در فینال است. امسال شانس ما بیشتر نیست اما می توانیم چمپیونزلیگ را ببریم.”

ال کلاسیکو” حس فریبنده ای دارد. از یک هفته قبل از بازی این حس برایت ایجاد می شود. هر کسی در فوتبال دوست دارد که در این بازی حضور داشته باشد. همه آن را می بینند. حضور در بازی در این سطح فوق العاده است.”

کاسمیرو” یک پدیده است و از وقتی به این جا آمدم خیلی به من کمک کرد. شخصیت فوق العاده ای دارد. قبلا بازیهایش را در تلویزیون می دیدم و می دانستم که بازیکن بی نظیری است اما وقتی از نزدیک او را دیدم فهمیدم از آن هم بهتر است. کاسمیرو بدون تردید بهترین هافبک دفاعی  دنیاست.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ