آخرین شرایط جذب هالند و امباپه از زبان خبرنگار نزدیک به پرز

0

رئال مادرید نیوز : درست یک روز بعد از اعلام آمادگی انریکه ریکلمه تاجر ۳۲ ساله برای رقابت با فلورنتینو پرز در انتخابات ریاست رئال مادرید در تابستان ۲۰۲۱ ، مارکا به عنوان ارگان رسمی حامی مدیر کنونی رئال مادرید سعی می کند که به تبلیغات ویژه ای برای پرز بپردازد.

پرز سالهاست که به هواداران وعده خرید امباپه را می دهد و خبری نیست و حالا نیز هالند نیز به جمع این وعده ها اضافه شده است. پرز در دوره اولش به خاطر تخصصی که در خرید کهکشانی ها داشت به شهرت رسید اما در سالهای اخیر در این زمینه به شدت ضعیف عمل کرده است و به جز هازارد که فقط یک سال به پایان قراردادش با چلسی مانده بود و به یک خرید فاجعه بار تبدیل شد، عملا هیچ خرید جالب توجه دیگری نداشته و اگر خریدی هم داشته از باشگاه های فروشنده بوده است (تاتنهام و موناکو در مورد بیل و خامس) نه باشگاهی نظیر پی اس جی. به هر صورت پرز اگر می خواهد در انتخابات ۲۰۲۱ برنده شود باید نشان بدهد که هنوز از روزهای اوجش فاصله نگرفته است.

حالا خوزه فلیکس دیاز نوکر حلقه به گوش پرز در روزنامه مارکا به گزارشی در مورد آخرین شرایط خرید امباپه و هالند پرداخته است. به گفته این منبع، مقاومت امباپه در مورد تمدید باعث شده تا پی اس جی چاره ای جز فروختنش در تابستان بعدی نداشته باشد چرا که منطقی نیست که او را تا تابستان ۲۰۲۲ نگه دارند و رایگان از دستش بدهند و به همین خاطر مجبور به فروش وی در تابستان بعدی هستند. دیاز اما در مورد هالند گفته است که هر چند که این بازیکن و پدرش رئال مادرید را بهترین مقصد برای این بازیکن می دانند اما مطمئن نیستند که حالا زمان مناسبی برای این کار باشد و شاید تصمیم بگیرند که ارلینگ یک سال دیگر در وستفالن بماند و در تابستان ۲۰۲۲ راهی رئال مادرید شود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ