فرصت مهم کارواخال برای ممانعت از پوچ شدن فصلش

0

رئال مادرید نیوز : در مورد کریستیانو و بی بی سی …. چیزهای زیادی گفته شد اما یکی از کلیدهای موفقیت رئال در دوران طلایی خود مربوط به قدرت مدافعان کناری خود یعنی مارسلو و کارواخال بود. در حقیقت مدافع چپ برزیلی در کنار کارواخال در ترکیب رئال مادرید می درخشیدند.

مدیران رئال مادرید همیشه به کارواخال به عنوان بازیکن مهمی در آینده تیمشان اهمیت می دادند.  به همین خاطر است که مدیران رئال به دنبال تمدید قرارداد کارواخال تا سال ۲۰۲۵ هستند یعنی دنی حداقل تا ۳۴ سالگی می تواند در رئال بماند. اما دنی فصل بسیار بدی داشته است و به خاطر حجم بالای مصدومیت هایش اوضاع عادی را نداشته است. کارواخال حالا به تمرینات گروهی اضافه شده است و احتمالا مشکلی برای بازی مقابل ایبار نخواهد داشت.

کارواخال در این فصل فقط در ۱۲ تا از ۳۸ بازی تیم حضور داشته که حاصل بازیهایش ۹ برد و سه تساوی بوده است. در غیاب وی ، لوکاس وازکز عملکرد خوبی از خود ارائه داد اما قطعا اگر کارواخال در اوجش باشد می تواند بازیکن خیلی مهمتری باشد.

کارواخال ۲۹ ساله در این فصل دچار چهار مصدومیت مختلف شده است و ۲۶ بازی را از دست داده است. این در حالیست که به طور مثال در فصل ۱۹-۲۰۱۸ فقط ۱۸ بازی را از دست داده بود و در فصل ۱۸-۲۰۱۷ نیز ۱۳ بازی را از دست داده بود. در حقیقت حجم بالای مصدومیت های کارواخال در سالهای اخیر تا حدودی مدیران رئال را نگران کرده است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ