تغییرات ایبار برای بازی مقابل رئال مادرید: بازگشت کوته و پیراهن جدید

0

رئال مادرید نیوز : پس از انصراف ناگهانی آویا به عنوان اسپانسر اصلی پیراهن ایبار حالا این باشگاه اعلام کرد که در دو بازی مقابل رئال مادرید و بارسلونا از پیراهنی با تبلیغات شرکت ” آلیکو” استفاده خواهد کرد. در حقیقت شرکت ابزار ” آلیکو” که بیش از صد سال ریشه و اعتبار دارد، بدین ترتیب به اسپانسر اصلی باشگاه ایبار تبدیل خواهد شد.

ایبار البته غایبان مهمی برای بازی مقابل رئال مادرید خواهد داشت اما به نظر می رسد که کوته که بازیکنی مهم در ترکیب مندیلیبار است به بازی برمی گردد. موتو بازیکن ژاپنی و همچنین کورئا و بیگاس به علت مصدومیت به بازی شنبه نمی رسند. برایان گیل که در اردوی تیم ملی اسپانیا حضور دارد تا روز جمعه نمی تواند با تیم تمرین کند و با آمادگی کامل به بازی مقابل رئال نمی رسد.

سرجیو آلوارز بازیکن ایبار هم در مورد بازی صحبت کرد:” اگر با تفکرات خودمان بازی کنیم قطعا شانس امتیاز گرفتن را مقابل رئال مادرید داریم. انگیزه و امید بالایی داریم. با انرژی بالایی ظاهر می شویم و می توانیم نتیجه مثبتی در آن جا بگیریم. تیم سخت تلاش می کند و در بازی اخیر مقابل بیلبائو حس خوی داشتیم و سعی می کنیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم. سعی می کنیم مقابل رئال پایا پای بجنگیم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ