جرارد پیکه : شکست برابر لیورپول یکی از دردناک ترین شکست ها بود ؛ رکورد خوب است ، اما مسیر مهم است

0

بارسا نیوز – جرارد پیکه ستاره بارسلونا که به تازگی از بند مصدومیت رها شده است و در تمرینات بارسلونا شرکت کرده است ، با TV3 مصاحبه کرده است.

 

پیکه در این فصل در دو مقطع مصدوم شد. او پس از مصدومیت اول خود به بازی برابر پاری سن ژرمن رسید ، اما پس از چند بازی مجددا مصدوم شد که به نظر می رسد برای الکلاسیکو در دسترس باشد.

 

رسیدن به الکلاسیکو

من سعی می کنم برای بازی مقابل رئال مادرید آماده باشم. من روز به روز پیش می روم و سعی می کنم هر چه زودتر به بهترین حالت خود بازگردم. اما تلاش من فقط برای رسیدن به بازی با رئال مادرید نیست.

 

ریاست بارسلونا در آینده

نمی دانم ، نمی دانم که در آینده رئیس بارسلونا خواهم بود یا نه. در حال حاضر من هنوز احساس یک فوتبالیست را دارم و اوقات خوبی را سپری می کنم.

 

عدم حضور تماشاگران

ما دلمان برای هواداران تنگ شده است. در پیروزی ها و شکست ها ، احساسات بسیار مهم است و در نبود حضور تماشاگران نبود احساسات در ورزشگاه قابل توجه است.

 

انتخابات باشگاه بارسلونا

در این انتخابات من هم عکس العمل نشان دادم. من اطلاعات زیادی از بارسلونا دارم و می خواستم بدانم آنها ( نامزدها ) چه کاری انجام خواهند داد. انتخابات یک مبارزه شایسته بود و من امیدوارم لاپورتا به وظایف خود عمل کند.

 

چالش های زندگی تو

من همیشه به چالش نیاز دارم. من برای کسب درآمد وارد تجارت نشدم. این موضوع یک انگیزه است ، اما من تجربه ها ، ملاقات با مردم ، سایر فرهنگ ها و سفر را حفظ می کنم و همین موضوع باعث می شود شما پیشرفت کنید.

 

قهرمانی و پیروزی

قهرمانی بسیار خوب است ، اما آنچه باقی می ماند تجربه است. رکورد خوب است ، اما مهم مسیر است. در دوران کودکی به شما می آموزند که رقابت کنید و از خودتان لذت ببرید. شما باید بین پیروزی و خوشبختی تعادل ایجاد کنید.

 

پیکه ادامه داد :

پدرم در من وسواس پیروزی ایجاد نکرد. در فوتبال او هرگز به من نگفت که باید بهتر عمل کنم و پیروز شوم. او خواستار این موضوع بود ، اما از من حساب پس نمیگرفت.

 

شکست

شکست برابر لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا یکی از دشوارترین و دردناک ترین شکست ها بود، کسی انتظار آن را نداشت. تحمل آن دشوار است.

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ