آدریان:«لیورپول به بازی مقابل رئال مادرید به چشم انتقام نگاه نمی کند»

0

رئال مادرید نیوز : آدریان سن میگل دروازه بان ۳۴ ساله لیورپول در مورد بازی این تیم و رئال مادرید در روز سه شنبه صحبت کرد. این دروازه بان اسپانیایی گفت:” می دانیم که لیورپول از ابتدا فصل بی ثباتی را داشته است. شرایط آن طور که می خواستیم پیش نرفت و نتوانستیم فصلی تاریخی را برای هواداران تکرار کنیم. نتایج مورد انتظار را کسب نکردیم و سعی می کنیم شرایط را عوض کنیم. ”

وی اظهار داشت:” چمپیونزلیگ تورنمنت خاص و متفاوتی است. با حال متفاوتی در بازی حاضر خواهیم شد. در لیگ انگلیس خوب نبودیم اما از یک بازی سخت مقابل لایپزیش عبور کردیم. مقابل رئال مادرید با احترام کامل نسبت به یک باشگاه بزرگ به آن جا می رویم اما جاه طلبی داریم. با تمام قوا به مصاف رئال می رویم.رئال و لیورپول قدرت سالهای گذشته را ندارند. ما هم مشکلاتی مشابه با آنها را داشتیم اما در هر صورت رئال مادرید همیشه خطرناک است. در حملات بازیکنانی دارند که در ضدحملات ضربه می زنند. تیمی هستند که خیلی سریع حمله می کنند و سبکی مشابه ما را دارند. رئال مادرید همیشه رئال مادرید است و بازی مشکلی خواهد بود. اگر بخواهم یک بازیکن را از ترکیب رئال خارج کنم، چه کسی را انتخاب می کنم؟سوال مشکلی است چون سخت است که فقط از یک نفر اسم ببرم. بازییکنان بزرگی دارند و اگر یک بازیکن خارج شود بازیکن خوب دیگری جانشینش می شود. نمی توانم ریسک کنم و فقط یک نفر را انتخاب کنم. ”

آدریان در این باره که آیا لیورپول با حس انتقام از اتفاقات سال ۲۰۱۸ و ماجرای صلاح و راموس به مصاف رئال می آید، گفت:” زمان زیادی برای فکر کردن در این باره نداشتیم چون بعد از قرعه کشی همه به تیم ملی رفتند. فرصت نبود که در مورد قرعه صحبت کنیم. قطعا صلاح  و لیورپول خاطره خوشی از آن بازی ندارند  ما زمان زیادی گذشته است. فکر نمی کنم که آن اتفاقات روی صلاح تاثیری بگذارد. فکر نمی کنم که بحث انتقام در پیش باشد. لیورپول و رئال مادرید از آن زمان تا کنون خیلی عوض شده اند. به این بازی به چشم انتقام نگاه نمی کنیم بلکه فرصتی است تا خودمان را نشان بدهیم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ