آلنیا به دنبال تبدیل شدن به قهرمان بارسلونا در بازی ختافه و رئال مادرید

0

رئال مادرید نیوز : امشب ختافه بازی مرگ و زندگی را مقابل رئال دارد. تیم بوردالاس سخت تلاش می کند تا در لیگ بماند و حالا باید دو بازی پیاپی مقابل رئال و بارسا داشته باشند.

البته در این میان هر دو بازی مقابل رئال و بارسا برای یکی از بازیکنان ختافه خیلی خاص است: کارلس آلنیا. این بازیکن که به صورت قرضی از بارسلونا به ختافه رفته امشب می خواهد به تیم آبی پوش کمک کند تا از رئال مادرید امتیاز بگیرد. اگر آلنیا بتواند این کار را انجام بدهد به عنوان یک قهرمان به نیوکمپ برمی گردد.

آلنیا در زمستان به صورت قرضی از رئال مادرید به ختافه ملحق شد که چهارده بازی انجام داده که در ده تایش فیکس بوده، یک گل زده و یک پاس گل داده است و حالا سعی می کند که امشب نقش مهمی داشته باشد.

ختافه تنها هدف خود در این فصل را روی بقا گذاشته است و البته نکته این جاست که کاری به فصل آینده هم ندارند. در حقیقت یازده بازیکن ختافه فقط تا پایان فصل با این تیم قرارداد دارند و عملا باید ترکیب خود در فصل آینده را از نو بسازند. یانیز در دروازه، اچیتا، چاکلا و نیوم در خط دفاعی، پورتیو، آلنیا و کوبو در خط هافبک ، آنخل، کوچو هرناندز، پاتریک و پوودا در خط حمله فقط تا پایان فصل با بارسلونا قرارداد دارند. برخی از این نفرات نظیر کوبو و آلنیا قرضی های تیم های دیگر هستند و برخی به حضور در تیم های دیگر فکر می کنند و قراردادشان را تمدید نکرده اند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ