حال و روز درخشان وینیسیوس؛ روند عالی در شانزده بازی بی شکست اخیر

0

رئال مادرید نیوز : هر چند که ادن هازارد بالاخره برگشته اما نباید نقش وینیسیوس جونیور را فراموش کرد. بازیکن برزیلی در روند شانزده بازی بدون شکست رئال مادرید نقش مهمی ایفا کرده و خوش درخشیده است.

وینیسیوس در این فصل ۴۱ بازی داشته و برای اولین بار در رئال از ۴۰ بازی عبور کرده است. وینی ۲۲۴۲ دقیقه بازی کرده که نشان می دهد از مهمترین بازیکنان فصل رئال بوده است و اگر رئال در این فصل موفقیتی هم کسب کند یکی از اصلی ترین دلایلش این بازیکن برزیلی است.

وینی در این فصل یک گام بزرگ به جلو برداشت و خودش را به عنوان یکی از مهمترین بازییکنان رئال مطرح کرد. به جز کورتوا در روند شانزده بازی بدون شکست، وینیسیوس تنها بازیکنی بود که در تمام شانزده بازی حضور داشت تا نقش او مهمتر شود. وینی در مقابل کادیز نیز پنالتی گرفت تا بنزما گل بزند و راه رئال باز شود. وینی در هفت تا از شانزده بازی اخیر رئال در نتیجه نقش داشته است که بهترین نمایش او مقابل لیورپول و بارسا بود که در مقابل تیم کلوپ دبل کرد تا مربی آلمانی بگوید که از دیدن بازی وی تحت تاثیر قرار گرفته است و در مقابل بارسا نیز در نیمه اول، خط دفاع حریف را ویران کرد و خطای منجر به گل کروس را گرفت.

وینیسیوس در مقابل ایبار به بنزما پاس گل داد تا رئال مادرید پیروز شود و در مقابل آتالانت ااز حریف پنالتی گرفت تا راموس گلزنی کند. او مقابل سوسیه داد گل تساوی را زد و مقابل ختافه نیز به بنزما پاس گل داد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب بیوگرافی وینیسیوس جونیور اسامی بازیکنان رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ